بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ سال 2023

تنوع بالایی در تلویزیون‌های ساخت برندهای مختلف وجود دارد که خرید تلویزیون را تا حدی برای خریداران دشوار ساخته است. ارائه مدل‌های مختلف در سایزهای متنوع یکی از دلایلی است که انتخاب یک مورد مناسب برای خرید را به مشکل تبدیل می‌کند. به همین دلیل قبل از خرید تلویزیون با تعیین برخی معیارهای مخصوص خود می‌توانید انتخاب راحت‌تری را در میان مدل‌های موجود در بازار داشته باشید. از اصلی‌ترین معیارها که قبل از خرید تلویزیون باید تعیین شود انتخاب اینچ مورد نظر برای فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد، خواهد بود. یکی از پرطرفدارترین سایزهای تلویزیون، اندازه 49 و 50 اینچ می‌باشد.

در کل تلویزیون‌های 49 و 50 اینچ به دلیل تفاوت ناچیزی که در ابعاد دارند اغلب در کنار هم معرفی شده و تفاوت اندازه‌ی آن‌ها اصلاً قابل توجه نیست. ما در این مطلب بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023 از برندهای ال‌جی، سامسونگ و سونی را به شما معرفی می‌کنیم. این تلویزیون‌ها به دلایل مختلفی همچون قیمت مناسب، کیفیت تصویر عالی و محبوبیت زیاد میان خریداران انتخاب شده‌اند و جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها از برندهای نام برده محسوب می‌شوند.

تلویزیون ال‌جی 50NANO80

سال معرفی: 2021

وضوح تصویر : 4K

نوع نمایشگر : Edge LED

توان صوتی : 20 وات

سیستم عامل : WebOS

 

تلویزیون 50NANO80 یکی از بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023 است که ال‌جی آن را جزو پرفروش‌ترین مدل‌های 2023 خود نیز معرفی می‌کند. این تلویزیون از سری محصولات نانوسل ال‌جی است که طرفداران خاص خود را دارند و کیفیت تصویری فراتر از مدل‌های 4K معمولی از همین برند را ارائه می‌دهند. در واقع وضوح تصویر 4K در این تلویزیون با برترین قابلیت‌های تصویر همراه شده تا تصاویری با کیفیت مناسب را روی نمایشگر تلویزیون به نمایش بگذارد. به علاوه قابلیت‌هایی در راستای ارتقای سطح کیفیت تصاویر نیز برای تلویزیون مهیا شده است.

در بخش صوتی تلویزیون 2 عدد بلندگو قرار گرفته که توانایی پخش صدا با توان صوتی 20 وات را دارند. خوشبختانه ال‌جی علاوه بر اختصاص امکانات تصویر در تلویزیون‌های خود برترین قابلیت‌های هوشمند را نیز فراهم می‌کند تا تلویزیون‌هایی هوشمند و مدرن را در اختیار کاربران قرار دهد. سیستم عامل WebOS در تلویزیون 50NANO80 شما را از برترین امکانات اسمارت برخوردار می‌سازد تا دسترسی گسترده‌ای به انواع برنامه‌ و سایر ویژگی‌های کاربردی تلویزیون را داشته باشید.

تلویزیون ال‌جی 50UP7550

سال معرفی: 2021

وضوح تصویر : 4K

نوع نمایشگر : Direct LED

توان صوتی : 20 وات

سیستم عامل : WebOS

یکی دیگر از مدل‌های ال‌جی که جزو بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023 است 50UP7550 نام دارد. این تلویزیون از سری مدل‌های 4K است که کیفیت تصویر بسیار مناسبی را در کنار قیمت معقول ارائه می‌دهد. با اینکه کیفیت تصویر این سری از تلویزیون‌ها در حد مدل‌های نانوسل نیست اما همچنان جزو باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند. ال‌جی از قابلیت‌هایی در بخش تصویر استفاده کرده که کیفیت تصاویر را تا حد زیادی ارتقاء می‌بخشند. به علاوه پردازشگر تصویر قدرتمند نیز به افزایش کیفیت تصاویری که از وضوحی پایین برخوردار هستند کمک می‌کند.

2 بلندگو باکیفیت بخش صوتی تلویزیون را تشکیل می‌دهند که صدایی رسا و مناسب با توان صوتی 20 وات را در محیط پخش می‌کند. این میزان صدا برای بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023 مناسب بوده و وضوح کافی را برای پخش در محیط خواهد داشت. در بخش هوشمند تلویزیون شاهد بهره‌گیری از سیستم عامل هوشمند WebOS هستیم. این سیستم عامل هوشمند به طور گسترده از هوش مصنوعی برای انجام فعالیت‌های تلویزیون بهره گرفته و علاوه بر اینکه کارهای مربوط به تلویزیون را بسیار راحت کرده، امکانات گسترده‌ای را نیز ارائه می‌دهد.

تلویزیون سامسونگ 50AU7000

سال معرفی: 2021

وضوح تصویر : 4K

نوع نمایشگر : LED

توان صوتی : 20 وات

سیستم عامل : تایزن

سامسونگ با محصولات بی‌نظیری که دارد توانسته جایگاهی ویژه را برای تلویزیون‌های خود در لیست بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023 کسب کند. تلویزیون 50AU7000 محصول سال 2021 سامسونگ است و پایین‌ترین مدل از سری AU محسوب می‌شود. با این وجود کیفیت تصویر تلویزیون بسیار عالی بوده و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکاناتی گسترده را ارائه می‌دهد. در بخش کیفیت تصویر از وضوح 4K به بهترین نحو پشتیبانی شده و در کنار آن فناوری‌هایی برای ارتقای سطح کیفیت تصاویر در تلویزیون به کار رفته است.

کیفیت تصویر مناسب در تلویزیون با صدایی رسا و بلند نیز همراه شده است. سامسونگ سیستم صوتی 2 کاناله با توان صدای 20 وات را برای تلقویزیون 50AU7000 در نظر گرفته تا صدایی باکیفیت را به گوش شنونده برساند. در بخش هوشمند تلویزیون از ورژن 2021 سیستم عامل تایزن استفاده شده تا شما را از برترین امکانات سامسونگ بهره‌مند سازد. این سیستم عامل دسترسی‌های مختلفی را در بخش هوشمند به کاربران ارائه می‌دهد و تلویزیون AU7000 را به یک مدل مناسب و هوشمند تبدیل کرده است.

تلویزیون سامسونگ 50TU8500

سال معرفی: 2020

وضوح تصویر : 4K

نوع نمایشگر : LED

توان صوتی : 20 وات

سیستم عامل : تایزن

جالب است بدانید که یکی از بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023، تولید سال 2020 است. دلیل آن هم چیزی نیست جز محبوبیت زیادی که تلویزیون 50TU8500 دارد. این تلویزیون که محصول 2020 سامسونگ است با وجود قابلیت‌های گسترده و قیمت مناسبی که دارد جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های این برند خوشنام محسوب می‌شود. کیفیت تصویر تلویزیون به دلیل برخورداری از برترین فناوری‌ها در بخش تصویر بسیار مناسب بوده و وضوح عالی را برای نمایش انواع محتوا دارد. به لطف قابلیت ارتقاء دهنده کیفیت تصویر حتی تصاویری که وضوح پایینی دارند نیز در وضوح مناسب به نمایش گذاشته می‌شوند.

2 بلندگو قدرتمند در تلویزیون قرار گرفته تا صدایی معادل 20 وات را به گوش شنونده برسانند. این میزان صدا برای تلویزیون‌های 50 اینچ بسیار مناسب بوده و صدایی واضح را در محیط اطراف تلویزیون پخش می‌کند. سیستم عامل مخصوص سامسونگ تایزن نام دارد که در تلویزیون 50TU85000 امکانات و دسترسی‌های متنوعی را برایتان فراهم می‌کند. در مجموع کیفیت تصویر تلویزیون با امکانات هوشمند گسترده‌ای که دارد یک مدل مناسب از برند سامسونگ را ساخته است.

تلویزیون سونی 49X8000H

سال معرفی: 2020

وضوح تصویر : 4K

نوع نمایشگر : Direct LED

توان صوتی : 20 وات

سیستم عامل : اندروید

 

آخرین مدل از سری بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023 مدل 49X8000H است. با اینکه این تلویزیون 49 اینچ است اما به دلیل تفاوت بسیار کمی که در ابعاد کلی با سایز 50 اینچ دارد در این لیست قرار می‌گیرد. تلویزیون‌های سونی همواره از کیفیت تصویری فراتر از انتظار برخوردار می‌شوند؛ مدل X8000H نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کیفیت تصویر بسیار مناسبی برای نمایش تصاویر روی صفحه نمایش دارد. سونی از برترین ویژگی‌های تصویر در این مدل استفاده کرده تا وضوح بی‌نظیری در صفحه نمایش تلویزیون برای نمایش انواع محتوا داشته باشد.

این تلویزیون 2020 با کیفیت و امکانات مناسبی که دارد توانسته همچنان در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ جای داشته باشد. سیستم صوتی تلویزیون شامل 2 عدد بلندگو است که هر کدام صدایی 10 وات را در محیط پخش می‌کنند. یعنی توان کلی صوتی تلویزیون 20 وات بوده که صدایی مناسب را به گوش شنونده می‌رساند. سیستم عامل تلویزیون اندروید است که جزو برترین سیستم عامل‌های به کار رفته در تلویزیون محسوب می‌شود. این سیستم عامل پیشرفته شما را از برترین ویژگی‌های هوشمند برخوردار می‌سازد و 49X8000H را به یک تلویزیون مدرن و پیشرفته تبدیل می‌کند.

نتیجه گیری.

در مجموع تلویزیون‌هایی که در لیست بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2023 قرار می‌گیرند همه و همه مدل‌هایی باکیفیت هستند که از امکانات گسترده و متنوع برخوردار شده‌اند. برخورداری از قیمت مناسب در کنار کیفیت تصویر شاخص اصلی انتخاب این تلویزیون‌ها بوده و هر کدام از آن‌ها می‌توانند کیفیت تصویر بی‌نظیری را برای نمایش تصاویر داشته باشند. توجه داشته باشید ترتیب معرفی تلویزیون‌های این لیست ارتباطی با رتبه‌بندی و برتری آن‌ها نسبت به هم نداشته و هر کدام در جایگاه خود دارای امکاناتی مناسب هستند. شما بسته به سلیقه و توقعات خود می‌توانید یکی از این مدل‌های زیبا از برندهای ال‌جی، سامسونگ و سونی را انتخاب کرده و از بابت کیفیت مناسب آن خیالتان راحت باشد.