سرفصل های دوره

۱ فصل
۱۲ جلسه
۲ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۱۲ قسمت
۰۱:۴۷:۴۴
1

قسمت اول - نصب و راه اندازی IDE

۰۷:۲۷
2

قسمت دوم - ساختار یک برنامه به زبان ++C

۰۹:۲۷
3

قسمت سوم - توضیح بیشتر درباره نمایش دادن

۰۷:۴۳
4

قسمت چهارم - متغیرها

۰۷:۳۱
5

قسمت ‍‍‍‍‍‍پنجم - دریافت ورودی از کاربر

۰۸:۲۱
6

قسمت ششم - حالت های شرطی

۰۸:۱۵
7

قسمت هفتم - حلقه ها (while)

۰۵:۴۲
8

قسمت هشتم - حلقه ها (for)

۰۷:۲۴
9

قسمت نهم - آرایه ها

۰۸:۰۹
10

قسمت دهم - توابع

۰۷:۴۱
11

قسمت یازدهم - دستور return

۰۵:۵۴
12

قسمت دوازدهم - پروژه نهایی - ایجاد یک ساعت متحرک

۲۴:۱۰

++C یک زبان برنامه‌نویسی مبتنی بر OOP یا شی گرایی است به همین علت برای ساخت برنامه‌های با کارایی بالا بسیار مناسب است. ++C زمانی کارکرد اصلی خود را نمایش می‌دهد که بخواهید با آن پروژه‌های بسیار بزرگ که به دقت و سرعت بالایی نیاز دارند را به انجام برسانید. زبان سی++ به عنوان مادر زبان‌های برنامه نویسی و یک زبان فوق العاده قدرتمند در سطح جهان شناخته می‌شود. این زبان تقریبا در تمامی عرصه‌ها قابل استفاده می‌باشد، اما باور اکثریت افراد در ایران بر این است که این زبان فقط جنبه آموزشی دارد و خروجی آن هم فقط در کنسول یا ترمینال قابل نمایش است. اما به هیچ وجه اینطور نیست … ! دوره آموزش پروژه محور ++C شما را بهتر با این زبان برنامه نویسی پرکاربرد آشنا خواهد کرد.

آموزش پروژه محور ++C
آموزش پروژه محور ++C

++C به برنامه نویسان امکان کنترل زیاد حافظه و منابع سیستم را می‌دهد. اگربه طور کلی با زبان‌های برنامه نویسی دیگر آشنایی ندارید، نیز یادگیری ++C برای شما عالی است زیرا این زبان تمامی جزئیات و اصول برنامه نویسی را تحت پوشش قرار می‌دهد و یادگیری زبان‌های دیگر را برای شما بسیار آسان می‌کند.

پیش‌نیاز دوره آموزش پروژه محور ++C

برای یادگیری این دوره فقط به کمی علاقه احتیاج دارید. ما در طول این دوره سعی خواهیم کرد که اشتیاق درونی شما برای یادگیری ++C را شعله‌ور تر کنیم.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره به گونه‌ای تهیه شده که که حتی کسانی که هیچ شناختی از زبان‌های برنامه‌نویسی ندارند را نیز علاقمند به برنامه‌نویسی کند و از مقدماتی‌ترین مباحث به آموزش ++C می‌پردازد.

مزایای آموزش پروژه محور ++C برای شروع یادگیری چیست؟

همانگونه که شما اگر رانندگی اتومبیل با دنده دستی را یاد گرفته باشید به راحتی می‌توانید اتومبیل دنده اتوماتیک را نیز رانندگی کنید، آموزش ++C نیز برای شما مزیت مشابهی دارد. به همین ترتیب اگر شما زبان ++C را یادبگیرید به شما در یادگیری هر زبان برنامه‌نویسی مدرنی نیز کمک خواهد کرد.

به علاوه نکته قابل تأمل پروژه محور بودن آموزش ++C است. همیشه یادگیری همراه با تمرین است که می‌تواند به تسلط شما در هر اموری بینجامد. بنابراین برای یادگیری ++C باید پروژه‌های زیادی از سطج آسان تا پیشرفته انجام دهید. هر یک از پروژه‌ها چیز جدیدی را به شما یاد می‌دهند که می‌تواند هنگام انجام پروژه‌های خودتان به کارتان بیاید.

مزایای آموزش پروژه محور ++C دانشجویار نسبت به سایر دوره‌ها

این دوزه آموزش ++C به صورت کاملا مقدماتی تهیه شده و قصد دارد ابتدا شما را با بیس و پایه برنامه نویسی ++C آشنا کرده و سپس گام به گام با تمرین و تکرار، مسائل پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر این زبان  را به شما بیاموزد. ما در این دوره شما را با تمام مراحل یک پروژه در دنیای واقعی روبرو خواهیم کرد. این دوره شما را با مشکلات فنی جالبی که در طول توسعه برنامه به آن برخواهید‌خورد، آشنا می‌کند و شما را برای مقابله چالش‌های سخت توسعه نرم‌افزار آماده می‌کند.

بازار کار دوره

متاسفانه در ایران برخلاف تمامی کشورهای‌ دنیا به این زبان اهمیت داده نمی‌شود و بازار کار ضعیفی دارد. در حالی که پردرآمدترین زبان برنامه نویسی در جهان برای مهندسین نرم‌افزار، زبان سی پلاس پلاس است. جالب است بدانید که زبان سی پلاس پلاس زبان اصلی استفاده شده در بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های حرفه‌ای من جمله فوتوشاپ و گوگل کروم است. اما این مورد نباید شما را مأیوس کند زیرا با یادگیری آن می‌توانید به فرصت‌های شغلی خارج از ایران فکر کنید.