در راستای دوره آموزش ادیوس، مقاله بهترین سایت پروژه های آماده ادیوس برای کمک به شما نوشته شد.

مقدمه

در این مقاله ما قصد داریم که به شما بهترین سایت‌هایی را معرفی کنیم که در آن‌ها بتوانید به سادگی پروژه های آماده ادیوس را متناسب با اهداف و شرایطی که دارید، پیدا کنید. اما پیش از آن به طور مختصر به معرفی این نرم‌افزار و نیز «پروژه‌ها» در آن می‌پردازیم.

ادیوس چیست؟

ادیوس چیست؟ ادیوس یک نرم‌افزار ویرایش و تدوینِ فایل‌های ویدئویی برای کامپیوترهای شخصی است که تحت سیستم عامل ویندوز کار می‌کند. ادیوس یک نرم‌افزار ویرایش خطی است و می‌تواند اکثر فایل‌های ویدئویی جدید را شناسایی نماید. در حال حاضر مالک این نرم‌افزار شرکت «گراس ولی» است.

فایلِ «پروژه» ادیوس

در هنگام استفاده از ادیوس، بخشِ اعظم کار مربوط به قسمت فایل پروژه است. یک فایل پروژه دربردارنده‌ی اطلاعاتی درباره‌ی تاریخچه‌ی ویرایش و فرمت فایل‌های ویدئویی است.

برای تهیه‌ی فایل‌های پروژه دو راه وجود دارد: می‌توان آن‌ها را شخصا طراحی کرد و یا این که آن‌ها را به صورت از پیش آماده از شخص یا گروه دیگری دریافت نموده و مورد استفاده قرار داد.

در این مقاله ما به شما بهترین سایت پروژه های آماده ادیوس و چندین سایت کاربردی دیگر را در کنار آن معرفی می‌کنیم.

سایت Lovepik.com: بهترین سایت پروژه های آماده ادیوس

این سایت که در زمینه‌هایی به جز ادیوس هم به تولید کارهای گرافیکی می‌پردازد، از نظر ما بهترین محیط و نیز با کیفیت‌ترین پروژه‌های آماده را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند. در این وبسایت بیش از 440 پروژه‌ی آماده‌ی گوناگون برای دانلود قرار داده شده است. هر پروژه با یک ویدئوی کوتاه همراه شده است که به شکلی مفید و خلاصه شده به مخاطب، ویژگی‌ها و امکانات پروژه مربوطه را معرفی می‌کند.

پروژه‌ها تحتِ عناوین نشست سالیانه، آلبوم عکس، مراسم عروسی، فستیوال، کسب و کار، لحظات پایانی، شب‌نشینی، تیترها، طراحی پخش و … به خوبی دسته‌بندی شده‌اند و از این رو یافتن مناسب‌ترین پروژه بسیار آسان شده است. همچنین امکان جستجوی پروژه‌ها بر اساس کیفیت تصویر و نیز نسبت طول به عرض تصویر وجود دارد.

البته این پروژه‌ها معمولا رایگان نیستند. نکته‌ی جالب دیگر این است که روی هر پروژه‌ای در این وبسایت کلیک کنید، در ذیل آن تعدادی پروژه مشابه را به شما پیشنهاد می‌کند.

با کلیک بر روی لینک زیر به طور مستقیم به بخش پروژه های آماده ادیوس این سایت هدایت می‌شوید:

سایت Lovepik.com بهترین سایت نمونه آماده ادیوس

نکته
می توانید در صورت علاقه، مقاله 8 ترفند کاربردی ادیوس را مشاهده فرمایید.

سایت pikbest.com

Pikbest نیز مانند lovepik یک سایت طراحی قالب‌های گرافیکی است. در این وبسایت نیز پروژه های آماده ادیوس بسیاری یافت می‌شود که در قالب‌هایی چون نمایش، کسب و کار، عروسی، محصولات، جشن و … عرضه شده‌اند. این سایت از لحاظ امکان مشابهت بسیاری با lovepik دارد، با این تفاوت که امکانات جستجو در lovepik بیشتر است.

در این سایت نیز پروژه‌ها عموما غیر رایگان هستند، ولی در صورت ثبت نام در سایت می‌توانید تعداد محدودی پروژه به صورت رایگان دریافت کنید.

با کلیک بر روی لینک زیر به طور مستقیم به بخش پروژه های آماده ادیوس این سایت هدایت می‌شوید:

سایت pikbest.com بهترین سایت پروژه آماده ادیوس

نکته
می توانید در صورت علاقه، مقاله آموزش نصب پلاگین در ادیوس را مشاهده فرمایید.

سایت‌های فارسی زبان

ممکن است مخاطب ایرانی در مواجهه با سایت‌های خارجیِ پروژه های آماده ادیوس با دشواری‌هایی مواجه شود. شاید فضای این پروژه‌ها (جلوه‌ها، موسیقی و …) با ذائقه‌ی او سازگار نباشد، یا این که به دنبال دانلود پروژه‌های رایگان بیشتری باشد. نهایتا این‌که ممکن است برای مخاطب ایرانی پرداخت مبلغِ پروژه به سایت‌های خارج از کشور دشوار باشد، در حالی که پرداخت در داخل کشور بسیار راحت‌تر است.

از این رو در ادامه سه سایت مناسب فارسی زبان برگزیده را در زمینه‌ی پروژه های آماده ادیوس به شما معرفی می‌کنیم.

  • Shirzadpsd.com: پر از پروژه‌های با کیفیت و با تنوع فراوان، البته غیر رایگان
  • gfxdownload.ir: مناسب برای دانلود پروژه‌های رایگان
  • promixgallery.com: پروژه‌های با کیفیتِ غیر رایگان

سعی کردیم در این مقاله بهترین و ساده‌ترین راه یافتن پروژه‌های آماده ادیوس را توضیح بدهیم. امیدواریم که نکات ذکر شده برایتان لذت‌بخش و کاربردی باشند.