برنامه نویسان همیشه به دنبال راهی برای گرفتن سفارش پروژه برنامه نویسی هستند.

اگر یک برنامه نویس کامپیوتر ماهر هستید که سعی در دستیابی به موفقیت شغلی دارید ، باید فراتر از مرزهای شغل خود باشید. اگرچه دانش و تخصص حرفه ای دارید ، اما باید نحوه ارائه آنها را یاد بگیرید و مشتری های بالقوه را ترغیب کنید که شما فرد مناسبی برای پروژه های آنها هستید. به عبارت ساده تر ، شما نیاز به ایجاد یک برنامه بازاریابی پروژه برنامه نویسی برای حفظ رقابت دارید.

4 دلیل برای گرفتن سفارش پروژه برنامه نویسی :

قبل از اینکه عمیق تر به مسائل بازاریابی بپردازیم ، باید توضیح دهیم که چرا برنامه نویسان رایانه در وهله اول به برنامه های بازاریابی احتیاج دارند. می توانیم ده ها دلیل ذکر کنیم ، اما چهار فعالیت قطعاً در اینجا مشخص است. بیایید آنها را بررسی کنیم.

  •     نمایش نمونه کارها

سابقه اشتغال شما ممکن است طولانی و متمایز باشد ، اما اگر به دنیا نگویید ، تفاوت نخواهد داشت. یک وب سایت ساده با ارائه نمونه کارهای محصول به طور چشمگیری قابلیت کشف آنلاین شما را بهبود می بخشد و در معرض دید دنیای جدید مشتریان بالقوه قرار می دهد. علاوه بر این ، شما ثابت خواهید کرد که از نشان دادن محصولات خود و شفافیت کامل نمی ترسید.

  •   ایجاد اعتبار حرفه ای

نشان دادن مهارت های کد نویسی شما یک چیز است ، اما بازاریابی همچنین می تواند به شما در کسب شهرت مثبت کمک کند. جیک گاردنر ، مدیر منابع انسانی در Essay Have ، می گوید شما می توانید مایل مایل اضافی قدم بزنید و از فعالیتهای تبلیغاتی مانند بلاگ نویسی برای ایجاد اعتبار حرفه ای استفاده کنید: “این به شما فرصتی می دهد تا به مردم کمک کنید تا مشکلات عملی را حل کنند. کوتاهترین راه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس واقعی است. “

  •   رقبا در فضای باز

این یک دلیل بسیار ساده اما بسیار منطقی برای ایجاد و تحقق یک برنامه بازاریابی است. فقط یک سؤال از خود بپرسید: چند برنامه نویس کامپیوتر با بازاریابی سر و کار دارند؟ شما احتمالاً به نام های زیادی فکر نمی کنید ، بنابراین فرصتی را برای بیرون رفتن از رقبا و پیدا کردن جایگاه ویژه خود در آفتاب برنامه نویسی در نظر بگیرید.

  • شبکه خود را رشد دهید

همانطور که همچنان روی استراتژی بازاریابی خود کار می کنید ، با افراد و سازمان های مختلف در تماس باشید. باعث افزایش شبکه ارتباطات حرفه ای شما می شود و حتی ممکن است منجر به پروژه های جدید تجاری شود.

7 نکته که در زمان گرفتن سفارش پروژه برنامه نویسی باید رعایت کنید:

اکنون می دانید که چرا به یک برنامه بازاریابی نیاز دارید ، اما آیا می دانید چگونه آن را پیاده سازی کنید؟ یک فعالیت جدی است که به سهم نسبتا زیادی از وقت و کار نیاز دارد ، بنابراین لازم است با اصول اولیه شروع شود. ما هفت گام اساسی را انتخاب کردیم که برنامه نویسان هنگام راه اندازی کمپین های بازاریابی باید انجام دهند.

  • ایجاد یک طرح

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که وضعیت فعلی را تجزیه و تحلیل کنید و تعیین کنید که در مرحله بعدی چه کاری انجام دهید. با انتخاب کانال های ارتباطی مناسب برای گروه هدف خود شروع کنید. توصیه می کنم ابتدا با یک وب سایت شخصی شروع کرده و سپس به حساب های رسانه های اجتماعی ، خبرنامه های ایمیل و پست های مهمان بروید.

نکته خوب در مورد برنامه نویسی این است که شما مجبور نیستید هر روز مطالب جدیدی منتشر کنید. کافی است هفته ای دو تا سه بار حساب های اجتماعی خود را تازه کنید ، در حالی که وب سایت شما با ورود هفتگی خوب خواهد بود.ضروری است فعالیت های خود را در طولانی مدت ثابت نگه دارید ، به همین دلیل باید از ابزارهای برنامه ریزی مانند تقویم Google استفاده کنید. به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید و به شما یادآوری می کنیم که پست های جدید را به موقع منتشر کنید.

  • ایجاد یک وب سایت

یک مشکل برای یک برنامه نویس رایانه نیست. یک وب سایت نخستین مکانی است که مشتریان بالقوه وقتی می خواهند اعتبار حرفه ای شما را ارزیابی کنند از آن بازدید می کنند. به همین دلیل ، طراحی یک سایت کاربر پسند که به وضوح مهارت ، سابقه اشتغال و سبد محصولات خود را به شما نشان دهد ، مهم است.

در همان زمان ، شما باید یک وبلاگ راه اندازی کنید و با نوشتن مقاله سفارشی شروع کنید. این ساده ترین راه برای ارائه دانش و تخصص خود است ، بنابراین مطمئن شوید که مقالات باکیفیت می نویسید.به خاطر داشته باشید که از اصطلاحات برنامه نویسی استفاده نکنید ، زیرا مخاطب هدف شما عمدتاً از افراد تجاری است که احتمالاً برنامه نویسی را درک نمی کنند. بنابراین ، شما باید از زبان ساده و عملی استفاده کنید و در عین حال در تلاش باشید سبک جدیدی از نوشتار را بسازید.

البته ، بهینه سازی موتور جستجو الزامی است ، بنابراین تمام تلاش خود را برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هر موضوع انجام دهید. اگر نمی توانید به تنهایی اداره کنید ، پیشنهاد می کنیم با نویسندگان متخصص یا با Google Keyword Planner مشورت کنید.

  • از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

شبکه های اجتماعی روزانه میلیاردها کاربر را جذب می کنند ، بنابراین شما کاملاً باید از این کانال بازاریابی استفاده کنید. این بدان معنا نیست که باید در هر پلتفرم موجود به صورت آنلاین حساب ایجاد کنید.

در عوض ، کافی است روی دو یا سه شبکه ای که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند متمرکز شوید. برای یک حرفه ای برنامه نویسی ، این معمولاً به معنای فعال کردن در LinkedIn ، Twitter و Facebook است.از این حساب ها برای تبلیغ محتوای وب سایت استفاده کنید ، اما از انتشار داستان های خنده دار یا سرگرم کننده برای شکستن یخ و درگیر نگه داشتن مخاطب نترسید. از این گذشته ، شبکه های اجتماعی برای ایجاد روابط با گروه هدف عالی هستند.

کار دیگری که باید انجام دهید استفاده از تبلیغات پولی است. بسترهای نرم افزاری مانند تبلیغات فیس بوک برای برنامه نویسان رایانه ای که می خواهند گروه های مخاطبان کاملاً مشخصی را هدف قرار دهند ، مناسب است ، بنابراین در استفاده از آنها راحت باشید و مستقیماً به کارفرمایان بالقوه نزدیک شوید.

  شبکه خود را رشد دهید – همانطور که همچنان روی استراتژی بازاریابی خود کار می کنید، با افراد و سازمان های مختلف در تماس خواهید بود. باعث افزایش شبکه ارتباطات حرفه ای می شود و حتی ممکن است منجر به پروژه های جدید تجاری شود.بنابراین ، کسب درآمد بیشتر! – کسب درآمد آخرین دلیل برای ایجاد یک برنامه بازاریابی است و احتمالاً مهمترین آن است. متوسط ​​حقوق یک برنامه نویس رایانه تقریباً 62 هزار دلار در سال است.

  • از بازاریابی ایمیل استفاده کنید

ایمیل تقریبا قدیمی ترین کانال بازاریابی دیجیتالی است ، اما همچنان در جهان رشد و پیشرفت می یابد. کاربران هر روز نزدیک به 105 میلیارد ایمیل ارسال می کنند و پیش بینی می شود این تعداد در سال 2020 به 246 میلیارد برسد.پیام های ایمیل به طور گسترده ابزار اصلی ارتباطات تجاری محسوب می شوند.

به همین دلیل می خواهیم تا از آن سوءاستفاده کرده و خبرنامه ها را برای مشترکین خود ارسال کنید.لازم نیست بیش از حد وقت بکشید ، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید ارسال خبرنامه یک بار در ماه یا هر 15 روز یکبار است. این بیش از اندازه کافی است تا مخاطب به کارهای شما علاقه مند شود.

  • روی Quora فعال کنید

راه دیگر برای جلب توجه مخاطبان مورد نظر شما فعال سازی روی Quora و نوشتن پاسخ های عالی در رابطه با حوزه کاری شما است. Quora یکی از محبوب ترین وب سایت های پرسش و پاسخ است که کاربران را برای ارسال سوالات و به اشتراک گذاری دانش با همسالان خود دعوت می کند.

بهترین پاسخ ها بیشترین تعداد نظرات مثبت را کسب می کنند و از جمع توضیحات دیگر متمایز می شوند.حال سوال واقعی این است که چگونه این سایت می تواند به شما در دستیابی مخاطبان هدف کمک کند. ساز و کار ساده است: شما فقط باید به سؤالات مستقیمی که مربوط به برنامه نویسی و مهارت های شما است پاسخ دهید.

هدف نوشتن پاسخ های شگفت انگیز و رتبه بسیار بالا در بین سایر کاربران است. در پاسخ های خود ، می توانید یک بک لینک یا دو مورد منتهی به وب سایت خود اضافه کنید ، اما تنها در صورتی که محتوا کاملاً مطابق با پاسخ هایی باشد که می نویسید. به این ترتیب ، شما به کاربران Quora این فرصت را می دهید تا به وب سایت شما مراجعه کرده و با سبد محصولات آشنا شوند.

  • وبلاگ مهمان

یکی دیگر از راه های گرفتن سفارش پروژه برنامه نویسی، وبلاگ مهمان است.این نکته با مورد قبلی همخوانی دارد ، اما می تواند حتی بیشتر از Quora را در معرض دید شما قرار دهد. اگر می توانید برای وبلاگ خود چند وبلاگ را پیدا کنید که کم و بیش با همان مباحث مرتبط هستند ، سپس می توانید برای آنها یک پست ارسال کنید و از آنها بخواهید که مقاله ای برای وبلاگتان بنویسند.

درست مانند پاسخ های Quora ، از این فرصت استفاده خواهید کرد تا URL های منتهی به وب سایت خود را وارد کرده و موج  جدیدی از ترافیک را به صفحات شخصی خود هدایت کنید. به گفته مارک ژاکوبسن ، خالق محتوا در Essay Review ، این یک مکانیسم تبلیغاتی عالی برای برنامه نویسان است که محتوای برجسته ای را ایجاد می کنند اما هنوز تلاش می کنند بازدیدهای کافی از وب سایت ایجاد کنند.

  • رقبا را تجزیه و تحلیل کنید

آخرین توصیه در لیست ما این است که رقبا را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم که آنها چه کارهایی را با بازاریابی انجام می دهند. این می تواند الهام بخش باشد ، به ویژه اگر متوجه چیزی باشید که بزرگترین رقبای شما در حال انجام خیلی بهتر از شما هستند.

از طرف دیگر ، تجزیه و تحلیل رقبا نیز به شما در شناسایی نقاط ضعف در استراتژی های بازاریابی آنها کمک می کند. شما می توانید از این بینش ها برای تقویت برنامه بازاریابی خود و برنده شدن در مشتری با تاکتیک های تبلیغاتی کاملاً بی نظیر استفاده کنید.

یک برنامه بازاریابی پروژه به شما کمک می کند تا بتوانید در رقابت باشید

برنامه نویسان رایانه نوع خاصی از متخصصان با مجموعه ای از مهارت های بسیار خاص هستند. در دنیایی که همه چیز حول محور محصولات دیجیتالی و فعالیت های آنلاین می چرخد ​​، مهارت کدگذاری با ارزش تر می شود.با این حال ، بازار هنوز هم بسیار رقابتی است و شما باید زمان زیادی را سرمایه گذاری کرده و در ارتقاء خود کار کنید. دقیقاً به همین دلیل است که برنامه نویسان رایانه ای نیاز به یک برنامه بازاریابی دارند ، برنامه ای که کاملاً کاربردی در یک محیط واقعی است.