تا حالا پیش اومده بخوای یه فیلم آموزشی از یه سایت بخری ولی تردید داشته باشی و با خودت بگی شاید اون چیزی نباشه که میخوام ؟ یا بگی از کجا بدونم که می تونم خوب یاد بگیرم و کاملا مسلط بشم بهش ؟ اومدیم و به یه مشکلی برخوردم و سوالی واسم پیش اومد اون وقت از کی کمک بگیرم ؟

آخرشم شاید با وجود همه این اما و اگرها کلا منصرف بشی از خریدت و بگی بیخیالش .

دانشجویار جدیدا یه امکانی گذاشته برای همه دوره های آموزشیش که دقیقا این تردید شما زمان خرید رو به یقین تبدیل می کنه طوری که با خیال راحت می تونید تو دوره آموزشی مورد نظرتون شرکت کنید… میگید چه جوری ؟ الان براتون میگم

زمانی که یه دوره آموزشی رو برای خرید انتخاب می کنید حتما توضیحات مربوط به اون آموزش رو از اول تا آخرش میخونید دیگه ، درسته ؟

برای اینکه بهتر متوجه بشید این تصویر  رو یه نگاه بندازید

همونطور که توی تصویر می بینید در انتهای هر آموزشی که انتخاب می کنید یه گزینه گذاشته شده تحت عنوان نیاز به پشتیبانی تخصصی در این دوره رو دارم ، واسه اینکه بخوایید یه خرید مطمئن همراه با پشتوانه رو انجام بدین حتما تیک این گزینه رو در صورت تمایل فعال کنید .

با انتخاب این گزینه مدرس دوره انتخابی، بعد از خرید با شما تماس میگیرن و پاسخگوی سوالای تخصصی شما هستن . پشتیبانی دوره ها متناسب با زمان دوره خواهد بود و به ازای هر ساعت آموزش 1 روز پیشتیبانی خواهید شد مثلا برای یک آموزش 15 ساعته 15 روز می تونید از خدمات پشتیبانی دانشجویار استفاده کنید و با خیال راحت آموزش رو تا تسط کامل فرا بگیرید.

 

هدف ما تسلط شما برای ورود به بازار کار