ساخت نرم افزار Trial یا همان چند روزه در سی شارپ

10 دی 1398
۵۳۵ بازدید
بدون نظر

Trial چیست ؟

در دنیای نرم افزارهای رایانه ای، اصطلاحی با عنوان Trial داریم . تریال در واقع یک نسخه از یک نرم افزار است که به صورت تستی و رایگان عرضه می شود و امکان دارد دارای امکانات محدودتری هم باشد، تا افراد بتوانند آن را امتحان کنند و اگر از آن خوش شان آمد، هزینه دائمی آن را پرداخت کنند تا نسخه کامل آن را داشته باشند. Trial به معنای امتحان و آزمایش است و برای آزمایش کردن یک نرم افزار قبل از خرید آن، می توان از نسخه تریال آن استفاده کرد.

آنچه در این آموزش فرا می گیرید:

در این فیلم آموزشی یاد می گیرید که چگونه با زبان برنامه نویسی سی شارپ برای پروژه خود سریال نامبر بسازید، و به کاربر یک مهلت چند روزه برای استفاده و تست نرم افزار بدهید.

به عنوان مثال به کاربر اجازه 15 بار اجرای پروژه را می دهید اما کاربر بعد از 15 بار حتما باید سریال نامبر برنامه را به درستی وارد کند در غیر این صورت اجازه استفاده از برنامه را ندارد.

اگر شما بعد از اتمام پروژه ها از کپی شدن بدون اجازه آنها ناراحت هستید و به دنبال یک راه حل ساده برای جلوگیری از این مشکل هستید؛ می توانید با طراحی یک فرم ساده برای دریافت سریال نامبر جلوی بخشی از این کپی برداری ها را بگیرید.

در این آموزش سعی شده است تا راه های ساخت فرم سریال نامبر و همچنین اضافه کردن این امکان به پروژه که کاربر بتواند فقط چند بار خاص پروژه را اجرا کند، را بررسی کنیم.

شما می توانید سریال نامبر را هم مانند بقیه تنظیمات پروژه در بانک اطلاعاتی و یا فایل و یا رجیستری ویندوز ذخیره نمایید.