چگونه پیج اینستا را حذف کنیم؟ در این روزها که عصر ارتباطات است، شبکه های اجتماعی بیش از پیش جولان می دهند. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران شناخته می شود و کمتر کسی را می توان یافت که در این شبکه اجتماعی حساب کاربری نداشته باشد. ممکن است بنا به دلایلی نظیر مشغله کاری، درس خواندن و یا احساس نیاز به ترک این محیط تصمیم به حذف کردن پیج اینستاگرام بگیرید. اگر برای شماهم سوال هست که چجوری حساب اینستامو پاک کنم؟ در این نوشته پاسخ این سوال داده شده است.

 

 

راهنمای چگونگی دی اکتیو کردن و حذف اکانت اینستاگرام

 

 

راهنمای پاسخ به سوال چگونه حساب اینستاگرام خود را حذف کنیم به صورت کامل و گام به گام و همراه با تصویر در ادامه آورده شده است.

تفاوت حذف اکانت اینستاگرام با دی اکتیو اکانت اینستاگرام در چیست؟

در حقیقت هنگامی شما دیلیت اکانت اینستاگرام را انجام می‌دهید که دیگر نیازی به اکانت خود نداشته باشید. باید گفت که این عمل بازگشت پذیر نیست و اکانت شما به طور کامل در طی آن از بین می‌رود اما غیرفعال کردن موقت اینستاگرام یا همان دی اکتیو اینستاگرام به گونه‌ای است که شما پس از انجام این کار قادر به بازگرداندن اکانت خود هستید.

چگونه اکانت خود را دی اکتیو کنیم؟

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام خود کافی است که وارد نسخه وب اینستاگرام شوید. سپس از قسمت edit profile گزینه Temporarily disable my account را زده و اکانت خود را غیر فعال کنید.

چگونه اکانت اینستا را حذف کنیم

چطوری پیج اینستا رو پاک کنیم؟

اینستاگرام یا به‌طور مخفف اینستا، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها در دنیای مجازی مخصوصا در این برهه از زمان است. این نرم افزار جذاب و جالب، بسیار اعتیارآور بوده و مخاطبان بسیاری در دنیا دارد. در اینستاگرام فضای فوق‌العاده‌ای برای تبلیغات وجود دارد. علاوه بر این مطالب گوناگونی چه به شکل تصویر و چه به صورت ویدیویی در آن قرار می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب این نرم افزار جستجو بر اساس سوابق علاقه‌مندی‌های شماست. شما می‌توانید خیلی راحت بدون سرچ زیاد در صفحه‌های اینستاگرام و فقط با یک مرتبه جستجوی مطلب موردعلاقه‌تان، در دفعات بعدی به‌راحتی در قسمت اکسپلور، مطالب مشابه را مشاهده کنید.

اما گاهی اوقات به دلایل مختلف افراد تصمیم به حذف پیج اینستاگرام خود می گیرند. در ادامه نکاتی را برای حذف حساب اینستاگرام بیان کرده سپس به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه پیج را دیلیت اکانت کنیم؟

قبل از پاک کردن اکانت اینستاگرام به این موارد توجه کنید:

اینستاگرام به دلیل اعتیادآور بودن و جذابیت بالایی که دارد، کاربران را در بعضی مواقع مجاب به حذف اکانت اینستاگرام می‌کند. البته در بعضی مواقع هم دیلیت اکانت یا بستن پیج اینستاگرام می‌تواند دلیل شخصی داشته باشد. حتما برای شما پیش‌آمده برای دانستن اینکه چگونه پیج اینستاگرام را حذف کنیم دست به دامن دوستانتان شوید. ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چجوری اکانت اینستا رو حذف کنیم. اما بهتر است قبل از یادگیری نحوه حذف اکانت اینستاگرام، نکاتی را به شما گوش‌زد کنیم.

  • بعد از پاک کردن اکانت، شما هر دسترسی که قبلاً داشته‌اید اعم از تصاویر، کامنت‌ها، ویدئوها و هر چیزی که آن‌ها را ذخیره کرده بودید را از دست خواهید داد. بازیابی اکانت شما نه‌تنها برای جنابعالی بلکه برای خود شرکت اینستاگرام هم غیرممکن است. پس حتماً از انجام آن مطمئن شده و با خیال آسوده اقدام به حذف پیچ اینستاگرام خود کنید.
  • به‌هیچ‌عنوان دسترسی به پیج تان نخواهید داشت. همچنین از ایمیلی که برای ثبت‌نام استفاده کرده‌اید نمی‌توانید دوباره استفاده کنید. اگر قصد ثبت‌نام مجدد با همان ایمیل قبلی دارید، می‌بایست قبل از حذف اکانت، در قسمت Edit Profile وارد شوید و در پروفایلتان اقدام به ویرایش یا حذف ایمیل کنید.
  • بدون در دست داشتن Username و Password نمی‌توانید اقدام به حذف اکانت کنید.

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

قدم اول برای اینکه چگونه پیج اینستا را حذف کنیم

در ابتدا این موضوع را باید بدانید که حذف پیج اینستاگرام از طریق خود نرم افزار مقدور نمی‌باشد. پس برای اینکه شروع روند حذف را داشته باشیم از لینک برای شروع حذف، اقدام می‌کنیم.

https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/accounts/remove/request/permanent/

ابتدا روی لینک بالا کلیک کنید تا وارد بخشی به شکل زیر شوید.

چجوری پیج اینستا رو پاک کنیم

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید برای ورود می‌بایست Username و Password را به همراه داشته باشید.

قدم دوم: وارد شدن به اکانت

بعد از واردکردن مشخصات پیج یا اکانتتان روی Log in کلیک کنید. درصورتی‌که پسوردتان را فراموش کرده‌اید، از Forgot Password برای بازیابی پسورد استفاده کنید.

قدم سوم: مشاهده صفجه حذف اکانت

شما وارد صفحه‌ای به این صورت می‌شوید که مشخصات پیج تان در آن موجود است.

چگونه پیج اینستا را پاک کنیم

قدم چهارم: وارد کردن مجدد رمز عبور

با ورود به بخش دیلیت اکانت اینستاگرام، شرکت از شما دلیل پاک کردن را می‌پرسد. یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. یا می‌توانید از گزینه Something Else استفاده کنید. بعد از این کار، کادر واردکردن رمز عبور، مجددا برای شما فعال می‌شود.

چطوری پیج اینستا رو حذف کنیم، انتخاب دلیل حذف پیج اینستاگرام

قدم پنجم: حذف نهایی اکانت

در این گام پس از واردکردن رمز، روی Permanently delete my account کلیک کنید.

چطور پیج اینستا را حذف کنیم، قدم نهایی کلیک روی permanently delete my account

قدم ششم برای دیلیت اکانت اینستاگرام

همیشه سیستم برای چک مجدد از کاربر سؤال می‌پرسد که آیا قصد پاک کردن را دارد یا این عمل سهوی است؟ بعد از تأیید آن با پیامی منوط بر پاک شدن اکانت مواجه می‌شوید.

چگونه پیج دوم اینستا را حذف کنیم؟

به منظور حذف کامل اکانت دوم در اینستاگرام نیز می توانید از روش بالا استفاده کنید. اما در صورتی که قصد Log Out کردن حساب خود را دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد بخش پروفایل در اینستاگرام خود شوید و حسابی که قصد حذف آن را دارید انتخاب کنید.
  2. منوی همبرگری در گوشه بالا سمت راست را بزنید. سپس گزینه Settings را انتخاب کنید.
  3. در چایین صفحه رو متن آبی رنگ Log Out کلیک کرده و در پنجره باز شده نیز گزینه Log Out را انتخاب کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

حال که دریافتیم چطوری اکانت اینستا رو پاک کنیم باید بگوییم که شاید بهتر است برای حذف اکانت و بستن پیج اینستاگرام از گزینه حذف موقت استفاده کنید و دلیل آن نیز به قابل برگشت بودن آن باز می‌گردد. پس اگر فکر می‌کنید روزی ممکن است که از حذف اکانت خود پشیمان شوید، با استفاده از آموزش داده شده به حذف موقتی آن بپردازید. اما اگر فکر می‌کنید که دیگر مایل به استفاده از این شبکه اجتماعی نیستید، می‌توانید از آموزش نحوه حذف اکانت اینستاگرام به صورت کامل که در مقاله گفته شده استفاده کنید.

در انتها لازم به ذکر است که در این نوشته شما پاسخ کامل سوال “چگونه پیج اینستا را حذف کنیم” به شما داده شد.