در خدمت شما هستم با مقاله‌ای جالب درباره اینکه چگونه جیمیل هک شده را پس بگیریم. مقاله‌ای که در آن به اهمیت امنیت در دنیای مجازی و حساب‌هایی پرکاربرد اعم از جیمیل اشاره می‌شود. خیلی از افراد متأسفانه امنیت در دنیای مجازی را جدی نمی‌گیرند. در ابتدای کار این را بدانید که هیچ زمانی امکان ندارد که رسانه‌های اجتماعی و دنیای مجازی به امنیت کامل برسند. اما باوجود همه این موارد این موضوع را می‌توانیم به شما اطلاع بدهیم که همه‌روزه امنیت این رسانه‌ها در حال بهبود و ارتقا است. پس لطفاً از همان ابتدا به مواردی که ضمن ایجاد رمز عبور و ایجاد اکانت به شما اطلاع داده می‌شود دقت کنید.

Gmail یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اکانت هایی است که می‌تواند حامل اطلاعات زیادی باشد. میزان امنیت Gmail به‌اندازه‌ای مهم است که هک شدن آن می‌تواند به منزله این باشد که شما دسته‌چک سفید امضاشده را گم‌کرده‌اید. درصورتی‌که شما رمز و اطلاعات مهمی را در حساب خود نگهداری می‌کنید، یا از طریق Gmail با مخاطبین خاصی در ارتباط هستید، هک این اکانت می‌تواند مشکل‌ساز باشد. به‌راحتی فرد می‌تواند به‌واسطه مدارک و اسنادی که شما در Gmail خود نگهداری کرده‌اید، اقدام به اخاذی از شما کند.

اما این پایان کار نیست. اگر سؤال چگونه جیمیل هک شده را پس بگیریم ذهن شما را درگیر کرده، با ما همراه باشید تا راه‌های بازیابی جیمیل هک شده را به‌صورت تصویری به شما آموزش دهیم.

چگونه جیمیل هک شده را پس بگیریم:

در حالت کلی دو تیپ از موارد هک شده می‌تواند برای شما رخ بدهد. حالت اول به این صورت است که شما قادر به ورود به جیمیل تان نیستید چون رمز عبور اولیه تغییر پیدا کرده است. چاره این کار واردکردن اطلاعات ایمیل دوم و یا شماره تلفنی است که ضمن ایجاد اکانت وارد کرده‌اید. با این کار رمز جدید برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید به‌راحتی وارد جیمیل شوید. پیشنهاد ما در این مرحله تغییر رمز ارسال شده است و طبیعتاً رمز جدیدی که وارد می‌شود همان رمز هک شده نباشد.

اما حالت دومی که در این هک اتفاق می‌افتد این است که هکر اقدام به تغییر 0 تا 100 اطلاعات شما کرده است. این مرحله کمی پیچیده‌تر می‌شود اما بالاخره هر کاری چاره دارد. برای بازیابی جیمیل هک شده به یک سری مدارک نیاز است. داشتن هر چه بیشتر این موارد به پس گرفتن اکانت هک شده جیمیل کمک می‌کند.

  • آخرین رمزی که از آن برای ورود استفاده کردید که دانستن این بخش ضروری است،
  • آخرین تاریخی که وارد اکانت تان شدید که دانستن این مورد هم ضروری است،
  • تاریخ ایجاد اکانت بر اساس ماه و سال که دانستن این هم ضروری است،
  • دانستن پاسخ پرسش‌های امنیتی که پاسخگویی درست و هر چه بیشتر به این موارد کمک‌کننده است،
  • دانستن آدرس ایمیل‌هایی که بیشترین مکاتبه با آن‌ها را داشته‌اید،
  • نام برچسب‌ها یا تگ‌هایی که در اکانت گوگل از آن استفاده می‌کردید مثل Updates, Social, Primary و …
  • آدرس ایمیلی که برای ریکاوری آن را وارد کرده‌اید،
  • نام تمامی دستگاه‌هایی که با این جیمیل ست شده‌اند. اعم از موبایل، تبلت، نوت بوک و …
  • و درنهایت دلیل اینکه چرا جیمیل را تغییر رمز داده‌اید.

آموزش تصویری برای اینکه چگونه جیمیل هک شده را پس بگیریم:

گوگل به‌واسطه امنیت بالایی که برای بازپس‌گیری اکانت در نظر گرفته از شما توقع دارد به سؤالاتی که از شما می‌پرسد پاسخ درست بدهید. دلیل این موضوع هم این است که مطمئن شود که شما صاحب اصلی اکانت هستید. روند کلی اینکه چگونه جیمیل هک شده را پس بگیریم به‌صورت زیر است:

برای شروع وارد صفحه log in گوگل شوید. زیر دکمه Sign in نوشته‌ای تحت عنوان Need help? وجود دارد و روی آن کلیک کنید.

instagarm,اینستا ,اینستاگرام,هک رمز جیمیل با گوشی , هک جیمل دیگران ,بازیابی اکانت هک شده کلش, بازیابی جیمیل هک شده, حساب کلشم قفل شده , گرفتن جیمل کلش

در گام بعدی از بین سه گزینه موجود، روی عبارت I Don’t Know my password که به معنای فراموشی رمز عبور است کلیک کنید. در ادامه آدرس جیمیل را وارد می‌کنید.

instagarm,اینستا ,اینستاگرام,هک رمز جیمیل با گوشی , هک جیمل دیگران ,بازیابی اکانت هک شده کلش, بازیابی جیمیل هک شده, حساب کلشم قفل شده , گرفتن جیمل کلش

در ادامه آخرین رمز عبوری که با آن وارد اکانت شده‌اید را وارد کنید تا گوگل از آن آگاهی پیدا کند.

پسورد

برای آدرس واردشده چه به‌صورت هک شده و چه هک نشده، گزینه‌هایی برای شما آشکار می‌شود. ازآنجایی‌که شما می‌دانید اکانت شما هک شده است، مستقیماً برای اینکه چگونه جیمیل هک شده را پس بگیریم روی گزینه Verify Your Password کلیک می‌کنیم تا گامی دیگر به هدفمان برسیم.

این گام از آنجایی اهمیت دارد که شما باید به سؤالات پرسیده شده از طرف گوگل پاسخ صحیح بدهید. لطفاً به سؤالاتی که جواب دقیق ندارید پاسخ ندهید. درصورتی‌که به سؤالات بیشتری پاسخ دهید امکان پس گرفتن اکانت شما بیشتر می‌شود.

instagarm,اینستا ,اینستاگرام,هک رمز جیمیل با گوشی , هک جیمل دیگران ,بازیابی اکانت هک شده کلش, بازیابی جیمیل هک شده, حساب کلشم قفل شده , گرفتن جیمل کلش

درصورتی‌که برای شما پیامی تحت عنوان امکان تغییر رمز نمایان شد، شما موفق به پس گرفتن اکانت شده‌اید. اما درصورتی‌که با چنین پیامی مواجه نشدید، گوگل اطلاعات واردشده از طرف شما را به اندازه کافی معتبر ندانسته است و امکان گرفتن رمز عبور جدید برای شما وجود ندارد.