سلام خدمت کاربران محترم وبسایت دانشجویار

امروز مفتخریم به دانشجویاری های ساکن استان خراسان جنوبی اعلام کنیم ، آموزشگاه حضوری دانشجویار به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

شاید بپرسید که آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور هستند که میتوانید از کلاس های آموزشی آنها استفاده کنید ، اما باید این نکته را متذکر شویم که مزیت شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه دانشجویار این است که کارآموز پس از اتمام گذراندن دوره مورد نظر خود صددرصد تضمینی وارد بازارکار شده و چندین برابر هزینه آموزش خود ،درآمد کسب کند .

لازم به ذکر است ، بنیاد علمی آموزشی دانشجویار به عنوان یکی از معتبرترین برندهای ارائه ویدئوی آموزشی در کشور دارای پتانسیل بالایی در جذب نیروی متخصص می باشد.

شما در این صفحه با کامل کردن اطلاعات فرم مربوطه ، در ورک شاپ رایگان آموزش تجاری برنامه نویسی اندروید ثبت نام خواهید شد، هماهنگی های ثانویه در ارتباط با ساعت برگزاری و محل برگزاری با شما انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است ظرفیت ورک شاپ رایگان محدود و فقط 100 نفر می باشد.

بعد از شرکت در ورک شاپ رایگان، در صورت علاقه به ادامه موضوعات نسبت به ثبت نام در دوره آموزش اندروید اقدام کنید.

در دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید شما تمامی مواردی که یک برنامه نویس حرفه ای جهت پیاده سازی انواع نرم افزارها نیاز دارد را فراخواهید گرفت.

ما معتقدیم یکی از موارد مهم  و تاثیرگذار بر پیشرفت و یادگیری دانشجو  ، تجربه و تسلط اساتید دوره های آموزشی است که به جرات می توان گفت یکی از دلایل استقبال از آموزش های آنلاین دانشجویار استفاده از اساتید برجسته کشوری است که در حوزه کاری خود همیشه حرف اول را می زنند.

برای مشاهده روزمه مدرس دوره اندروید می توانید از این لینک استفاده کنید —> مشاهده رزومه استاد

آدرس آموزشگاه :بیرجند، خیابان دانشگاه، رو به روی تقاطع ۱۷ شهریور، پردیس شهدای دانشگاه( دانشکده هنر قدیم )، آموزشگاه دانشجویار

تلفن:05631027474 _ 05632232323

تلفن همراه:09912052621

لطفا اطلاعات فرم زیر را تکمیل و روی ارسال کلیک کنید.

با تشکر و احترام

[contact-form-7 id=”421702″ title=”ثبت نام دوره اندروید”]