امروزه برون‌سپاری کارها یکی از مهم‌ترین مواردی است که اگر به صورت صحیح و در زمان مناسب انجام شود، در زمان و انرژی افراد صرفه‌جویی خواهد شد. در کنار صرفه‌جویی در زمان و گاهی هزینه‌ها، این موضوع یکیا از روش‌های درآمدزایی مناسب برای فریلنسران است! پروژه مارکت یک سایت فریلنسری است که بسیاری از افراد می‌توانند پروژه‌های خود را جهت انجام در پروژه مارکت برونسپاری کنند و فریلنسرها نیز میتوانند با  ثبت نام در ان به کسب درامد بپردازند.

پروژه مارکت چیست و چگونه کار می‌کند؟

سایت پروژه مارکت یکی از مجموعه‌های بسیار فعال و معتبر در زمینه برون‌سپاری کارها و انجام پروژه‌‌های دانشگاهی همچنین محلی برای گرفتن پروژه توسط آزادکاران یا همان افراد فریلنسر است . تمرکز پروژه مارکت انجام پروژه های تخصصی و انجام پروژه های دانشجویی در رشته های مختلف است. در این مجموعه دو نقش کاربری تعریف می‌شود که یکی از آنها را کارفرما و دیگری را مجری پروژه تشکیل می‌دهد. مجریان پروژه‌هاهستند که پروژه‌های کارفرمایان را قبول می‌کنند و در مدت زمان معین و همچنین هزینه توافقی آن پروژه را انجام می‌دهند. در این سیستم کارفرمایان بدون پرداخت هزینه اقدام به ایجاد پروژه خود به همراه توضیحات، مبلغ پیشنهاد و مدت زمان لازم برای اجرای پروژه می‌کنند.

پس از آن تعدادی از افراد فریلنسر که مهارت اجرای آن پروژه را دارند، اقدام به ارسال پیشنهاد خود برای کارفرما می‌کنند که این پیشنهاد شامل توضیحات، هزینه و مدت زمان موردنیاز برای تحویل پروژه را مشخص می‌کنند.

مهمترین مزیت پروژه مارکت عدم دریافت هزینه از کارفرمایان در هنگام سفارش انجام پروژه است.

خدمات پروژه مارکت

در ادامه تعدادی از مهمترین خدمات پروژه مارکت را معرفی خواهیم کرد:

انجام پروژه های تخصصی
انجام پروژه های تخصصی مهندسی برق

انجام پروژه برق

پروژه مارکت آماده ارائه خدمات مختلف پژوهشی مشاوره ای توسط پروژه مارکت به دانشجویان و محققین در رشته مهندسی برق به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین رشته‌های دانشگاهی کشور شامل: انجام پروژه های دانشجویی برق، انجام پروژه های متلب در رشته مهندسی برق، ارائه خدمات ترجمه تخصصی برق،شبیه سازی مقاله برق، تدریس خصوصی دروس مهندسی برق، انجام پروژه برق، انجام پروژه برنامه نویسی برق نظیر متلب MATLAB، میپیل، کامسول، متمتیکا، انجام پروژه متلب انجام پروژه گمز GAMS، انجام پروژه الکترونیک، انجام سمینار کارشناسی ارشد در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در گرایش های الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، مهندسی پزشکی می باشد.

سفارش پروژه خود را به همراه فایل‌های مربوط به پروژه‌ خود از طریق فرم سفارش پروژه برای کارشناسان ما ارسال نمائید. پس از بررسی سفارش پروژه شما کارشناسان ما با شما در ارتباط خواهد بود و روش های مختلف را برای حل مسئله و انجام پروژه شما به اطلاع تان خواهند رساند. در حل مسئله و پروژه شما اگر پیشنهاد و نوآوری از طرف تیم کارشناسان ما وجود داشته باشد با شما در میان گذاشته خواهد شد. پروژه مارکت بابت خدمات مشاوره‌ای که در ابتدای پروژه به محققین و دانشجویان ارائه  می دهد هیچ هزینه ای دریافت نمی‌نماید.

پس از توافق بر روی مبلغ مورد نظر برای انجام پروژه شما، متخصصان دپارتمان مهندسی برق پروژه مارکت انجام پروژه شما را آغاز خواهند نمود و در موعد مقرر پروژه شما با کیفیت عالی به شما تحویل داده خواهد شد. پروژه شما پس از انجام دارای ۷۲ ساعت مهلت بررسی خواهد بود و در صورت اشکال، اصلاح آن بصورت رایگان انجام خواهد شد.

انجام پروژه های تخصصی مهندسی مکانیک
انجام پروژه های تخصصی مهندسی مکانیک

انجام پروژه مکانیک

سایت پروژه مارکت آماده ارائه خدمات مختلف پژوهشی توسط پروژه مارکت به دانشجویان و پژوهشگران در رشته مهندسی مکانیک بعنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار مهندسی در کشور شامل: انجام پروژه های رشته مکانیک، انجام پروژه متلب مهندسی مکانیک، ارائه خدمات ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک، شبیه سازی مقالات مهندسی مکانیک، تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک، انجام پروژه برنامه نویسی و شبیه سازی نظیر متلب MATLAB، میپیل، کامسول، متمتیکا، انجام پروژه گمز، انجام پروژه کتیا، انجام پروژه آباکوس و انجام پروژه CFD , انجام پروژه فلوئنت می باشد.

همچنین کارشناسان ممتاز دپارتمان مهندسی مکانیک توانایی انجام پروژه های مهندسی مکانیک  و ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان را دارند. کافی است سفارش پروژه مهندسی مکانیک خود را برای ما ارسال نمائید، تیم پروژه مارکت پس از بررسی درخواست شما پیشنهادات خود را برای حل مسئله شما به شما ارائه خواهد داد.

انجام پروژه های تخصصی مهندسی عمران
انجام پروژه های تخصصی مهندسی عمران

خدمات انجام پروژه های مهندسی عمران در پروژه مارکت

ارائه خدمات مختلف پژوهشی توسط پروژه مارکت به دانشجویان و محققین در رشته مهندسی عمران بعنوان یکی از پراهمیت‌ترین و پر طرفدارترین رشته های فنی مهندسی کشور شامل: انجام پروژه های دانشجویی عمران، انجام پروژه های نرم افزاری مهندسی عمران، ارائه خدمات ترجمه تخصصی عمران،شبیه سازی مقاله عمران، تدریس خصوصی دروس مهندسی عمران، انجام پروژه متلب عمران، انجام پروژه های نرم افزاری نظیر ETABS، Safe،Excel اکسل SAP، انجام پروژه راهسازی ، انجام پروژه Arena، تکسا، در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در در تمامی گرایش های مهندسی عمران نظیر سازه، زلزله، دریا، خاک و پی ساخت ، آب و ژئوتکنیک و نقشه برداری.

سفارش پروژه خود را از طریق فرم سفارش به همراه مستندات تحقیقاتی نظیر مقاله و صورت مسئله و … برای ما ارسال نمایید. متخصصان رشته مهندسی عمران در مجموعه پروژه مارکت پس از بررسی سفارش پروژه شما پیشنهادات خود را جهت حل هرچه بهتر پروژه دانشجویی شما یا شبیه سازی مقاله شما با شما در میان خواهند گذاشت.

پروژه مارکت متعهد به آموزش مراحل مختلف پروژه به شما خواهد بود و سفارش دهنده با کارشناس یا کارشناسان مجری پروژه در ارتباط خواهد بود و امکان اعمال نقطه نظرات اعمالی توسط استاد راهنمای شما در پروژه وجود دارد. پ پروژه ها می‌تواند شامل تحلیل، طراحی، ساخت و شبیه‌ سازی با نرم‌افزارهای مهندسی عمران نظیر اتوکد Autocad ایتبز Etabs Safe آباکوس باشد.

مزایای سایت پروژه مارکت

اما آیا برون سپاری انتخاب بدون چالشی است؟ قطعا خیر. برون سپاری نیز از چالش های متنوعی را به همراه دارد. از جمله مواردی که پیش از برون سپاری باید به آنها دقت کرد عبارت اند از:

  • هزینه انجام پروژه

تلاش پروژه مارکت قیمت دهی منصفانه با رعایت حقوق مجری می باشد. قیمت دهی در پروژه مارکت بصورت رقابتی است و کارفرمایان امکان انتخاب از بین کارفرمایان بر اساس رزومه و سابقه شان را دارند.

  • مدت زمان تحویل پروژه (اطمینان از تحویل پروژه در موعد مقرر)

تلاش پروژه مارکت ارائه خدمت در زمان مناسب و به موقع است تا از خسارت های آموزشی دانشجویان بابت تاخیر در تحویل پروژه جلوگیری شود.

  • تخصص، تجربه و تعهد فریلنسر

متخصصان پروژه مارکت گزینش شده و در طی یک فرایند اصلاحی ادامه همکاری تنها با متخصصان متعهد و دارای سطح علمی بالا است.

  • گارانتی کیفیت پروژه و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از کیفیت پروژه

تمامی پروژه‌های انجام شده توسط پروژه مارکت ۴۸ ساعت مهلت بررسی صحت انجام دارند و کارفرمایان می‌توانند در این مدت ضمن بررسی پروژه اشکالات و یا اعتراضات خود را در جهت اصلاح بصورت رایگان، ارسال نمایند.

  • ثبت سفارش رایگان

یکی از ویژگی‌های پروژه مارکت که آن را از سایر وب سایت‌های فعال در این حوزه متمایز می‌کند ثبت سفارش کاملا رایگان، تنها با چند کلیک، به سادگی و بدون نیاز به ثبت نام است.

جمع‌بندی

امروزه بخش قابل توجهی از پروژه‌های تخصصی از طریق برون سپاری به وب سایت‌ها انجام می‌شود. با توجه به تنوع وب سایت‌های فعال در این زمینه انتخاب گزینه مناسب جهت برون سپاری انجام پروژه متلب و یا سایر پروژه‌های کدنویسی از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به موارد ذکر شده پروژه مارکت یک انتخاب خوب برای سفارش انجام پروژه های متلب می باشد. شرایطی در این تارنما فراهم شده است تا هم کارفرمایان و هم پیمانکاران هر دو به رفع نیاز های خود بپردازند.