قراره تو این دوره چی یاد بگیرم؟

  • به صورت کاربردی با برنامه نویسی vue آشنا می شوید.
  • می توانید در شرکت های برنامه نویسی استخدام شوید.
  • می توانید به صورت فریلنسری از این راه کسب درآمد کنید.

سرفصل های دوره

۸ فصل
۶۶ جلسه
۹ ساعت
۱

تاریخچه و توضیحات

۱ قسمت
۰۰:۱۲:۰۱
1

تاریخچه و توضیحات Vue

رایگان
۱۲:۰۱
۲

مقدمات و ساختار Vue

۱۲ قسمت
۰۱:۲۸:۵۱
۳

Vue CLI (استفاده برای پروژه های بزرگ)

۱۳ قسمت
۰۱:۴۹:۴۵
۴

پروژه – ساخت یک اپلیکیشن تست واکنش (Reaction Timer)

۷ قسمت
۰۰:۵۹:۰۶
۵

Data Binding و Forms

۷ قسمت
۰۱:۰۳:۴۰
۶

ساختار روتر

۹ قسمت
۰۱:۱۹:۲۵
۷

Fetching Data

۴ قسمت
۰۰:۳۰:۴۰
۸

پروژه – ساخت اپلیکیشن مدیریت پروژه (Project Planner)

۱۳ قسمت
۰۱:۵۹:۵۴

توضیحات:

جاوا اسکریپت ، زبان برنامه نویسی اسکریپتی است که استفاده ی آن در پویانمایی صفحات وب به واسطه اجرا شدن سمت کلاینت می باشد. کاربرد این زبان به حدی است که بیشتر برنامه نویسان کاربلد و با سابقه، از این زبان برای پویا و داینامیک کردن صفحات وب خود استفاده می کنند. نکته قابل تامل دیگر این است که بیشتر مرورگرها از این زبان پشتیبانی میکنند. شما می توانید آموزش جاوا اسکریپت را در سایت مشاهده بفرمایید.

بر خلاف اسم این زبان، این زبان هبچ شباهتی با زبان جاوا ندارد و دستورات آن مشابه دستورات زبان c++ است. وجود این شباهت به علت یادگیری آسان می باشد و در این شباهت دستورات شرطی و حلقه ها و … در این زبان قرار دارند.

این زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمند است و کاربرد گسترده ای دارد و همچنین از فریمورک های بسیار زیادی همچون Vue Js ، جی کوئری، NodeJS ، Angular JS و … عرضه شده است که استفاده از امکانات این زبان را آسان و گسترده تر می کند.

Vue Js یا ویو، فریم ورک‌ جاوا اسکریپت است که به ساخت اپلیکیشن ‌های تحت وب و موبایل تحت معماری (MVVM (Model–view–viewmodel کمک می‌کند. این زبان بر پایه ی لایه View از معماری سه لایه Model, View, Controller تمرکز کرده و بسیار ساده و قابل درک است.

در دوره آموزش Vue Js چه می آموزید:

در دوره جامع آموزش Vue Js، شما ابتدا با تاریخچه ای فریمورک آشنا می شوید، سپس مقدمات و ساختار فریمورک Vue Js را می آموزید و بخش مقدماتی آموزش شما تکمیل می شود. حال شما آماده هستید تا به سطح بعدی آموزش بروید. در گام سوم دوره Vue Js، مبحث Vue CLI (استفاده برای پروژه های بزرگ) را خواهید آموخت. در گام بعدی پروژه دوره شمال آغاز خواهد شد. در فصل چهارم شما پروژه ساخت یک اپلیکیشن تست واکنش یا Data Binding را شروع خواهید کرد. در گام بعدی ساخت پروژه Binding و Forms را خواهید آموخت، ساختار روتر پروژه مورد بعدی است. آخرین مرحله Fetching Data است. در فصل نهایی پروژه ی دیگری را بررسی خواهید کرد. این پروژه، پروژه ساخت اپلیکیشن مدیریت پروژه یا Project Planner است.

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

این آموزش برای تمام افرادی که به برنامه نویسی با زبان جاوااسکریپت و فریم ورک های آن علاقمندند مناسب می باشد.

پیش نیاز های این دوره :

برای گذراندن دوره ی دوره جامع آموزش Vue Js، شما باید ابتدا آشنای با کار با کامپیوتر داشته باشید و بحث تخصیصی تر، شما باید با زبان جاوااسکریپت آشنایی ضمنی داشته باشید. جز این موارد، مورد دیگری نیاز نیست و شما با همین دو مورد شما می توانید دوره جامع آموزش Vue Js را کاملا مشاهده نموده و این فریمورک را کامل مسلط شوید.

سرفصل های آموزش Vue Js :

در دوره جامع آموزش Vue Js، در طی هشت فصل شما با موارد زیر آَشنا می شوید.

  • تاریخچه و توضیحات
  • مقدمات و ساختار Vue
  • Vue CLI (استفاده برای پروژه های بزرگ)
  • پروژه – ساخت یک اپلیکیشن تست واکنش (Reaction Timer)
  • Data Binding و Forms
  • ساختار روتر
  • Fetching Data
  • پروژه – ساخت اپلیکیشن مدیریت پروژه (Project Planner)