چه دوره ای می خواهید یاد بگیرید؟

آینده خود را با دوره های آموزشی دانشجویار تضمین کنید

۴۹۷۷ ساعت فیلم تدریس شده است

بیش از ۵۰ هزار دانشجو

بیش از ۳۰۰ مدرس

صفحه نخست
رشته کامپیوتر
آموزش بازی سازی
آموزش GameMaker
بسته جامع آموزش بازی سازی
۶ نظر
بازدید : 3,735 بازدید
بسته جامع آموزش بازی سازی

در دنیای کامپیوتر و ارتباطات کمتر کسی پیدا می‌شود که با شنیدن نام «بازی» یا «Game» بگوید: ای بابا! بازی که مال بچه‌هاست! دست‌کم ده‌ها میلیارد دلاری که سالانه این صنعت سرگرمی‌ساز موجب جابه‌جایی‌اش می‌شود، دیگر به ما اجازه نمی‌دهد این مقوله را دست کم بگیریم. اگرچه در ایران، صنعت بازی‌سازی هنوز یک صنعت نوپا محسوب می‌شود.

از همین بابت برآن شدیم تا مجموعه ای از بهترین آموزش های بازی سازی که در چندین موتور بازی سازی پیاده سازی شده اند، را تهیه کنیم تا شما علاقه مندان به این حوزه از آنها بهره ببرید…

مزایای پکیج آموزش بازی سازی :

  • آموزش بازی سازی در چندین موتور بازی سازی؛ UDK,Unity,Game Maker
  • کاملا پروژه محور و کاربردی
  • مناسب برای همه افراد علاقه مند به بازی سازی
  • مشمول تخفیف ویژه به دلیل تجمیع دوره ها در قالب پکیج
  • ۳۶ ساعت آموزش
  • و…

…………………………………………………..آموزش هایی را که با کمک این پکیج آموزشی فرا می گیرید…………………………………………………..

با کلیک بر روی عنوان هر دوره ، میتوانید جزئیات آن دوره را مشاهده کنید .

– آموزش طراحی بازی Angry birds با استفاده از game maker studio – بخش اول 

طراحی بازی Angry birds به صورت کاملا حرفه ای و زیبا توسط برنامه game maker studio, که در ۱۰ قسمت ارائه می شود.

– آموزش طراحی بازی Angry birds با استفاده از game maker studio – بخش دوم

ادامه طراحی بازی Angry birds به صورت کاملا حرفه ای و زیبا توسط برنامه game maker studio, که در ۱۲ قسمت ارائه می شود.

– دوره آموزشی ساخت بازی موبایل از مقدماتی تا پیشرفته

در قسمت مقدماتی این دوره دست به ساخت یک بازی موبایل زده و با ساختن سین شروع کرده و پیاده سازی مختلفی از نحوه input گرفتن را انجام میدهیم (در قسمت پیشرفته پیاده سازی متفاوتی خواهیم داشت)

با مبحث استیت ماشین آشنایی مقدماتی خواهیم داشت و پیاده سازی ساده ای ازآن انجام خواهیم داد و همچنین با UI  قدیمی یونیتی کار خواهیم کرد(درقسمت پیشرفته با UI جدید کار خواهیم کرد تا با تفاوت انها اشنا شویم)

– دوره آموزشی ساخت بازی در Unity

در این دوره خود شامل چندین دوره آموزشی است که به بررسی موارد زیر پرداخته می شود:

– تاریخچه بازی های ویدئویی از آغاز راه تا همین حالا

– پیش نیازها و مقدمات ساخت بازی اندروید در یونیتی

– مجموعه آموزش ساخت بازی Snake برای PC در یونیتی

– دوره آموزش ساخت بازی در سبک تیراندازی بقاء

– دوره آموزش ساخت بازی سفینه فضایی برای پلتفرم وب

– مجموعه آموزش ساخت بازی FlappyBird برای اندروید و PC در یونیتی

– آموزش اسکریپت نویسی به زبان سی شارپ #C در یونیتی

– دوره آموزش ساخت بازی Pong در یونیتی

– فیلم آموزشی رابط کاربری و محیط موتور بازی سازی یونیتی

– آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDK به صورت حرفه ای و پروژه محور – بخش اول و دوم

در دوره آموزش بازی سازی با موتور بازی سازی UDK ، تصمیم گرفتیم به صورت تخصصی شما را با مفاهیم Lighting و پارتیکل سیستم آشنا کنیم. علاوه بر این یک MAPP کامل از بازی را طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد.

به این ترتیب شما با مشاهده این آموزش علاوه بر آشنایی با امکانات موتور بازی سازی UDK و ساخت یک بازی کامل، با مفاهیم نورپردازی به صورت تخصصی آشنا خواهید شد.

موتور بازی سازی UDK، یک موتور قوی و کارآمد برای ساخت بازی روی پلتفرم های  مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰، OpenGL، OS X، لینوکس، پلی‌استیشن ۳، Wii U ،IOS، اندروید، جاوااسکریپت و HTML5 است.

این دوره مناسب برای افرادی است که آشنایی اولیه با بازی سازی و موتور UDK دارند.

– آموزش نصب اسکریپت بازی آنلاین تراوین ۴

در این دوره با آموزش نصب اسکریپت بازی محبوب تراوین با بررسی ۱۸ مبحث، در خدمت شما هستیم…

 

نکته قابل توجه اینکه این مجموعه ارزشمند چکیده و حاصل تلاش و تجربه چندین ساله ما در حوزه آموزش برنامه نویسی متناسب با بازار کار ایران می باشد و سعی شده است بهترین مطالب از بهترین و با تجربه ترین اساتید جهت برخورداری شما عزیزان ارائه شود.

سرفصل های هر دوره به شرح زیر می باشد:

  • - آموزش طراحی بازی Angry birds با استفاده از game maker studio - بخش اول
    • قسمت اول:
    • -ساخت پروژه جدید
    • -بارگزاری تصاویر پرنده و چوب ها و توضیح بخش sprite
    • -ساخت آبجکت های پرنده و چوب
    • -فعال کردن فیزیک بازی برای اشیاء (objects) بازی و اتاقها (rooms)
    • -توضیح انواع آبجکت های فیزیکی (static,dynamic)
    • -اعمال تنظیمات فیزیکی برای آبجکت ها
    • قسمت دوم:
    • -بارگزاری تصاویر تیروکمان
    • -ساخت آبجکت های تیروکمان بازی
    • -اعمال تنظیمات برای کشیدن تیرکمان
    • قسمت سوم:
    • -کدنویسی چگونگی گرفتن پرنده
    • -کدنویسی پرتاب پرنده
    • -کدنویسی نحوه حرکت پرنده
    • قسمت چهارم:
    • -بارگزاری تصاویر چوب های شکسته
    • -کدنویسی چگونگی شکسته شدن چوب ها بعد از برخورد با آبجکت های دیگر
    • -کدنویسی چگونگی نابود شدن چوب ها در اثر برخورد شدید با آبجکت های دیگر
    • قسمت پنجم:
    • -رفع مشکلات بازی
    • -بارگزاری تصاویر دشمن
    • -ساخت آبجکت دشمن
    • -آموزش چگونگی آسیب دیدن دشمن بعد از برخورد با آبجکت های دیگر
    • -آموزش چگونگی نابود شدن دشمن در اثر برخورد شدید با آبجکت های دیگر
    • قسمت ششم:
    • -بارگزاری تصویر ابر و تصویر پرپرنده
    • -ایجاد آبجکت های ابر و پر
    • -کدنویسی نحوه حرکت تصادفی و کوچک شدن آبجکت های ابر و پر
    • -کدنویسی نابودی آبجکت های ابر و پر
    • قسمت هفتم:
    • -اعمال محدودیت در تعداد ایجاد پرنده
    • -کدنویسی امتیازدهی
    • -آموزش چاپ امتیاز در نقطه دلخواه
    • قسمت هشتم:
    • -توضیح بحث ریاضی برای ایجاد محدودیت برای تیروکمان
    • -کدنویسی ایجاد محدودیت برای تیروکمان
    • -آموزش چند دستور ریاضی
    • قسمت نهم:
    • -بارگزاری صداهای بازی
    • -توضیح تنظیمات صداها در هنگام بارگزاری
    • -کدنویسی پخش صداها
    • قسمت دهم:
    • -تنظیم میزان صداها
    • -رفع مشکل صداها
    • -جلوگیری از پخش همزمان یک صدا
  • - آموزش طراحی بازی Angry birds با استفاده از game maker studio - بخش دوم
    • قسمت یازدهم:
    • ساخت سنگ جدید
    • توضیح چگونگی ساخت بلوک ها
    • قسمت دوازدهم:
    • ساخت پرنده دوم
    • تعیین وظایف پرنده دوم
    • رفع ایرادها
    • قسمت سیزدهم:
    • ساخت پرنده سوم
    • تعیین وظایف پرنده سوم
    • رفع ایرادها
    • قسمت چهاردهم:
    • ایجاد آبجکت جدید برای استفاده همزمان از چند پرنده
    • تعیین حرکت آبجکت
    • اعمال محدودیت برای حرکت آبجکت
    • قسمت پانزدهم:
    • کدنویسی نابود شدن پرنده ها
    • آموزش نحوه استفاده از timeline
    • تعیین زمان برای نابود شدن پرنده ها
    • قسمت شانزدهم:
    • ساخت آبجکتی برای حرکت کردن همراه پرنده ها
    • کشیدن نقاطی برای مشخص شدن مسیر حرکت پرنده ها
    • تعییین فاصله معین برای نقاط
    • زیباسازی نقاط
    • قسمت هفدهم:
    • زیبا سازی پرتاب پرنده
    • کدنویسی وظایف تیروکمان
    • رفع خطاها
    • قسمت هیجدهم:
    • چسباندن پرنده های پرتاب نشده به زمین
    • آموزش تابع جدید برای اسپرایت
    • رفع ایراد های عمده بازی
    • قسمت نوزدهم:
    • تنظیم view در روم
    • کدنویسی حرکت view با ماوس
    • حرکت view به دنبال پرنده پرتاب شده
    • قسمت بیستم:
    • تشریح چگونگی بردن و باختن
    • کدنویسی تشخیص برد و باخت
    • پخش صدا و حرکت view برای برد و باخت
    • قسمت بیست و یکم:
    • کشیدن مستطیل بعد از اتمام بازی
    • نوشتن متن پیروزی
    • رفع ایرادها
    • قسمت بیست و دوم:
    • ایجاد ستاره ها
    • کدنویسی تعداد ستاره بعد از پیروزی در بازی
    • کشیدن تصویر در صورت شکست
  • - دوره آموزشی ساخت بازی موبایل از مقدماتی تا پیشرفته
    • با بازی روگ لایک که اموزش محبوبی از سایت یونیتیست در خدمتتان خواهیم بود دراین آموزش
    • بانحوه ساخت یک بازی که به صورت اتومات وپراسیژر لولها جنریت خواهند شد در خدمتتان هستیم
    • با نحوه پیاده سازی ابسترکت یک کلاس موومنت اشنا خواهیم شد
    • ونحوه استفاده از ان هم برای پلیر وهم انمی
    • پیاده سازی هوش مصنوعی ساده برای انمی
    • یادمی گیریم با بلاک کردن لیر ها محدودیت حرکتی پرای پلیر ایجاد کنیم بدون استفاده از فیزیک
    • نحوه اینپوت گرفتن متفاوتی نسبت به بحث مقدماتی انجام خواهیم داد
    • پیاده سازی ساند منیجر
    • استفاده از UI جدید یونیتی
  • - دوره آموزشی ساخت بازی در Unity
    • - تاریخچه بازی های ویدئویی از آغاز راه تا همین حالا
    • - پیش نیازها و مقدمات ساخت بازی اندروید در یونیتی:
    • نحوه استفاده از پلاگین UnityVS برای کد نویسی در محیط Visual Studio
    • JDK & Android SDK
    • تنظیم پلتفرم روی اندروید
    • تنظیمات Build Setting
    • اتصال گوشی به یونیتی ازطریق Unity Remote
    • گرفتن خروجی APK
    • - مجموعه آموزش ساخت بازی Snake برای PC در یونیتی:
    • آشنایی با تعریف کلاس و استفاده از آن
    • کاربرد کلاس و اشیا به صورت عملی
    • آموزش ایجاد وقفه در بازی با استفاده از توابع کلاس Time
    • ایجاد محدودیت در حرکت با استفاده از پارامترهای کلاس Screen و تابع Camera.main.WorldToScreenPoint
    • استفاده از List و برخی توابع آن
    • تولید رندوم آبجکت در فضای دید دوربین
    • تغییر جهت و زاویه آبجکت با استفاده از بردارهای Forward , Right , …
    • تمرین دیباگ کردن و بهینه سازی عملکردها
    • - دوره آموزش ساخت بازی در سبک تیراندازی بقاء:
    • قسمت اول :
    • آماده سازی محیط بازی
    • آشنایی مقدماتی با مبحث Ray Casting
    • آشنایی با بخش Animator یونیتی
    • آشنایی با State Machine و کاربرد های آن در Game Development
    • استفاده از State Machine در محیط Animator
    • ساخت و استفاده از پارامترها در مبحث انیمیشن
    • انواع پارامترهای انیماتور یونیتی و تفاوت آنها
    • کار با State ها و Transition ها
    • Any State
    • قسمت دوم :
    • آشنایی با تابع Awake و تفاوت آن با Start
    • کار با تابع FixedUpdate
    • Normalization
    • استفاده از RayCast برای چرخش کاراکتر از طریق ماوس
    • قسمت سوم:
    • دنبال کردن کاراکتر توسط دوربین
    • آشنایی با Vector3.Lerp و کاربرد آن
    • قسمت چهارم:
    • آشنایی با پارتیکل سیستم
    • NanMesh Agent & Bake
    • استفاده از NavMesh Agent در اسکریپتینگ برای مسیریابی
    • کار کردن با Animator Controller
    • قسمت پنجم:
    • آشنایی با UI جدید یونیتی
    • آشنایی با Canvas و کاربرد آن
    • Anchor Presets & Rect Transform
    • Image & Slider
    • قسمت ششم:
    • پیاده سازی سلامتی پلیر
    • استفاده از Image و Slider در اسکریپت نویسی
    • کار با Color.Lerp
    • نمایش flash screen زمان برخورد دشمن با پلیر
    • پیاده سازی حمله دشمن ها
    • بررسی جوانب و پارامتر های مورد نیاز برای پیاده سازی حمله دشمن ها
    • قسمت هفتم:
    • پیاده سازی سلامتی دشمن
    • بررسی و پیاده سازی Sinking برای دشمن ها بعد از مرگشان
    • پیاده سازی مرگ و آشیب دیدن دشمن ها
    • پیاده سازی افکت های تیراندازی
    • Line Renderer & Particle System & Light & Audio Source
    • استفاده از مبحث RayCasting برای پیاده سازی تیراندازی و Line Rendering
    • آشنایی با Fire1
    • قسمت هشتم:
    • کار با Text
    • پیاده سازی Scoring Points
    • استفاده از فونت و شیدر برای متن ها
    • کار با تنظیمات Text
    • قسمت نهم:
    • پیاده سازی انواع دشمن ها
    • Animator Override Controller
    • نحوه استفاده از یک Animator Controller برای یک آبجکت مشابه دیگر
    • استفاده از InvokeRepeating برای Enemy Spawn
    • کار با Instantiate
    • استفاده از Random.Range برای به دست آوردن یک عدد تصادفی بین یک بازه ی عدد
    • آشنایی با آرایه ها و استفاده از آنها
    • آشنایی بیشتر با یکسری از امکانات Editor
    • قسمت دهم:
    • ساخت صفحه باخت به همراه انیمیشن آن
    • استفاده از انیماتور برای انیمیت UI
    • آشنایی با ابزار Animation و ساخت انیمیشن UI با استفاده از آن
    • انیمیت رنگ و مقیاس و …!
    • آشنایی با اولویت UI Render یونیتی و تفاوت آن با نرم افزارهایی مثل فوتو شاپ
    • Application.LoadLevel & Application.loadedLevel
    • ریستارت (Restart) کردن بازی
    • - دوره آموزش ساخت بازی سفینه فضایی برای پلتفرم وب:
    • آشنایی با انواع Collider
    • Is Trigger
    • Rigidbody
    • Explosion(VFX) & Particle system
    • Player Movement
    • Boundary
    • Orthographic VS. Perspective
    • Camera Size VS. Field Of View
    • Lighting
    • Resolution
    • Aspect Ratio
    • Textures
    • Fire & Fire Rate
    • Input.GetAxis
    • Mathf.Clamp
    • FixedUpdate
    • rigidbody.velocity
    • Instantiate
    • مبحث GameController
    • GUIText
    • Coroutine & IEnumerator
    • WaitForSeconds
    • Random.Range
    • Quaternion & Quaternion.Euler
    • Application.LoadedLevel & Application.LoadLevel
    • OnTriggerExit & OnTriggerEnter
    • (Random Ratation) Random.insideUnitSpherz
    • Enemy Waves
    • Audio Source & Audio Clip
    • Scoring
    • Build setting
    • Web Platform Exporting
    • - مجموعه آموزش ساخت بازی FlappyBird برای اندروید و PC در یونیتی:
    • کار کردن با قسمت دوبعدی انجین یونیتی
    • استفاده از توابع فیزیکی برای حرکت اجسام مثل تابع AddForce
    • آشنایی با مفهوم Prefab استفاده از آن در عمل
    • بهینه سازی تولید نمونه ها از روی Prefab
    • کار با Polygon Collider و تفاوت آن با BoxCollider
    • استفاده از تابع InvokeRepeating و تشریح عملکرد آن
    • کار با GUI
    • استفاده از Random.value و توضیح تفاوت آن با Random.Range
    • آشنایی با Vector2
    • آموزش نحوه ریستارت کردن بازی و کاربرد Application.LoadLevel و استفاده از آن با Application.loadedLevel
    • آموزش Rigidbody2D و زمان استفاده از آن
    • کاربرد OnCollisionEnter2D و تفاوت آن با OnTriggerEnter2D
    • تعریف Camera.main.WorldToScreenPoint و کاربرد آن
    • - آموزش اسکریپت نویسی به زبان سی شارپ #C در یونیتی:
    • کار با کامپوننت های گیم آبجکت در کد
    • کار با Position
    • کار با Vector3
    • آشنایی با Time.deltaTime و کاربرد آن
    • - دوره آموزش ساخت بازی Pong در یونیتی:
    • در قسمت اول:
    • نحوه ی ایمپورت کردن منابع در یونیتی و تنظیمات آنها
    • ساخت صحنه ی بازی
    • تنظیم دوربین
    • قراردادن آبجکت های مورد نیاز
    • نکته : فایل های منابع در پوشه Resource قرار داده شده اند.
    • در قسمت دوم :
    • کاربرد و طریقه استفاده از Property
    • خواندن اطلاعات از کیبورد
    • حرکت دادن پد های بازی
    • ایجاد محدودیت برای حرکت پد های بازی
    • در قسمت سوم :
    • پیاده سازی حرکت توپ بازی
    • کار کردن با Collision و استفاده از توابع آن
    • آموزش کار با Scripting Reference یونیتی
    • استفاده از Random
    • توضیح Static وکاربردها ی آن
    • اضافه کردن امتیاز به بازی و نمایش آن
    • پخش صوت در بازی
    • تکمیل پروژه
    • - فیلم آموزشی رابط کاربری و محیط موتور بازی سازی یونیتی:
    • آشنایی با محیط کاربری موتور بازی سازی یونیتی
    • فراگیری کاربرد قسمت های مختلف رابط کاربری این موتوربازی سازی
  • - آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDK به صورت حرفه ای و پروژه محور – بخش اول و دوم
    • بخش اول:
    • قسمت یک تا سه :
    • آشنایی اولیه با مباحث Lighting و پارتیکل سیستم
    • آشنایی با موتور بازی سازی UDK
    • قسمت چهار :
    • آشنایی با BasicLight Type
    • قسمت پنج :
    • آشنایی با Lighting Channels
    • قسمت شش :
    • آشنایی با Shadow Basic
    • قسمت هفت :
    • آشنایی با Light & Shadow type
    • قسمت هشت :
    • آشنایی با Light Function
    • قسمت نه :
    • آشنایی با نورپردازی Standard
    • قسمت ده :
    • آشنایی با Ambient Occlusion
    • قسمت یازده :
    • آشنایی با Emissive Material
    • قسمت دوازده :
    • آشنایی با Lightmass
    • قسمت سیزده :
    • بحث تخصصی بر روی سایه ها
    • قسمت چهارده :
    • نورپردازی با استفاده از متریال
    • قسمت پانزده :
    • معرفی Post Process
    • قسمت شانزده :
    • آشنایی با Bloom Effect
    • قسمت هفده :
    • آشنایی با DOF Effect
    • قسمت هجده :
    • آشنایی با Motion Blur
    • قسمت نوزده :
    • ساخت خورشید در آسمان
    • قسمت بیست :
    • ادامه ساخت خورشید
    • قسمت بیست و یک :
    • آشنایی با سیستم ذرات
    • قسمت بیست و دو :
    • آشنایی با Unreal Cascade
    • قسمت بیست و سه :
    • آموزش ساخت دود
    • قسمت بیست و چهار :
    • ادامه ساخت دود
    • قسمت بیست و پنج تا قسمت بیست و هفت:
    • طراحی و ساخت محیط
    • قسمت بیست و هشت و قسمت بیست و نه :
    • اضافه کردن Material به محیط
    • قسمت سی :
    • ساخت آب
    • قسمت سی و یک :
    • ساخت برف
    • قسمت سی و دو :
    • اضافه کردن برف به محیط
    • قسمت سی و سه :
    • ساخت درب پویا
    • قسمت سی و چهار :
    • ساخت باران
    • قسمت سی و پنج :
    • اضافه کردن باران به محیط
    • قسمت سی و شش و قسمت سی و هفت :
    • آموزش ساخت دود 2
    • قسمت سی و هشت :
    • آموزش ساخت رعد و برق
    • قسمت سی و نه :
    • نورپردازی محیط
    • قسمت چهل :
    • تست بر روی محیط ساخته شده
    • قسمت چهل و یک تا قسمت چهل و سه :
    • ساخت کثیفی بر روی لنز دوربین
    • بخش دوم:
    • قسمت 44: ساخت محیط نهایی
    • قسمت 45: ساخت محیط نهایی
    • قسمت 46: اضافه کردن Material به محیط
    • قسمت 47: نورپردازی
    • قسمت 48: ساخت نور پویا
    • قسمت 49: ساخت نور پویا
    • قسمت 50: نورپردازی با متریال
    • قسمت 51: ساخت درب پویا 2
    • قسمت 52: ساخت محیط پویا
    • قسمت 53: ساخت محیط پویا
    • قسمت 54: ساخت محیط پویا
    • قسمت 55: Kill Z
    • قسمت 56: خروجی گرفتن از بازی
    • قسمت 57: انیمیت پرش
    • قسمت 58: انیمیت پرش
    • قسمت 59: انیمیت پرش
    • قسمت 60: انیمیت پرش
    • قسمت 61: ساخت آب 2
    • قسمت 62: ساخت آب 2
    • قسمت 63: ساخت آب 2
    • قسمت 64: ساخت آتش
    • قسمت 65: ساخت آتش
    • قسمت 66: ساخت آتش
    • قسمت 67: اضافه کردن آتش به محیط
    • قسمت 68: سوم شخص کردن بازی
  • - آموزش نصب اسکریپت بازی آنلاین تراوین ۴
    • تاریخچه بازی
    • آموزش کار با اسکریپت در دو محیط Local و Host
    • آموزش رفع باگ و هشدار
    • آموزش مدیریت اسکریپت و سرور
    • آموزش ساخت بانک اطلاعاتی و اتصال به سرور
    • آموزش پیکربندی سرور تراوین بر دو نسخه ۳ و ۴٫۲
    • آموزش پیدا کردن رمز عبور کاربر توسط الگوریتم MD5
    • آموزش مدیریت بازیکنان توسط Multihunter
    • آموزش مدیریت سرور توسط منو و تنظیمات ادمین و مولتی هانتر
    • آموزش کار با Cpanel و Wamp Server
    • آموزش تغییرات پیکربندی PHP در Host
    • آموزش کار با Cpannel
    • آموزش پیکربندی دیتابیس
    • آموزش مدیریت منابع بازی
    • آموزش نصب اسکریپت بر روی هاست
    • آموزش بالا بردن امنیت اسکریپت از دسترسی های خارجی
    • آموزش پیکر بندی چند سرور همزمان روی یک دیتابیس
    • آموزش اتصال سرور به درگاه پرداخت

امکان ارسال پکیج فقط به صورت پستی وجود دارد، لذا خواهشمندیم در هنگام خرید آدرس دقیق خود را وارد نمایید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

در صورتی که توضیحات نوشته، دموی آموزش و لینک های ارزیابی پاسخگوی سوالات شما در مورد این دوره آموزشی نمی باشد و نیاز به مشاوره بیشتری دارید لطفا این فرم را تکمیل کرده و در ساعات اداری منتظر تماس همکاران ما باشید.
  • *
  • *
  • *
  • *
  • در صورتی که توضیحات نوشته، دموی آموزش و لینک های ارزیابی پاسخگوی سوالات شما در مورد این دوره آموزشی نمی باشد و نیاز به مشاوره بیشتری دارید لطفا این فرم را تکمیل کرده و در ساعات اداری منتظر تماس همکاران ما باشید.

    پیام شما با موفقیت ثبت شد. در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.
    • مطالب مرتبط
    • دیگر آموزش های مرتبط با این مدرس
    • رزومه مدرس

    نظرات کاربران

    ۶
    • kaveHD
      چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

      واقعا سایتتون عالیه ولی قیمتاشون شاید برای تعدادی از دوستان در توانشون نباشه تهیه کنند لطفا اگه امکان داره قیمتارو طوری بزارید که اکثرا بتونن ازش استفاده کنند

      • مدیر رادفر
        پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

        سلام
        ممنون از لطف شما
        میتونید از کد تخفیف که به مناسبت ولادت امام رضا فعال هستش استفاده کنید

    • علی
      جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

      سلام آیا میشه این بسته رو توی تلویزیون مشاهده کرد؟

      • مدیر رادفر
        شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

        سلام
        بله میتونید
        فقط آموزش udk رو باید تو سیستم ببینید

    • seraj210
      یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

      ببخشید چرا قیمت این بسته شامل تخفیف نشده با این که تو لیست تخفیف هاتونه

      • مدیر- تقی زاده
        دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

        سلام
        از کد تخفیف های داخل پنل برای دریافت این بسته هم می تونین استفاده کنین

    برچسب ها

    دوره های آنلاین دانشجویار

    دسته بندی

    تحصیلات تکمیلی

    رشته الکترونیک

    رشته کامپیوتر

    سایر دسته های دانشجویار

    سایر نرم افزارها

    کلاس آنلاین

    مدرسین

    تعداد دوره
    بر اساس امتیاز
    حروف الفبا
    • کد تخفیف :

      goldpack

      ویژه خرید پکیج طلایی (C#,ASP,PHP,Android,Network)
      60 درصد تخفیف

    مطالب سایت بر اساس

    جدیدترین ها
    محبوب ترین ها
    بطور تصادفی
    دانشجویار نماد اعتماد الكترونیكی کسب و کار های اینترنتی مجوز نشر دیجیتال لوگو شرکت به پرداخت ملت ساماندهی محتوای فضای مجازی بانک تجارت دانشجویار