سرفصل های دوره

۱ فصل
۱۹ جلسه
۶ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۱۹ قسمت
۰۶:۰۶:۲۸
1

مقدمه

رایگان
۱۰:۳۴
2

بخش اول- قسمت اول

رایگان
۱۹:۱۲
3

بخش اول- قسمت دوم

رایگان
۲۰:۰۰
4

بخش اول- قسمت سوم

۱۹:۳۶
5

بخش دوم - قسمت اول

۱۷:۱۹
6

بخش دوم - قسمت دوم

۱۹:۴۶
7

بخش سوم - قسمت اول

۲۰:۰۰
8

بخش سوم - قسمت دوم

۲۰:۰۰
9

بخش سوم - قسمت سوم

۲۰:۰۰
10

بخش چهارم - قسمت اول

۲۰:۰۰
11

بخش چهارم - قسمت دوم

۲۰:۰۰
12

بخش چهارم - قسمت سوم

۲۰:۰۰
13

بخش پنجم - قسمت اول

۲۰:۰۰
14

بخش پنجم - قسمت دوم

۲۰:۰۰
15

بخش پنجم - قسمت سوم

۲۰:۰۰
16

بخش ششم - قسمت اول

۲۰:۰۰
17

بخش ششم - قسمت دوم

۲۰:۰۰
18

بخش ششم - قسمت سوم

۲۰:۰۰
19

ّبخش هفتم

۲۰:۰۰

اگر روزانه زمان زیادی را در خودروی خود سپری می‌کنید، یک شارژر فندکی ماشین خوب یکی از ضروری‌ترین چیزهایی است که نیاز دارید. گجت‌های الکترونیکی امروزی همه به وسیله پورت USB شارژ می‌شوند. بنابراین داشتن یک شارژر فندکی USB ماشین می‌تواند نیاز وسایل شما به شارژ را در هر جایی که با ماشین خود باشید برطرف کند.در این زمینه آموزش طراحی و ساخت شارژر فندکی ، آموزشی مفید و کاربردی است.

هر کس از گجت‌های پرتابل به نحوی استفاده می‌کند. اما داشتن یک شارژر فندکی USB خوب در برخی مواقع واقعا کاربردی و مفید است. زمانی که در جاده هستید و نیاز به چک کردن ایمیل‌های خود دارید، در حالی که شارژ دستگاه شما رو به پایان است. یا کودک شما می‌خواهد با گجت خود بازی کند اما شارژ آن تمام شده است. در این طور مواقع داشتن یک شارژر فندکی خوب می‌تواند راه گشا باشد.شما با استفاده از یک شارژر فندکی USB می‌توانید دستگاه‌های مختلف نظیر گوشی موبایل ، تبلت ، جی پی اس ،‌ پلیرها و دیگر گجت‌ها را شارژ کنید.

چگونه یک شارژر فندکی USB خوب انتخاب کنیم؟

بخش بزرگی از انتخاب شارژر فندکی ماشین USB بسته به سلیقه و ترجیح شخصی دارد. ممکن است در نظر فردی زیبایی شارژر عامل مهمی برای انتخاب باشد. البته مسلما قابل اعتماد بودن و در عین مقرون به صرفه بودن از فاکتورهای انتخابی اکثر افراد است . با این حال، تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های کلی برای انتخاب یک شارژر فندکی USB وجود دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد توجه، شدت جریان یا آمپر شارژر است. اگر توجه کرده باشید آمپر و شدت جریان مورد نیاز برای شارژ برخی گجت‌ها با یکدیگر فرق می‌کند. اکثر گوشی‌های موبایل قدیمی‌تر نیاز به آمپر معمول و پایین داشتند. با این حال، برخی از دستگاه‌ها برای شارژ درست نیاز به آمپر بیشتری دارند. اگر دستگاه شما نیاز به آمپر بیشتری دارد، پس باید به دنبال یک شارژر USB فندکی باشید که جریان 2.1A را حداقل از یکی از پورت‌های خود فراهم کند.هم‌چنین شایان ذکر است که بسیاری از شارژرهایی که دارای دو پورت هستند، تنها یک پورت آن‌ها قابلیت ارائه شدت جریان 2.1A را دارد. در حالی که پورت دیگرشان روی 1.0A محدود است.مساله دیگر در انتخاب شارژر فندکی ماشین، تعداد پورت‌های USB آن است. برخی از بهترین شارژرها تنها دارای یک پورت هستند که احتمالا برای نیازهای شما کافی است. با این حال، شارژرهای دیگری نیز وجود دارند که دارای دو پورت و بیشتر هستند. اگر شما دو دستگاه دارید که هر دو برای شارژ نیاز به جریان 2.1A دارند، باید شارژری را پیدا کنید که این میزان آمپر را روی هر دو خروجی خود ارائه دهد.

در مجموعه آموزش طراحی و ساخت شارژر فندکی ، ما به طراحی یک سیستم شارژر فندکی با دو خروجی: یکی برای لپ تاپ و دیگری برای گوشی و تبلت می پردازیم. در مجموعه آموزشی به بررسی مدارات سوییچینگ ولتاژ و آموزش کار با قطعات مورد استفاده در این پروژه می پردازیم.در نهایت آموزش طراحی این سیستم را به دوروش کلی بیان میکنیم .

مخاطبین دوره:

  • علافه مندان به یادگیری آموزش الکترونیک
  • افرادی که مایل به یادگیری مطالب تخصصی و کاربردی هستند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته برق و الکترونیک
  • و …

آنچه با خرید این دوره به دست می آورید:

  • مسلط شدن در حوزه مورد نظر
  • یادگیری بیشتر مباحث آموزش الکترونیک
  • تسلط بر آموزش های تخصصی
  • اشتغال و درآمد زایی
  • و …

photo_2016-02-28_21-13-49

 برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی بخش الکترونیک سایت دانشجویار و یا به انجمن بپرس وبدون مراجعه کنید.

مزایای خرید دوره :

  • تمامی آموزش ها 3 ماه بعد از انتشار دوره دارای پشتیانی تخصصی توسط مدرس هستند.
  • در صورتی که سورس و فایل های جانبی  آموزش موجود باشد، همراه با لینک های آموزش در اختیار شما قرار می گیرد.
  • با تهیه این دوره آموزشی، محتوای ارزشمند برای ورود به بازار کار را به قیمت ناچیزی در اختیار دارید.
  • ویدئو های آموزشی توسط واحد کنترل کیفیت ما بررسی و سطح علمی ، صدا و تصویر ، شیوه بیان و سایر موارد آن تایید می شود.
  • ویدئو های آموزشی ما در حد نیاز به مباحث تئوری می پردازد و بیشتر آموزش به صورت عملی و متناسب با بازار کار می باشد.
  • بلافاصله پس از ثبت سفارش لینک دانلود برای شما فعال شده و به ایمیلتان ارسال میگردد. همچنین در صورت انتخاب گزینه پستی مراحل ارسال مرسوله از طریق ایمیل به اطلاع شما میرسد.
  • کیفیت تمامی دوره های سایت تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما یا به صورت رایگان یک یا چند آموزش معادل دیگر دریافت می کنید و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به کیف پول شما بازگشت داده می شود.