فتوشاپ یکی از مهم‌ترین نرم افزارها در دنیای حال حاضر است. آشنایی سطحی با این نرم افزار خیلی کارها را راحت می‌کند. ویرایش عکس، کم‌حجم کردن، ساز بندی و … ازجمله مواردی هستند که خیلی کاربرد دارند. به‌راحتی آموزش‌های لازم را از گوگل پیدا کنید و شروع به کسب درآمد کنید. یادگیری این نرم افزار به‌صورت پیشرفته درآمد قابل‌توجهی را به دنبال خواهد داشت.

نکته
دوره پیشنهادی: تصویرسازی در فتوشاپ

تا حالا به طراحی‌های روی بنر دقت کرده‌اید؟ طراحی‌هایی که روی بیل بردها نصب می‌شوند را دیده‌اید؟ پوسترهایی که برای تبلیغات چاپ می‌کنند و … . همه این موارد با فتوشاپ طراحی می‌شوند. درآمد فتوشاپ کار خیلی بیشتر از حدی است که شما تصور آن را داشته باشید. با ما همراه باشید تا از میزان درآمد فتوشاپ کار اطلاع بیابید.

ازجمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد طراحی کارت ویزیت، طراحی پوستر، طراحی ست اداری، طراحی بروشور، طراحی برای مجله، طراحی بنر، طراحی لوگو، طراحی آیکون و … هستند. اگر با دیدن این‌همه زمینه برای کسب‌وکار به فکر این هستید که کارمند خودتان باشید، درست فکر کرده‌اید. به این موضوع توجه کنید که از خود به‌عنوان یک گرافیست می‌توانید یاد کنید. شما می‌توانید به‌عنوان یک کارمند گرافیست مشغول به کار شوید نه‌فقط در شرکت‌ها بلکه برای خودتان. اگر دنبال کاری هستید که بتوان در هرجایی به‌خصوص در منزل انجام دهید، می‌توانید درآمد فتوشاپ کارها را بررسی کنید تا به این موضوع اشراف پیدا کنید.


فتوشاپ, نرم افزار فتوشاپ ,درآمد فتوشاپ کار ,درآمد فتوشاپ کار در ایران, درآمد گرافیک کار,کسب درآمد با فتوشاپ در منزل , درآمد میلیونی با فتوشاپ , چگونه با فتوشاپ کسب درآمد کنیم , کسب درآمد از فتوشاپ در منزل , درآمد طراحی کارت ویزیت ,بازار کار فتوشاپ ,کسب درآمد از طراحی لوگو, کار با فتوشاپ در منزل

آموزش کسب درآمد با نرم افزار فتوشاپ:

شما می‌توانید به آموزش های سایت در این حوزه مراجعه کنید و آموزش این نرم افزار از مبتدی تا حرفه‌ای را فرابگیرید. فراگیری دانش گرافیکی در این دنیای پرتردد که همه به دنبال صرفه‌جویی زمان هستند کاربرد بسیاری دارد. آموزش‌های لازم را فرابگیرید و از راه دور سفارشات را تحویل بگیرد. در منزلتان بمانید و بدون خروج از منزل کسب درآمد کنید. درآمد فتوشاپ کار می‌تواند بیشتر از یک کارمند دولتی با حقوق بالا باشد. به شرطی که دستورات را به‌کرات تمرین کنید که هم سرعت عمل بالاتری داشته باشید و هم قادر به انجام چند پروژه به‌صورت هم‌زمان باشید.

مشاهده دوره مقدماتی آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ

مشاهده دوره پیشرفته آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ

کارمندی به‌عنوان گرافیست:

یک گرافیست می‌تواند درزمینه های متفاوتی تخصص عمیقی کسب کند. مثلاً افرادی که در چاپخانه‌ها فعالیت دارند از یک سری دستورهای روتین و یکنواخت استفاده می‌کنند. شما با آشنایی نسبت به این موارد می‌توانید درآمدی خوب داشته باشید. مثلاً درآمد فتوشاپ کار در شرکت‌های حوزه وب می‌تواند تا 4.000.000 تومان هم باشد. البته در شهرهای بزرگ و شرکت‌هایی که سفارشات بالایی دارند، درآمد فتوشاپ کار بیش از این مقدار هم می باشد.

ضرب‌المثلی هست که عنوان می‌کند: هرچقدر پول بدی همون قدر آش می خوری…

هرچقدر که شما از دستورات بیشتری آگاهی داشته باشید می‌توانید درآمد بیشتری را کسب کنید. علاوه بر شرکتی که در آن مشغول به فعالیت هستید می‌توانید در کافی‌نت‌ها هم فعالیت کنید. حتی می‌توانید سفارش را بگیرید و در منزل در کنار خانواده‌تان آن را انجام دهید. برای این کار در ابتدا کارت ویزیت زیبایی برای خود طراحی کنید و در کافی‌نت‌ها تبلیغ کنید.

امیدوارم تا به اینجا درآمد فتوشاپ کار را درک کرده باشید. با ما همراه باشید تا انواع روش های کسب درآمد از فتوشاپ را بررسی کنیم .

طراحی کارت ویزیت:

طراحی کارت ویزیت

یکی از بهترین کارها در ملاقات اولیه کاری، معرفی کوتاه از کسب‌وکارتان است. اما در دیدار اول این کار توصیه زیادی نمی‌شود. درصورتی‌که شما می‌توانید با یک طراحی زیبا کارت ویزیت، نظر مخاطب را جذب کنید. طراحی جذاب نشان از اهمیت شما روی کسب‌وکارتان است. این هنر طراح فتوشاپ را نشان می‌دهد که چقدر خلاقیت و تجربه دارد. اگر به دنبال عمیق کار کردن در یک حوزه هستید می‌توانید نمونه‌های مختلف را از سایت‌های معتبر دنبال کنید. توجه را داشته باشید که طراحی برای هر کسب‌وکاری خیلی کار جذابی است. اما این جذابیت را در صورتی متوجه می‌شوید که اطلاعات  کافی از کسب‌وکار مدنظر داشته باشید. این کار باعث بهتر تصمیم‌گیری در رنگ‌بندی و قالب کارت ویزیت می‌شود. درآمد فتوشاپ کار از طراحی کارت ویزیت می‌تواند بسته به نوع طراحی، زمان صرفه شده و … بیش از 75.000 تومان باشد.

طراحی پوستر:

انواع طراحی‌های پوستر مثل طراحی پوستر تبلیغاتی آموزشی، اطلاعیه، معرفی و … بسته به جسارت و خلاقیت شما قیمت متفاوتی خواهد داشت. هرچقدر خلاقیت به خرج دهید در طراحی و طراحی نوینی داشته باشید، برنده‌اید. هزینه طراحی می‌تواند بین 200.000 تومان و 500.000 تومان متغیر باشد. البته این را بدانید که بعضی طراحی‌ها ارزش میلیونی دارند. زمانی که وارد بازار کار شوید متوجه درآمد فتوشاپ کار در قسمت طراحی پوستر می‌شوید.

طراحی ست اداری:

طراحی سربرگ ادارات، طراحی پاکت نامه، طراحی برگه یادداشت، طراحی تقویم و سررسید ازجمله مواردی هستند که در این قسمت قرار دارند. درآمد فتوشاپ کار در این قسمت بین 300.000 تومان تا 800.000 تومان متغیر است.

طراحی بروشور:

یک طراح بروشور فردی است که هدف آن تفهیم یک محصول و فواید آن به‌وسیله عکس می باشد. شما به‌عنوان یک طراح بروشور می‌توانید از این بخش درآمد کسب کنید. درآمد فتوشاپ کار در قسمت بروشور به این صورت است که می‌تواند برای هر طراحی مبلغی بین 80.000 تا 200.000 تومان را دریافت کند. البته افراد حرفه‌ای در این بخش مبلغی بیش از این مقدار را دریافت می‌کنند. که البته درآمد فتوشاپ کار در بخش بروشور به خلاقیت و ذهن‌خوانی شما بستگی دارد. یک طراح دست‌کم باید یک‌قدم از خواننده جلوتر باشد تا او را جذب کند.

طراحی مجله‌ای:

فتوشاپ, نرم افزار فتوشاپ ,درآمد فتوشاپ کار ,درآمد فتوشاپ کار در ایران, درآمد گرافیک کار,کسب درآمد با فتوشاپ در منزل , درآمد میلیونی با فتوشاپ , چگونه با فتوشاپ کسب درآمد کنیم , کسب درآمد از فتوشاپ در منزل , درآمد طراحی کارت ویزیت ,بازار کار فتوشاپ ,کسب درآمد از طراحی لوگو, کار با فتوشاپ در منزل

طراحی مجله را در دو گروه دسته‌بندی می‌کنیم. طراحی جلد مجله و طراحی صفحات مجله. طراحی روی جلد بسته به سفارش بین 100.000 تا 400.000 تومان را شامل می‌شود. طراحی صفحات هم به‌گونه‌ای است که به‌صورت صفحه‌ای حساب می‌شود. بسته به ظرافت سفارش کارفرما، طراحی صفحه مبلغی بین 10.000 تا 120.000 تومان را در بر خواهد گرفت.

طراحی بنر:

بنر یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین مواردی است که در حال حاضر در سطح شهر می‌بینید. یکی از پراستفاده‌ترین و پرکاربردترین مواردی که می‌توان جز درآمد فتوشاپ کار به‌حساب آورد، طراحی بنرهای مختلف می باشد. درآمدهای یک طراح از این بخش شامل 20.000 تا 150.000 تومان است.

طراحی لوگو و آیکون:

همه کسب کارهای موفق از لوگوهای خاصی استفاده می‌کنند. یک عکس باید به‌گونه‌ای طراحی شود که با دیدن به اصل موضوع کسب‌وکار پی برد. طراحانی که قادر به مشاهده یک موضوع از ابعاد مختلف هستند، در این زمینه موفق‌تر هستند.

خودتان را به همه معرفی کنید:

پیشنهاد من به شما این است که علاوه بر تبلیغ کلامی و کافی‌نت‌ها، یک بستر بی‌نظیر را هم در نظر داشته باشید. شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام ازجمله مواردی هستند که کمک بسیاری در مطرح‌شدن شما می‌کنند. سعی بر این داشته باشید که درزمینهٔ های مختلف ورود کنید و همه شاخه‌های آن را تجربه کنید. بعدازاینکه همه تجربه شدند، در حد توانتان چند مورد را به‌صورت تخصصی دنبال کنید. درآمد فتوشاپ کار از این موارد می‌تواند بیشتر و بیشتر شود که به شما بستگی دارد.

امیدوارم مطلبی که درباره درآمد فتوشاپ کار بود آگاهی خوبی به شما داده باشد.