سیستم عامل اندروید امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به‌عنوان سیستم عامل دستگاه‌های هوشمند (موبایل و تبلت) استفاده می‌شود؛ به‌طوری‌که بیش از ۸۷ درصد از دستگاه‌های هوشمند که امروزه تولید می‌شوند، از سیستم‌عامل‌های اندروید استفاده می‌کنند. فضای اندروید، این امکان را می‌دهد تا اپلیکیشن های کارآمدی نوشته شود.
در سراسر جهان، بخش عمده‌ای از نیازهای مردم، از طریق همین اپلیکیشن ها رفع می‌شود. در ایران نیز، سرعت رشد استفاده از اپلیکیشن ها برای زندگی روزمره و ایجاد اپلیکیشن های متنوع، بسیار زیاد است.
این رشد، باعث شده تا مردم نگاه ویژه‌ای به برنامه نویسی با زبان اندروید، داشته باشند. یادگیری این زبان، به یادگیرنده این امکان را می‌دهد تا ایده‌ها و علایق خود را عملی کرده و حتی به آن‌ها به‌عنوان پروژه‌های سود زا نگاه کند.

بسته جامع آموزش اندروید جهت ارتباط شما با بازار کار جذاب و پر رونق اپلیکیشن های موبایل تدوین شده است.

در بسته جامع آموزش اندروید ، پس از شناخت بازار کار برنامه نویسی در ایران ، با مبانی برنامه نویسی اندروید و محیط توسعه Android Studio آشنا می شوید و آموزش های مقدماتی را دنبال می کنید. سپس در قالب 3 پروژه کاربردی اطلاعات کسب شده در فصل مقدماتی را به مرحله اجرا نزدیک می کنید و توانایی پیاده سازی اپلیکیشن هایی نظیر اپ فروشگاهی ، اپ سایت خبری و … را فرا می گیرید.
به جرات می توان گفت شما با مشاهده این پکیج آموزشی حتی اگر شناختی از برنامه نویسی اندروید ندارید، می توانید اولین پروژه های خود را اجرا و به فروش برسانید و به توسعه دهندگان این ابزار پر طرفدار بپیوندید.

نکته
با خرید بسته جامع آموزش برنامه نویسی Android، آموزش ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران که حاصل چند سال تجربه حضور دانشجویار در بازار برنامه نویسی ایران می باشد، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد

آموزش اندروید برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که قصد پیاده سازی اپلیکیشن شخصی برای خود و کسب و کارشان دارند.
  • افرادی که قصد دارند در تیم استارتاپی بعنوان عضو فنی و توسعه دهنده فعالیت کنند .
  • افرادی که می خواهند به سطحی از تخصص برسند که در شرکت های برنامه نویسی استخدام شوند.
  • افرادی که قصد دارند از راه پیاده سازی اپلیکیشن اندروید، کسب درآمد کنند .
  • و سایر علاقه مندان به برنامه نویسی و پیاده سازی اپلیکیشن های اندروید.

بازار کار و میزان درآمد اندروید

بازار کار در هر کسب و کار و تخصصی نسبت مستقیم با تعداد کاربران و استفاده کنندگان آن دارد، با توجه به فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند و اپلیکیشن های اندرویدی، توسعه دهندگان و افراد شاغل در زمینه های شغلی مرتبط با اینترنت بازار کار بسیار مطلوبی دارند.

امروزه همه بنگاه های کاریابی مملو شده از درخواست برای برنامه نویس و متخصص اندروید جهت فعالیت در شرکت ها و سازمان ها و این موضوع مهم نویدبخش بازار کار پر رونق برای متخصصین حال و آینده این تخصص را دارد.
به طور متوسط هر برنامه نویس موبایل بین 4 تا 7 میلیون تومان در ایران و 14000 تا 25000 دلار در کشورهای توسعه یافته درآمد دارد.

نکته
در صورت دریافت این بسته، یک کد تخفیف 40% برای دریافت سایر دوره ها به صورت دائمی برای شما فعال می گردد.

پیش نیاز آموزش اندروید

یکی از پیش نیازهای اصلی زبان برنامه نویسی اندروید این است که زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید.اما حتما نباید به صورت کامل و صد در صد به زبان برنامه نویسی جاوا مسلط باشید. چرا که برای ساخت یک اپلیکیشن همین که به مفاهیم پایه ای برنامه نویسی جاوا آشنا باشید کافی است. پس این را فراموش نکنید که پیش نیاز زبان برنامه نویسی اندروید این است که حتماً اصول و مفاهیم پایه ای زبان برنامه نویسی جاوا را بلد باشید.

همچنین شما می توانید دروه آموزش اندروید استودیو را مشاهده فرمایید.

گام های یادگیری

دانشجویار، آموزش های موجود در این بسته را در 5 گام برای شما دسته بندی کرده است . شما می توانید با کلیک بر روی هر گام توضیحات و آموزش های موجود در آن گام و همچنین با کلیک بر روی عنوان آموزش، سرفصل آن را مشاهده نمایید.

در این بسته چه دوره هایی وجود دارد

امتیازاتی که با خرید بسته جامع آموزش اندروید به دست می آورید

  • با دریافت این بسته و شرکت در آزمون، گواهی حضور در دوره برای شما صادر می گردد.
  • به همراه این بسته، یک فایل راهنمای مشاهده آموزش ها و همچنین لیست تمرین های هر مرحله ، برای شما ارسال می گردد .
  • با دریافت این بسته،  آموزش ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران که حاصل چند سال تجربه حضور دانشجویار در بازار برنامه نویسی ایران می باشد، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد
  • در صورت دریافت این بسته، یک کد تخفیف 30% برای دریافت سایر دوره ها به صورت دائمی برای شما فعال می گردد.
نکته
چناچه علاقه مند به آموزش برنامه نویسی اندروید هستید می توانید، دوره آموزش برنامه نویسی اندروید در Android Studio را مشاهده فرمایید.

آزمون و مدرک

بعد از دریافت این بسته و مشاهده آموزش ها، شما می توانید با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی، گواهی حضور در دوره مشابه تصویر زیر دریافت کنید.

  • تاریخ شرکت در آزمون ، با توجه به آمادگی دانشجو و با مشورت با وی تعیین می گردد .
  • هر دانشجو امکان حضور در آزمون در 5 مرحله را دارد.
  • در صورت کسب نمره قبولی، گواهی حضور در دوره به صورت پستی برای دانشجو ارسال می گردد .