سرفصل های دوره

۱ فصل
۲ جلسه
۱ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۲ قسمت
۰۱:۰۵:۵۴
1

لینک قسمت اول

۲۵:۳۱
2

لینک قسمت دوم

۴۰:۲۳

در دوره آموزش راه اندازی هات اسپات در میکروتیک قصد داریم به شما نحوه راه اندازی هات اسپات را در میکروتیک به صورت صفر تا صد آموزش دهیم.

شاید شما هم به مکان هایی رفته باشید که شبکه های وایرلس آن مکان ها رمز ندارند و وقتی شما به آن شبکه وصل می شوید یک صفحه برای شما باز می شود که از شما درخواست Username و Password می کند. به این نوع ساختار شبکه هات اسپات می گویند.

آنچه در دوره آموزش راه اندازی هات اسپات در میکروتیک خواهید دید:

ما در این دوره در قدم اول توضیحاتی راجع به شبکه های وایرلس می دهیم و دوستانی که آشنایی ندارند، می توانند از این دوره استفاده کنند.

بعد از آن سراغ تنظیمات روتر میکروتیک رفته و با هم مراحل کار را جلو می بریم تا نهایتا بتوانیم شبکه هات اسپات خود را راه اندازی کنیم.

پیش نیازهای دوره آموزش راه اندازی هات اسپات در میکروتیک:

دوستانی که می خواهند این دوره را بگذرانند، نیاز است که دوره MTCNA را گذرانده باشند. اگر هم برای بار اول است که با میکروتیک کار می کنید، مشکلی نخواهند داشت چون دوره به صورت صفر تا صد گفته شده است.

اگر شما تاکنون با میکروتیک کار نکرده اید هم می توانید شبکه هات اسپات خودتان را راه اندازی کنید. ولی پیشنهاد می شود دوره MTCNA را گذرونده باشید تا درک بهتری نسبت به مطالب گفته شده در دوره داشته باشید.

 

بعد از گذراندن این دوره شما توانایی راه اندازی شبکه های هات اسپات را دارید و می توانید از این شبکه ها در منازل , شرکت ها و سازمان های خودتان استفاده کنید که بسیار هم پرکاربرد است.