عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی

با توجه به نیازسنجی که توسط تیم دانشجویار برای استاندارد سازی و بهتر شدن محتوای آموزشی انجام شد تصمیم گرفتیم از این پس محتوا را در قالب مالتی مدیای قدرتمند ارائه دهیم. این مالتی مدیا جهت پیگیری بهتر و احراض هویت خریدار جهت پشتیبانی های بعدی دارای روال و سریال فعالسازی آسان می باشد.

برای فعالسازی محصول خریداری شده ی خود لطفا مراحل زیر را انجام دهید و از آموزش و پشتیبانی دانشجویار در ادامه لذت ببرید.

پشتیبانی فقط به شخص خریدار که کد فعالسازی توسط او دریافت شده است ارائه خواهد شد.

مراحل دریافت و فعالسازی آموزش :

  • ابتدا لینک های دانلود که بعد از خرید نمایش داده می شود را دانلود کرده و کنار هم extract کنید.
  • سپس فایل main_autorun.exe را اجرا کنید، بعد از اجرا صفحه ی زیر نمایش داده خواهد شد :

1

همانطور که مشاهده می کنید در این صفحه 3 سریال وجود دارد ، 1- شماره سریال سیستم :(این سریال به صورت اتومات توسط سیستم در محل مربوطه قرار می گیرد)

2- شماره سریال خرید : این سریال بعد از خرید در صفحه ای که باز می شود نمایش داده می شود : یک کد 5 یا 6 رقمیست که باید آن را نگهداری کنید.

3- شماره سریال فعالسازی : این سریال بعد از وارد کردن سریال سیستم و سریال فعالسازی در اینجا (صفحه ی دریافت کدفعالسازی) برای شما نمایش داده می شود.

پس از دریافت شماره سریال فعالسازی در صفحه ی پیش رو شماره سریال خرید و شماره سریال فعالسازی را وارد کنید و روی اعمال کلیک کنید. پس از آن نرم افزار باز خواهد شد و هدایت خواهید شد به این صفحه :

 

 

2

در این صفحه یعنی صفحه ی اصلی مالتی مدیا اطلاعات کلی در رابطه با دوره ی آموزشی مورد نظر قابل مشاهده می باشد و به قسمت های مختلف می توانید از طریق این صفحه دسترسی داشته باشید.

با کلیک کردن روی دکمه ی Play روی تخته سیاه قابل مشاهده در صفحه اصلی، به صفحه ی پخش و نمایش فیلم های آموزشی هدایت می شوید. این صفحه :

3

در این صفحه با کلیک روی هر قسمت ویدئوی مربوطه نمایش داده می شود.