در دوران تحصیل همه ما حداقل یکبار به اینکه یک مقاله را ترجمه کنیم نیاز پیدا کرده ایم. ترجمه مقاله هایی که نیاز به ترجمه نیتیو و تخصصی نیاز دارند و کلمات تخصصی را دارا می باشند. ترجمه تخصصی مقاله های علمی بسیار حساس و مهم است ضمن اینکه در زبان اصلی مقاله و زبان فارسی ما هر کلمه ممکن است معانی کاملا متفاوتی در هر جمله داشته باشند. بنا بر این مترجم باید  کاملا به موضوع مقاله شما مسلط باشد. شما هم اگر به خدمت ترجمه تخصصی نیاز دارید می توانید در سایت ریسرچ ادیتور همین امروز ثبت نام کنید و از خدمات متنوع ما استفاده کنید و همچنین با ثبت نام از این لینک و ثبت اولین سفارش خود از 5 درصد تخفیف بهره مند شوید.

ترجمه تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی مقاله

خدمات سایت ریسرچ ادیتور

ریسرچ ادیتور با بیش از 7 سال سابقه در تلاش است  با ارائه همه خدماتی که یک محقق به آن نیاز دارد یک پایگاه علمی کامل و جامع برای محققان کشور باشد و بتواند در کنار جامع بودن بهترین کیفیت در ترجمه تخصصی مقاله و ویرایش نیتیو مقاله را به شما عزیزان ارائه دهد. در ادامه مهمترین سرویس های ریسرچ ادیتور را مرور میکنیم تا بتوانید بیشتر با این مجموعه آشنا شوید.

ترجمه تخصصی مقاله

با حجم زیاد مقالات علمی چاپ شده در مجلات علمی امروزه تایید یک مقاله کار بسیار دشواری شده است و همچنین ترجمه مقاله ای از یک زبان غیر از انگلیسی به زبان انگلیسی بسیار کار سخت و زمانبری است همچنین اگر مترجم به طور کامل به زبان مبدا و مقصد برای ترجمه مقاله مسلط نباشد درصد ریجکت و ریوایز مقاله بسییار بالا می رود. ریسرچ ادیتور با داشتن مترجمانی با سابقه علمی بالا و همینطور مدارک معتبر زبان و تخصص داشتن در موضوع مقاله شما به راحتی ترجمه مقاله تخصصی شما را تضمین میکند. ریسرچ ادیتور با ارائه  بهترین ترجمه تخصصی مقاله به شما و تضمین کیفیت ترجمه خیال شما را از داشتن ترجمه ای روان و مورد تایید مجلات و کنفرانس های علمی راحت خواهد کرد.

ازجمله مزایای بهره‌گیری از خدمت :

تضمین کیفیت:

متن ترجمه بسته به موضوع می‌تواند ساده یا پیچیده باشد. اگر متن شما شامل موضوعاتی از قبیل مباحث مهندسی، حقوق، علوم پایه و یا شامل یافته‌ها و اطلاعات پزشکی باشد، کیفیت ترجمه از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این قبیل موضوعات، مترجم می‌بایست به کلیدواژه‌های تخصصی موضوع تسلط داشته و موضوعات فنی-تخصصی را شفاف بیان کند.

همبستگی ترجمه:

یکی از مهم‌ترین مزایای کار با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ترجمه تخصصی، ثبات و همبستگی متن ترجمه‌شده است. عدم ثبات و همبستگی میان جملات در یک متن تخصصی می‌تواند به اعتبار علمی شما آسیب رسانده و منجر به ضرر و زیان شود. مترجمان حرفه‌ای در حصول اطمینان از پیوستگی در متن شما مهارت کافی داشته و تلاش می‌کنند منظور شما را به‌طور شفاف بیان کنند.

کارایی در رسیدن به ددلاین:

در بعضی از مواقع محتوای متن شما می‌بایست در مدت‌زمان کوتاهی ترجمه شود. در این شرایط مترجمان حرفه‌ای می‌توانند به‌موقع متن ترجمه‌شده را به شما تحویل دهند. تخصص و تجربه آن‌ها به‌سرعت ترجمه کمک کرده و بسته به نوع موضوع، می‌توانند بیش از 2000 تا 3000 کلمه در روز را ترجمه کنند. اگر زمان تحویل را برای آن‌ها مشخص کنید، می‌توانید مطمئن باشید که قبل از آن زمان، متن خود را تحویل بگیرید.

صحت ترجمه:

صحت ترجمه برای حفظ یکپارچگی متن به‌ویژه در متون تخصصی ضروری است. مترجمان حرفه‌ای علاوه بر ترجمه متن، اطمینان حاصل می‌کنند که تفاوت‌های ظریف زبانی، اختلافات گویشی و ترجیحات فرهنگی در ترجمه رعایت شده باشد. بررسی نمادها، هجی، دستور زبان، علائم نگارشی ازجمله دیگر عناصری هستند که می‌بایست به‌درستی نوشته‌شده باشند.

در Research Editor امکان ترجمه تخصصی از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی توسط مترجمین مجرب در تمامی رشته‌ها با بهترین کیفیت برای شما فراهم است. شما می‌توانید با عضویت در سایت به‌راحتی سفارش ترجمه خود را ثبت و فایل ترجمه خود را بارگذاری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فایل ترجمه خود را تحویل بگیرید.

ویرایش مقالات توسط ویراستار Native (انگلیسی زبان)

ویراستاری مقاله بعد از ترجمه

بعد از ترجمه مقاله شما به زبان انگلیسی حتما نیاز به این دارید که یک انگلیسی زبان که زبان مادری انگلیسی دارد مقاله خوانده شود و ایرادات نگارشی و مفهمومی مقاله را ویرایش کند. به این نوع ویرایش مقاله ویرایش نیتیو میگویند. ریسرچ ادیتور با ویراستاران انگلیسی ربان بی شمار خود شما را در این امر یاری می کند. ویراستاران ما با تسلط زیادی که به زبان مادری خود دارند مقاله شما را آماده ارائه به مجلات معتبر انگلیسی ربان می کنند و پایین ترین نرخ ریوایز و ریجکت شدن مقاله را خواهید داشت ضمن اینکه مقاله های شما در صورت عدم تایید توسط مجلات دوباره برای ویرایش برای ما ارسال می شود و ما رایگان آن را ویرایش دوباره خواهیم کرد و این امر تا تایید نهایی مقاله شما ادامه خواهد داشت.

ویراستاری مقاله:

داشتن مقاله‌ای بدون خطاهای نگارشی و دارای متنی واضح و قابل‌درک، برای چاپ در مجلات ضروری است. درواقع هدف اصلی ویراستاری (ویرایش)، بهبود کیفیت مقاله شما است. به فردی که ویرایش مقاله شما را بر عهده دارد، ویراستار گفته می‌شود. ویراستار معمولاً بر قوانین دستوری و نگارشی مسلط بوده و از تحصیلات مرتبط با آن برخوردار است. ویرایش مقاله شامل سه نوع اصلی می‌شود.

ویرایش علمی – تخصصی:

اولین نوع ویرایشی که روی یک متن علمی صورت می‌گیرد، ویرایش علمی – تخصصی است. در این نوع ویرایش صحت اطلاعات و داده‌های ارائه‌شده، بررسی و شیوه بیان مطالب با استانداردهای علمی مطابقت داده می‌شود. در ویرایش علمی – تخصصی، ویراستار باید در مورد موضوع مقاله اطلاعات کافی و تا حدودی تسلط داشته باشد تا بتواند با اصلاح جملات به انتقال مفاهیم تخصصی متن کمک کند. در این نوع ویرایش معمولاً از اساتید دانشگاه و یا کسانی که با موضوع مقاله آشنایی زیادی دارند، کمک گرفته می‌شود.

ویرایش زبانی – ساختاری:

 در این نوع از ویرایش، ساختار جملات به‌منظور فهم آسان‌تر و سریع‌تر متن مورد بررسی قرار می‌گیرند. اشتباهات دستوری، ابهام‌های احتمالی در مفاهیم، استفاده از لحن نامناسب و ناهماهنگی در جملات اصلاح می‌شوند. همچنین با ساده کردن متن، انتخاب واژه ­های بهتر، حذف زوائد و حشوها، تلاش می‌شود متنی روان و فاقد اشتباهات دستوری ارائه شود.

ویرایش فنی (صوری):

در ویرایش فنی به‌ظاهر متن توجه می‌شود. تمرکز ویرایش فنی بیشتر بر اصلاح غلط‌های املایی و بهبود کیفیت زبانی مقاله است. یکدست کردن متن، تصحیح علائم نگارشی، بررسی پاراگراف‌ها، یکدست کردن علائم دستوری، بررسی اصطلاحات، بازبینی ارجاعات، رعایت قواعد عددنویسی و تعیین محل تصاویر و جداول ازجمله مواردی هستند که در ویرایش فنی انجام می‌شوند.

تشخیص سرقت ادبی

عمده ریجکت و ریوایز شدن مقاله به داشتن درصد بالای سرقت ادبی در مقاله بر میگردد. این موضوع ممکن است به صورت سهوی در مقاله ایجاد شده باشد قبل از اینکه شما مقاله را برای مجله یا کنفرانس علمی ارسال کنید ما با نرم افزار iThenticate    

که یکی از نرم افزار های پیش رو در این زمینه است مقالات شما را چک خواهیم کرد و خیال شما را از بابت سرقت ادبی در مقاله راحت خواهیم کرد و همچنین مشکلات سرقت ادبی مقاله شما را رفع خواهیم کرد.

استاندارد سازی مقاله ( فرمتینگ)

یکی از کارهایی که بسیار زمانبر و خسته کننده است در نوشتن یک مقاله علمی استاندارد سازی مقاله طبق اصول مجله و کنفرانس برای ارائه به آن ها است. استاندارد سازی مقاله یا فرمتینگ را در ریسرچ ادیتور در کوتاه ترین زمان و قیمتی مناسب انجام دهید.

طراحی پوستر و اسلاید

در بسیاری از کنفرانس ها شما برای ارائه مقاله خود میتوانید از پوستر گرافیکی نیز استفاده کنید. همچنین برای ارائه اسلاید و پاورپوینت مقاله خود نیز میتوانید بر روی ریسرچ ادیتور حساب باز کنید ما تا ارائه نهایی مقاله شما در کنفرانس مد نظر همراه شما خواهیم بود.

دانلود مقاله

دانلود مقالات علمی با کد DOI یا  PMID برای شما محققان عزیز انجام می شود. هر مقاله در هر مجله علمی را می توانیم برای شما به راحتی بدست بیاوریم.

پرداخت ارزی مجلات

برای چاپ مقالات علمی و یا شرکت در کنفرانس های مختلف بین المللی محققان گاهی باید مبلغی را پرداخت کنند با توجه به تحریم های بین المملی برای پرداخت ارزی معمولا محققان کشور عزیزمان ایران با محدودیت رو به رو می شوند ولی شما نگران نباشید در ریسرچ ادیتور تنها با یک درخواست ساده در هر کنفرانس علمی و یا مجله پراخت های شما انجام خواهد گردید.

مشاوره جهت ویرایش نیتیو مقالات

از قسمت چت سایت و یا شماره تلفن 07191009198 استفاده نمایید همکاران ما 24 ساعت شبانه روز شما را راهنمایی خواهند کرد.