هیچ دوره ای در سبد خرید شما وجود ندارد
جامع ترین دوره آموزش ui ux🔥+ نکات کسب درآمد دلاری
در دوره جامع آموزش UX-UI ما به صورت عمیق و کاربردی راجع به تمام موضوعات مهم طراحی تجربه و رابط کاربری صحبت می کنیم. تمام سرفصل های این دوره با سرفصل های بین المللی چک شده است و این استاندارد، شما را به عنوان یک دیزاینر بالا خواهد برد. هدف ما این است که شما برای بازارکار ایران و کار به صورت ریموت یا مهاجرت آماده باشید. پس، نکاتی که برای این هدف بزرگ لازم است را به شما آموزش داده و ابزار ها و منابع آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قراره تو این دوره چی یاد بگیرم؟
- آشنایی با اصول استارتاپ از پایه
- تحلیل بوم مدل کسب وکار
- آشنایی با ابزار مورد نیاز
- آشنایی با تفکر طراحی و دیزاین در کسب وکار و محصولات نرم افزاری و خدمات
- اصول برند سازی شخصی به عنوان یک دیزانر و نحوه کسب درآمد دلاری
- آشنایی با روانشناسی محصولات نرم افزاری
- آشنایی با طراحی رفتار و اقتصاد رفتاری
- آشنایی با طراحی میکرو اینترکشن و ریز تعامل ها
- آشنایی با کاربرد AI در تجربه کاربری
- و ...
حسین اصلانی | مدیرمحصول
راهبر پروژه های نرم افزاری
متخصص طراحی UI و UX
معمار راه حل ها
مدرس و نویسنده
و ....
سرفصل های دوره
هفته اول – آنچه باید بدانید
ساختار دوره
به چه مهارت هایی نیاز داریم؟
حقوق UX-UI در ایران چقدر است؟
تمرین
قبل از طراحی، کسی که براش طراحی میکنیم را بشناسیم. کارآفرین کیه؟
پروسه ساخت یک محصول نرم افزاری چیه؟
BMC یا بوم مدل کسب و کار چیه و چه کمکی به ما می کنه؟
با یک چرا شروع کنید.
ارزش پیشنهادی محصولات
ارتباط با مشتری و اجزای کلیدی
هزینه و درآمد کسب و کار
بوم مدل کسب و کار کافه بازار - مهدی علیپور
تمرین
5 قدم برای تبدیل شدن به طراح UX-UI
سفر به دنیای طراحی محصولات دیجیتال
تمرین - قدم بعدی
کتابچه ظرف سُس - 7 داستان که هر طراح Ux-UI باید بخواند
بوم مدل کسب و کار فارسی - خام
جزوه یادداشت
جزوه یادداشت Business model
هفته دوم – اصول طراحی تجربه کاربری UX
مقدمه
مفهوم دیزاین و طراحی
طراحی تعاملی و طراحی چرخشی
رویکرد های طراحی : UCD - HCD
مفهوم کاربردپذیری
تاریخچه جالب UX
تجربه کاربری چه چیزهایی نیست؟
فیلد های کاری UX
قدم بعدی
جزوه یادداشت این درس (pdf)
چگونه کار خودمان را در ux شروع کنیم؟ (pdf)
هفته سوم – اصول طراحی رابط کاربری UI
معماری اطلاعات - گفتگو با ماشین
HMI , UI , GUI , web.3 Design - free
اینترکشن و میکرو اینترکشن (4 مرحله تعامل کاربر با محصول)
فلسفه و قوانین میکرواینترکشن ( برگرفته از کتاب)
فیدبک و حالت / تمرین
کامپوننت و المان های طراحی
بررسی المان ها به صورت عملی
تمرین!
جزوه یادداشت این درس (pdf)
هفته چهارم : اصول گرافیک کاربردی
معرفی
گرافیک چیست؟
چرا طراحی مهم است ؟
تاریخچه گرافیک
سواد بصری چیست؟
سواد بصری - ادراک
علیه ادراک
سمبل یا نماد شناسی
نماد شناسی و استوره شناسی (دکتر علی عباسی))
نماد شناسی و استوره شناسی (دکتر علی عباسی))
خط
مقیاس و عمق
تقارن و شفافیت
بافت و کنتراست
ترکیب بندی و سلسله مرتب بصری
نسبت طلایی چیست؟
پنج تکنیک استفاده از نسبت طلایی
فضای منفی
هفته پنجم – آموزش جامع فتوشاپ
دانلود و نصب فتوشاپ
آشنایی و کار با محیط نرم افزار
جستجوی حرفه ای گوگل و منابع گرافیکی
منابع گرافیک و خلافیت
منابع خلاقیت و تجزیه و ترکیب
تمرین و طراحی - پست اینستاگرام
تمرین و طراحی - عکس نوشته
فایل های تمرین و طراحی (zip)
قدم بعدی
معرفی ترفندها و تکنیک ها
براش یا قلم
تمرین توسعه پوستر
تمرین طراحی نقوش اسلیمی
نور نئون
موج
تایپ
Shadow stretch
تغییر آسمان در فتوشاپ
تمرین آگهی روی دیوار
تمرین تغییر رنگ کفش
Gif ساخت انیمیشن
ترفند pen Extend
Effect
تمرین تتو
تمرین فتومونتاژ
Dubbed Exposer
انیمیشن گرادیانت
Complax selection
footprint
Lo-fi-light
تمرین فتومونتاژ ادوب
Gif میکرو اینتراکشن
هفته ششم – مبانی گرافیک کاربردی
آنچه می آموزید
چیدمان و طرح بندی
چرخه رنگ
هارمونی رنگ
ماشین حساب رنگ
پالت های رنگی
سلسله مراتب بصری
راهنما و الگوهای طراحی
سبک و تاریخچه طراحی محصول
تمرین : تبدیل اسکچ به وایفریم
قدم بعدی
هفته هفتم – User story and wireframing
مرور جلسات قبل
User Story چیست ؟
الگوی استفاده از داستان کاربر
فریم ورک UserStory و 3C
User Story Mapping
What is the Epic?
Persona
کار عملی : طراحی پرسونا
تمپلیت طراحی پرسونا (zip)
نقشه سفر مشتری
Tools and Books
3 ابزار عملی برای طراحی User story
فایل های تمرین : User Story Mapping نرم افزار مدیریت صرافی (zip)
وایرفریم کیت و UserFlow
معرفی ابزار های وایرفریمینگ
طراحی وایرفریم
نکات کلیدی طراحی وایرفریم
هفته هشتم : Fonts And Typography
معرفی
بریفینگ، پیدا کردن منابع، آماده سازی پروژه
خوشنویسی دیجیتال
تمرین و نکته
تحلیل و تجربه کاربری و تمرین
فایل های تمرین (zip)
معرفی این درس
مفاهیم اولیه خط فارسی
آناتومی حروف فارسی
تفاوت دستنویسی، خوشنویسی، تایپوگرافی
ویژگی های فونت : سایز
EM vs REM
ویژگی های فونت : تایپ فیس
readability
ویژگی های فونت : variable
تمرین عملی ساخت پوستر نمایشگاه
فایل پوستر (zip)
فونت های هدیه (zip)
هفته نهم – قوانین تایپوگرافی در وب فارسی
قوانین تایپوگرافی در وب
فضای منفی
کنتراست و سلسله مراتب بصری
Guideline size
نمودار استفاده از فونت در سایت های ایرانی (png)
تمرین 1 (zip)
تمرین 2 (zip)
تمرین 3 (zip)
قدم بعدی
هفته دهم : تایپوگرافی پیشرفته
تاریخچه خط - اقلام سته، خط کوفی
دو روش طراحی تایپوگرافی
تمرین استخراج حروف و کلمات
فایل های پروژه اول
پروژه اول : تایپوگرافی گاه نوشته
آناتومی پیام بصری
اینکودینگ و دیکدینگ پیام بصری
فایل های پروژه دوم
پروژه دوم : شهر نارنجی - کار با خط ثلث
فایل های پروژه بعدی
Practice-EN
دست خط ها
تمرین کار با براش
پروژه سوم لوگو تایپ پوستر فیلم
نصب براش در فتوشاپ
پروژه سوم سایت مستند مرگ - خط بنایی
فایل های پروژه سوم
ساختن فونت برای وب
هفته یازدهم: شروع تفکر طراحی + آموزش FigJam
تیزر این هفته : آنچه خواهیم آموخت - رایگان
مقدمه : Game and Design Thinking - راهنمای بازیگوشی...
تد تالک IDEO - شناختن خودمان در بُعد جسم و جان
محتوای مکمل (TED)
جاذبه های محصول - رابطه احساسی با اشیاء
طرزفکر و اهمیت آن
چه می شود اگر هیچ محدودیتی نداشته باشی؟
تفکر طراحی چیست؟ 5 مرحله پیاده سازی
6 افسانه مرگ بار مدیریت - بخش اول
6 افسانه مرگ بار مدیریت - بخش دوم
روش حل مسئله
تفکر طراحی در عمل
درچه وضعیتی هستیم؟ آنالیز وضعیت فعلی محصول
حرکت به سمت ارزیابی و شگفتی
هم آفرینی و خلق شگفتانه
ریویو (مثال هایی راجع به مفهوم تفکر طراحی) - رایگان
ریویو (هم آفرینی و نوآوری - رایگان
ابزار اول : بصری سازی
FMRI و شناخت مغز و هیجانات
مطالعه فیزیولوژیک مغز - ارائه میترا سیفان روانشناس
7 نکته برای انتقال بهتر اطلاعات و بصری سازی
آموزش کار با FigJam
قدم بعدی...
هفته دوازدهم: معماری اطلاعات
ریویو - رایگان
معماری اطلاعات چیست؟
فرآیند معماری اطلاعات
8 اصل معماری اطلاعات
اجزای سیستم IA - تدریس کتاب IA for web
سیستم های لیبلینگ و نویگیشن
سیستم های جستجو
تمرین
هفته سیزدهم : بصری سازی و قوانین گشتالت
مرور هفته قبل - بصری سازی چیست؟
ابزار های بصری سازی
تحلیل تبینی و اکتشافی
تمرین اختصار
تمرین Fast Car
فایل تمرین A3
ابزار های بصری سازی
اثر هیجانات و احساسات بر تفکر و رفتار ما - میترا سیفان
آشنایی با المان های بصری - داده های تصویری
نمودار پراکندگی و خطی
نمودار میله ای - افقی - انباشته
اشتباهات مرگبار در استفاده از نمودار ها
جلب توجه کاربران و هدایت بصری
هدایت بصری
کُل با مجموع اجزاء متفاوت است - قوانین گشتالت
مجاورت، تشابه، closure
تقارن
پیوستگی، امتداد و سرنوشت مشترک - رایگان
طراحی برای چشم انسان : تمرین
هفته چهاردهم : تحلیل زنجیره ارزش و خلاقیت در تفکر طراحی
کجای دوره هستیم؟
صفر تا صد نقشه سفر مشتری
نقشه سفر مشتری در عمل
بوم مدل سفر مشتری
تمرین نقشه سفر مشتری
مردم نگاری و آنالیز رفتار
تحلیل زنجیره ارزش
مدیریت آشفتگی ذهن و خلاقیت
خلاقیت برای UX دیزاینر
ترسیم نقشه ذهنی و نوآوری
تفکر خلاق
قدم بعدی
هفته پانزدهم : استراتژی در کسب و کار و UX
استراتژی های استارتاپی : چطور رقبا را به گوشه رینگ ببریم؟
دنیا آشفته است؛ محصول عالی کافی نیست!
استراتژی چیست؟
سرزمین ذهنیت مشتری : جک ترات
تایپ های استراتژی
سخنرانی مایکل پورتر
قدم اول : یافتن استراتژی
قدم دوم : Watch out for competitors
قدم سوم : تحلیل رقبا
قدم چهارم : طراحی مزیت رقابتی : چرا مردم از رقیب خرید می کنند؟
7 استراتژی حرفه ای کسب و کار - بخش اول
7 استراتژی حرفه ای کسب و کار - بخش دوم
7 استراتژی حرفه ای کسب و کار - Provide a comprehensive solution
7 استراتژی حرفه ای کسب و کار - Use
7 استراتژی حرفه ای کسب و کار - Dissuade
7 استراژی حرفه ای کسب و کار : Unity and attention
نقشه راه و Gift
مزیت رقابتی و تجربه لذت بخش
Connection point
طرز فکر
Stability
سرعت
پیتزا دومینوز
Personalization
Quality
Ouver Delivery
ارتباط پس از فروش
تغییر مکالمات و لحن و اثر UX
Ritz Carlton Hotel
4 سطح رضایت مشتری
محاسبه Calculate NPS
قدم بعدی
هفته شانزدهم : تحلیل و آنالیز UX – چطور مشاور و تحلیلگر تجربه کاربری شویم؟
مرور جلسات قبل
پایان ترم مقدماتی و فارغالتحصیلی
کیس استادی : چطور UX یک سایت را تحلیل کنیم؟ (نمونه موردی اسکای روم و کلاس آنلاین)
راهنمای تبدیل شدن به مشاور تجربه کاربر
4 نوع کمکی که می توانیم به کسب و کار ها کنیم
مشاوره چیه؟ مزایای مشاوره چیه؟
از این دیدگاه های غلط به عنوان متخصص دوری کنید.
مردم چرا به مشاور پول می دهند؟
کار اصلی ما به عنوان مشاور
چطور مشاور UX بشیم؟
۵ خصوصیت مهم مشاور
مُدل های مشاوره
نباید ها و درآمد های جانبی
بازاریابی مشاوره
جایگاه سازی
آموزش قدم به قدم گرفتن اولین مشتری
پایان فصل مقدماتی دوره
Less_is_more : حامد بیدی - روز جهانی کاربرد پذیری
هفته هفدهم : آموزش جامع Adobe XD 2023
خوش آمدگویی به بخش مبانی دوره
بهترین روش نصب ادوب ایکس دی + آموزش نصب
آشنایی با محیط نرم افزار
شروع طراحی : ابزار چهار ضلعی (Rectangle) و تنظیمات آن
استفاده از خطوط راهنما در Xd
انجام محاسبات ریاضی در Xd
تمرین : طراحی 5 ایکون
گوشه گرد یا Corner Radius
یاد آوری مفاهیم رنگ در دنیای دیجیتال پالت، گرادینت - بخش دوم
مفهوم لایه و گروه بندی در Adobe Xd
یاد آوری مفاهیم رنگ در دنیای دیجیتال گرادینت، تمرین - بخش سوم
یاد آوری مفاهیم رنگ در دنیای دیجیتال نور و رنگ
تمرین : رنگ بازی (فقط با تغییر رنگ حال و هوای محصول را تغییر دهید)
فایل ها و برگه تقلب و دستورالعمل این هفته
ایده برای ساخت گرادینت
Border and Line در ادوب ایکس دی
کار با سایه داخلی و خارجی در ادوب ایکس دی - بخش اول
مطالعه رنگ و سایه : متریال دیزاین سیستم - بخش دوم
مطالعه رنگ و سایه : نئومورفیسم دیزاین - بخش سوم
فایل تمرین مطالعه سایه ها
بررسی افکت Blur یا تار کردن پس زمینه و خود لایه
رسم نمودار دایره ای و کار با Ellipse
مینی پروژه موزیک پلیر نئومورفیسم : انتخاب اندازه مناسب برای آرت بورد
طراحی دیزاین سیستم نئومورفیسم
ترکیب و در هم آمیزی لایه ها
چیدمان و ترازبندی کردن
معماری اطلاعات و چینش المان ها
کار با ابزار متن + نحوه RTL کردن متن فارسی + نوشتن اعداد به فارسی
کار با تصاویر در ادوب ایکس دی
پایان مینی پروژه موزیک پلیر نئومورفیسم + تمرین
هفته هجدهم : پروژه واقعی طراحی UI – UX (MiniTODOapp)
کار با چندضلعی (رسم ستاره و قلب در ادوب ایکس دی)
کار با PenTool - رسم ایکون قوری - تمرین انحنا
کار با PenTool - رسم نمودار خطی - تمرین انحنا
کار با PenTool - طراحی سه مودل OnBording برای پروژه ها
پروژه PenTool
مفهوم ماسک (mask) در ادوب ایکس دی
آموزش کامل بلند مود ها (Belend mode) - ایجاد افکت تصاویر
شروع پروژه مینی تو دو - کنترل سراسری رنگ color assets
کنترل سراسری فونت character style
طراحی اسپلش پروژه - کار با SVG
طراحی صفحه اصلی پروژه مینی تودو
ساخت لیست کارها - کار با Repeat Grid
کار با ایکون در Adobe XD - معرفی Iconsax
3D Transform - خروجی گرفتن - تمرین
فایل پروژه مینی تو دو
آموزش ویژگی پدینگ Pading در ادوب ایکس دی
طراحی Isometric گیمیفیکیشن پروژه مینی تو دو
پروژه نهایی مینی تودو
هفته نوزدهم : طراحی سایت ریسپانسیو در Adobe XD – پروژه گیلان گرد – طراحی اتمی کامپوننت ها
بریف پراجکت و دیزاین سیستم
کامپوننت ها و وضعیت های دو زبانه
طراحی آن بوردینگ پروژه
طراحی دیسکاور پروژه
طراحی صفحه جزئیات تور ها
کار با نقشه در ادوب ایکس دی
طراحی صفحه پروفایل کاربر
طراحی نسخه انگلیسی پروژه
ساخت کامپوننت ها در ادوب ایکس دی
طراحی لندینگ پیج سایت پروژه
طراحی لندینگ پیج سایت پروژه - بخش دوم
طراحی لندینگ پیج سایت پروژه - بخش سوم
قدم بعدی
هفته بیستم : مبانی دیجیتال مارکتینگ – طراحی UI برای فروش
مقدمه - ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
جذب یا ایجاد ترافیک
تخصص های مسئول جذب در تیم مارکتینگ
اکتیویشن یا فعال سازی در مارکتینگ
الکسا و سایر معیار های بررسی رتبه
proficiency
اصطلاح پول سازی در دیجیتال مارکتینگ
Retention یا نرخ بازگشت مشتری - وفادار سازی
مهندسی معکوس
جمع بندی
سوالات رایج راجع به تبلیغ نویسی
عنوان اصلی و فرعی در لندینگ پیج
واژه های بی هویت
توضیح محصول
پاسخ به سوالات متداول
نظر خریداران قبلی
کاهش ریسک خرید - ضمانت
پیشنهاد ویژه
پیشنهاد به منصرف ها
7 نکته تبلیغاتی در دیزاین
برند سازی قبل از کلیک
ترغیب به اقدام
جمع بندی
هفته بیست و یکم : نورو مارکتینگ – 23 ترفند neuromarketing
ارائه گزینه مناسب
درخواست های کوچک
کاهش نقاط درد
توجیه قیمت
استفاده از اعداد و ارقام و آمار
استفاده از داستان
نامگذاری مناسب
ترتیب ارائه
عمل متقابل
اثر تجمعی
تسهیل اولین خرید
700 واژه و جلمه اثر گذار
PDF نورومارکتینگ - برگه تقلب
هفته بیست و دوم : برندسازی شخصی – مبانی – ویژه دیزاینر ها
مقدمه
نحوه استفاده از PlayBook
productization of services
اخذ مجوزهای شروع به کار
انجمن های صنفی شما
تقلب : یکشبه دیده بشید!
جمع بندی
مدیریت رسانه و مدیریت برند
تولید محتوا
کتاب هایی که باید مطالعه کنید.
هنر قدرت گرفتن از مردم
شبکه سازی بین المللی
هفته بیست و سوم : شروع کار با فیگما
به دوره مقدماتی فیگما خوش آمدید - برنامه درسی
ساخت اکانت فیگما / فیگ جم
نصب نسخه ویندوز - آشنایی با محیط
آشنایی با WorkSpace فیگما
کار با فریم ها
ابزار Move و Scale
zoom view options - outline view
کار با چهارضلعی یا Rectangle
آشنایی با لایه ها و گروه بندی
کار با پنل استروک Stroke
کار با پنل رنگ و گرادینت در فیگما
کار با پنل افکت ها : Drop Shadow
طراحی سبک نئومورفیسم در فیگما
تمرین ساخت سوئیچ نئومورفیسم
نور، رنگ، گلس مورفیسم
تمرین : طراحی ایکون گلس مورفیسم
ابزار طراحی : Line
ابزار طراحی : Elips + رسم نمودار دایره ای
تمرین ابزار های طراحی
کار با تصاویر در فیگما
کاربا ابزار های پیشرفته ترسیم PenTool
گرته برداری با PenTool
طراحی کاراکتر قصاب در فیگما
کار با پنل تایپ در فیگما
مینی پروژه قصابی آنلاین
جمع بندی
استفاده از منابع فیگما / ایکون / ویجت
هفته بیست و چهارم : پروژه اپلکیشن و سایت فروش NFT – فیگما
شروع پروژه - جمع آوری منابع
شروع طراحی - فریم اول - اسلایدر
ترفند طراحی افکت
Auto Layout در آخرین نسخه فیگما
طراحی کارت های محصول
استفاده از فونت ایکون
پایان طراحی فریم اول
طراحی نویگیشن
طراحی صفحه لیست محصول
SORT محصولات
کار با موکاپ استدیو
مود بوردینگ و وایرفریمینگ لندینگ پیج
طراحی هدر پروژه
طراحی هیروسکشن
کامل کردن هیرو سکشن
طراحی سکشن برترین محصول
طراحی بخش برترین طراحان سایت
طراحی کارت محصولات
طراحی سکشن پایانی CTA
طراحی فوتر / جمع بندی
هفته بیست و پنجم : طراحی دیزاین سیستم اختصاصی
بریف پراجکت
فایل بریف پراجکت
دیزاین سیستم چیست؟ طراحی اتمی چیست؟
چالش رنگ در دیزاین سیستم
چالش فونت و تایپوگرافی در دیزاین سیستم
آیکونگرافی در دیزاین سیستم
چالش فاصله گزاری و گریدبندی در دیزاین سیستم
هفته بیست و ششم : پروژه اپلیکیشن آموزشی مداد زرد
MoodBording پروژه
استفاده از دیزاین سیستم
طراحی لوگو پروژه
طراحی اسلایدر
طراحی لیست برترین مدرس ها
طراحی کارت ها
طراحی باتن بار / نویگیشن
چک کردن با بریف پراجکت
سورس پروژه
هفته بیست و هفتم : درآمد پایدار از دیزاین / طراحی لندینگ پیج مداد زرد / استفاده از UI8
مقدمه / درآمد پایدار / شروع طراحی
استفاده از UI8 / طراحی لندینگ پیج
جمع بندی
فایل پروژه
هفته بیست و هشتم : فیگما پیشرفته – پروژه فیلم باکس (اپ / پنل مدیریت)
اثر مرکب در دیزاین
آزمونک
تعریف دیزاین
مفهوم دیزاین سیستم
فرآیند طراحی دیزاین سیستم
مایندمپینگ
مودبوردینگ
حضم تجربه
کامپوننت ها در فیگما
ورینت ها در فیگما
طراحی دیزاین سیستم پروژه در عمل
طراحی اپلیکیشن پروژه
هفته بیست و نهم : پروتوتایپ مقدماتی!
پروتوتایپ چیست؟
کاربرد پروتوتایپ
اولین قدم طراحی پروتوتایپ
پروتوتایپ کاغذی - UserFlow و نمونه اولیه محصول
تست و ارزیابی پروتوتایپ
پروتوتایپ های استاتیک و داینامیک
تعامل با برنامه نویسان و ذینفعان پروژه
تمرین این هفته
مکمل : مینی دوره پروتوتایپ کاغذی
هفته سی ام : مبانی پروتوتایپ – UI انیمیشن
پروتوتایپ های دیجیتال vs UI انیمیشن ها
انواع تعامل و نحوه نمایش آن
درک موشن / پروتوتایپ در فیگما
پروژه میکرواینترکشن دکمه لایک
انیمیشن دکمه شروع در فیگما
انیمیشن سوئیچ در فیگما
انیمیشن پیشرفته اسلایدر در فیگما
پروتوتایپ اپلیکیشن شبیه علی بابا در فیگما
انیمیشن نوشته در لندینگ پیج ERP
Interactive Dropdown Menu در فیگما
انیمیشن Notification در فیگما
انیمیشن Loading در فیگما
Animated Mesh Gradient در فیگما
Scroll Animation در فیگما
Animated Tab Bar در فیگما
تمرین TabBar
طراحی پروتوتایپ کاروسل محصول/تصویر
پروتوتایپ اکشن منو
پروتوتایپ آکاردئون
قواعد و قوانین موشن
کار با Fable (مرور - یک پروژه)
هفته سی و یکم : پروتوتایپ پیشرفته ProtoPie
معرفی نرم افزار Protopie
ثبت نام / نصب نرم افزار
کار با محیط / معرفی Trigger های پایه
فعال کردن خطکش / سفارشی سازی محیط
انتقال پروژه از فیگما به Protopie
پروژه IOT فیگما برای ایجاد پروتوتایپ
Long Press - Tap کار با تنظیمات
ساخت پروتوتایپ کاروسل با فوت کوزه گری
ساخت پروتوتایپ سایدمنو / نحوه مطالعه داکیومنت
روش های متنوع ساخت ساید منو / کار با ترایگر ها
اضافه کردن جزئیات بیشتر به پروتوتایپ IOT
طراحی پروتوتایپ آنبوردینگ اپلیکیشن
کار با فیلد و فرم
داینامیک کردن پروتوتایپ / دریافت نام کاربر و نمایش در تمام صفحه ها - کار با متغیر ها