چگونه اشیاء اضافی داخل ویدیو را حذف کنیم؟

حذف,اشیا,اضافی,افترافکت ,after,effect,adobe,ویدئو,content,aware,fill,حذف,اشیاء,

بعد از مدت ها انتظار سرانجام در جدیدترین آپدیت از سوی شرکت adobe برای after effect 2019، قابلیت content aware fill به این نرم افزار قدرتمند اضافه شد.

شرکت adobe از دوسال پیش روی این قابلیت ها کار می کرده و موشن گرافیست ها پیش بینی این تکنولوژی را برای افترافکت کرده بودند و سرانجام این انتظار ها به پایان رسید و شرکت adobe با اضافه کردن این قابلیت به ما این امکان را داده است که بتوانیم با چند کلیک ساده اشیاء اضافی را از داخل ویدیوی خودمان حذف کنیم.

این قابلیت در نسخه after effect CC 2019 16.1 و نسخه های بعد از آن اضافه شده است.

 

ویدیویی که شرکت adobe برای قابلیت های جدیدش منتشر کرده است:

 

 

ابزار content aware fill چگونه کار میکند؟

تکنولوژی هوش مصنوعی شرکت ادوبی، adobe sensei، سالهاست با استفاده از الگوریتم فوق العاده اش ابزار های خارق العاده ای ایجاد کرده است. بنابراین شما میتوانید با استفاده از این الگوریتم ها، اشیاء، ماشین ها، لوگوها و حتی افراد را از ویدیوی خودتان حذف کنید.

حذف,اشیا,اضافی,افترافکت ,after,effect,adobe,ویدئو,content,aware,fill,حذف,اشیاء,

 

نحوه استفاده از content aware fill

کار کردن با این ابزار بسیار ساده است تمام کاری که باید انجام بدهید این است که در ابتدا از ابزار بالا یک shape را انتخاب کرده و قسمتی که می خواهید حذف شود را mask کنید و سپس shape خود را در بعضی فریم ها ادیت کرده، به گونه ای که قسمتی که می خواهید حذف شود در تمام طول ویدیو دقیقا داخل shape قرار بگیرد. سپس وارد پنل content aware fill شده و سپس روی generate fill layer کلیک کنید. با ابن کار یک لایه با فرمت PNG ایجاد میشود که با استفاده از هوش مصنوعی، آن آبجکت را mask میکند و در ویدیو نمایش داده نمی شود.