توضیحات:

کاتلین یک زبان برنامه نویسی سطح بالاست مثل سی شارپ، پی اچ پی و … که به مانند زبان برنامه نویسی جاوا، بعنوان زبان پیش فرض توسعه اندروید در نظر گرفته شده است. زبان برنامه نویسی کاتلین توسط گوگل ارائه شده است و با توجه صرف هزینه زیاد برای ارائه و معرفی این زبان از سوی گوگل، مشخص است که در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد و دارای بازار کار بسیار قدرتمندی خواهد بود.

چرا کاتلین ؟
یکی از مزایای kotlin نسبت به جاوا، کوتاه بودن کدها است. همانطور که در تصویر زیر می بینید، قطعه کدی که با زبان کاتلین نوشته شده است، با خروجی مشابه قطعه کد زبان جاوا، اما دارای حجم تقریبا یک پنجم می باشد.

پیش بینی می شود با آمدن سیستم عامل فیوشا، کاتلین زبان پایه برنامه نویسی برای این سیستم عامل باشد. در واقع با زبان کاتلین قادر به برنامه نویسی هم برای اندروید و هم برای فیوشا خواهید بود.
پشتیبانی کاتلین از جاوا یکی دیگر از مزایای این زبان برنامه نویسی می باشد. یعنی شما می توانید زبان توسعه اپلیکشن را کاتلین در نظر بگیرید و در کنار آن از تمام کتابخانه های جاوا که برای اندروید نوشته شده است در برنامه خود استفاده کنید.
این زبان یک زبان برنامه‌نویسی منبع باز است. همچنین دارای ابزاری به نام one-click ( ویکی پدیا ) است که به برنامه‌نویس امکان می‌دهد کدهای فعلی جاوا را ‌به‌سادگی به کاتلین تبدیل کند.

نکته
با خرید بسته جامع آموزش برنامه نویسی Android، آموزش ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران که حاصل چند سال تجربه حضور دانشجویار در بازار برنامه نویسی ایران می باشد، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد

این آموزش برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به اینکه زبان کاتلین نسبت به زبان جاوا دارای کدنویسی بسیار کمتر و بازدهی بیشتر می باشد، یادگیری آن بسیار راحت تر است و افراد مبتدی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید را دارند، کاتلین می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد.

همچنین افرادی که در گذشته با جاوا کد نویسی می کردند، با توجه به مزایای کاتلین نسبت به جاوا، می توانند به راحتی به این زبان برنامه نویسی مهاجرت کنند.

به طور کلی این آموزشی برای افرادی که :

  • به دنبال یادگیری برنامه نویسی اندروید هستند.
  • قصد تهیه اپلیکیشن های موبایلی را دارند.
  • خود را برای ورود به بازار کار اندروید آماده می کنند.
  • قصد کسب درآمد از راه برنامه نویسی موبایل را دارند.

مناسب است .

در این بسته شما از صفر و بدون هیچ پیش نیازی زبان برنامه نویسی کاتلین را فرا می گیرید . بعد از آموزش سینتکس این زبان ، با انجام چند آموزش پروژه محور شما بر موارد آموزش داده شده مسلط خواهید شد.

سپس موارد پیشرفته ای که نیاز است هر برنامه نویسی با آن آشنایی کامل داشته باشد به شما آموخته می شود. در ادامه شما با معماری MVP که یک استاندارد کدنویسی هست آشنا می شوید و در نهایت با یک آموزش پروژه محور و ساخت یه فروشگاه اینترنتی با معماری MVP شما به طور کامل بر این زبان برنامه نویسی مسلط خواهید شد و قادر به انجام پروژه های بزرگ تجاری خواهید بود .

البته این نکته را به یاد داشته باشید، موفقیت در زمینه برنامه نویسی، نیاز به استمرار در یادگیری دارد. هیچ برنامه نویسی نمی تواند ادعا کند من با یک زبان برنامه نویسی را به طور کامل و 100 درصد آشنا هستم. بلکه با بروز شدن تکنولوژی ها یک برنامه نویس باید همواره به یادگیری ادامه دهد و اطلاعات خود را بروز کند .

نکته
در صورت دریافت این بسته، یک کد تخفیف 40% برای دریافت سایر دوره ها به صورت دائمی برای شما فعال می گردد.

بازار کار و میزان درآمد:

با گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند در بین مردم، قطعاً برنامه نویسی موبایل یکی از پردرآمد ترین زبان های برنامه نویسی خواهد بود.

یک برنامه نویس و توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل هم به صورت استخدامی در شرکت های برنامه نویسی و هم به صورت فریلنسری می تواند کسب درآمد کند.

گام های یادگیری آموزش کاتلین:

دانشجویار، آموزش های موجود در این بسته را در 4 گام برای شما دسته بندی کرده است . شما می توانید با کلیک بر روی هر گام توضیحات و آموزش های موجود در آن گام و همچنین با کلیک بر روی عنوان آموزش، سرفصل آن را مشاهده نمایید.

در این بسته چه دوره هایی وجود دارد

امتیازاتی که با خرید بسته طلایی کاتلین به دست می آورید:

  • با دریافت این بسته و شرکت در آزمون، گواهی حضور در دوره برای شما صادر می گردد.
  • با دریافت این بسته،  آموزش ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران که حاصل چند سال تجربه حضور دانشجویار در بازار برنامه نویسی ایران می باشد، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد
  • در صورت دریافت این بسته، یک کد تخفیف 40% برای دریافت سایر دوره ها به صورت دائمی برای شما فعال می گردد.

 

آزمون و مدرک:

بعد از دریافت این بسته و مشاهده آموزش ها، شما می توانید با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی، گواهی حضور در دوره مشابه تصویر زیر دریافت کنید.

  • تاریخ شرکت در آزمون ، با توجه به آمادگی دانشجو و با مشورت با وی تعیین می گردد .
  • هر دانشجو امکان حضور در آزمون در ۵ مرحله را دارد.
  • در صورت کسب نمره قبولی، گواهی حضور در دوره به صورت پستی برای دانشجو ارسال می گردد .