قراره تو این دوره چی یاد بگیرم؟

  • آموزش کدهای مربوط به ایجاد کردن فرم ها
  • هندل کردن فرم ها
  • اعتبارسنجی فرم ها
  • ضروری سازی فیلد ها
  • تصدیق فرم ها
  • و ...

سرفصل های دوره

۱ فصل
۷ جلسه
۲ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۷ قسمت
۰۱:۵۹:۱۷
1

مبانی پایه فرم ها

رایگان
۱۲:۱۶
2

شروع متد get

۱۸:۲۱
3

امن سازی متد get

۲۲:۱۶
4

امن سازی متدget قسمت دوم

۱۶:۰۶
5

شروع متد post

۱۶:۲۵
6

شروع پروژه

۱۹:۴۰
7

انجام پروژه قسمت دوم

۱۴:۱۳

دوره آموزش فرم ها در PHP

آموزش فرم ها در PHP یکی از مباحث مهم و حیاتی برای دریافت و ثبت اطلاعات کاربران در سایت میباشد. هرچند تگ Form را در زبان HTML پیاده سازی میکنیم اما استفاده از اطلاعات این تگ صرفا در زبان PHP امکان پذیر خواهد بود. آموزش Form در PHP به ما کمک میکند تا هر گونه اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت و در دیتابیس MySQL ذخیره سازی کنیم.

فرم ها در پی اچ پی در قالب html هستند و آیتم هایی نظیر دکمه، کادر و منوها را شامل میشوند. کاربران اطلاعات خود را در این فرم ها وارد کرده و این اطلاعات با زدن دکمه ثبت، به سمت مقصد ارسال میشوند. هر فرمی دارای چندین قسمت برای کنترل ورود اطلاعات میباشد. برای کار با فرم ها در php شما به دانش html و به طور خاص به طراحی فرم با استفاده از تگ <form> نیاز دارید. شما با شرکت در این دوره میتوانید تمامی توضیحات واطلاعات مربوط به فرم ها را به صورت کامل دریافت نمایید.

آنچه در دوره آموزش فرم ها در PHP می‌آموزید:

در این دوره ابتدا فرم ها را برای شما کاملا تشریح کرده سپس کدهای مربوط به ایجاد کردن فرم ها را برای شما آموزش خواهیم داد. در این دوره هندل کردن فرم ها، اعتبار سنجی فرم، ضروری سازی فیلد ها، تصدیق فرم ها و… را می آموزید. پس از پایان دوره شما قادر به پیاده سازی هر فرمی در PHP و البته HTML خواهید بود.

این دوره چه بازار کاری دارد ؟

شما با یادگیری کامل مباحث مربوط به فرم ها میتوانید با انجام پروژه های مربوط به back end به صورت فریلنسری کسب درآمد کنید. البته بهتر است بگوییم که این دوره سبب ارتقا دانش شما در بحث بک اند و زبان PHP خواهد شد و طراحی و کار با فرم ها در PHP، خود به عنوان یک تخصص مجزای از برنامه نویسی بک اند محسوب نمیشود. پس به این مینی دوره، به عنوان یک آموزش تکمیلی برای مباحثی که تا کنون آموزش دیده اید نگاه کنید.

پیش نیاز های دوره آموزش Form ها در PHP

در دوره پیش رو از زبان PHP برای راه اندازی بک اند و از زبان HTML برای پیاده سازی فرم ها استفاده میکنیم. پس قاعدتا دانش اولیه در استفاده از زبان HTML و PHP میتواند به عنوان نیاز این دوره آموزشی مطرح شود. در نتیجه ما دو دوره زیر را به عنوان پیش نیاز های این دوره آموزشی به شما معرفی میکنیم :

نرم افزارهای استفاده شده در دوره

در این دوره از نرم افزار dream weaver برای کدنویسی و پیاده سازی فرم ها استفاده شده است. لینک دانلود این نرم افزار هم در ادامه همین متن برای دسترسی راحت تر شما عزیزان قرار گرفته است.

https://soft98.ir/internet/web-design/2510-adobe-dreamweaver-cc-dl.html