سرفصل های دوره

۱ فصل
۱۰ جلسه
۱۱ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۱۰ قسمت
۱۱:۲۳:۱۴
1

قسمت اول

رایگان
۳۱:۴۲
2

قسمت دوم

۲۷:۰۷
3

قسمت سوم

۵۷:۳۰
4

قسمت چهارم

۰۱:۰۸:۵۸
5

قسمت پنجم

۴۴:۳۹
6

قسمت ششم

۰۱:۵۰:۰۱
7

قسمت هفتم

۳۷:۳۶
8

قسمت هشتم

۳۰:۱۳
9

قسمت نهم

۰۲:۱۸:۵۶
10

قسمت دهم

۰۲:۱۶:۳۲
11

لینک asset های استفاده شده در بازی

12

سورس

در این اموزش یازده ساعت ونیمی می خواهیم با هم یک بازی ShootEmUp 2D با انجین Unity3D بسازیم . در طول این آموزش علاوه بر ساخت این بازی با مفاهیم Unity3D بیشتر آشنا می شویم . در طول ساخت بازی علاوه بر آشنایی با مفاهیم ابتدایی unity در بعضی از موارد به بررسی مطالب حرفه ای تر و عمیق تر unity و C# نیز مثل singleton ، parallax scrolling ، Extention Methods ، Modern Unity UI و .. می پردازیم. برای اطلاع از جزییات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

Untitled2

این اموزش ده قسمتی شامل قسمت های زیر در مدت زمان تقریبا یازده ساعت نیم می باشد :
قسمت اول : ساخت اولین Scene ، مدت زمان :31:42
انتخاب IDE ، directory architect ، چرا بعضی از پوشه ها در یونیتی معنای خاصی میدهند و یونیتی چه عملیاتی روی آنها انجام میدهد ؟
قسمت دوم :اضافه کردن ونمایش دادن پس زمینه ، مدت زمان:27:07
اضافه کردن بک گراند و پلتفرم ها صحنه ، لایه بندی و روشهای آن prefab ویژگیهای آنها و مقدمات کار با SpriteEditor یونیتی و …..
قسمت سوم : ساخت player وEnemy ، مدت زمان:57:30
اضافه کردن بازیکن و دشمنانش به صحنه ، توضیحاتی در مورد Component و نحوه کار کرد با آنها ، نوشتن اسکریپت های player ، Enemy Script ، move Script و …..
قسمت چهارم : شلیک 1 ، مدت زمان : 68:58
پیاده سازی شلیک ، اسیب سلامتی برای بازیکن و …..
قسمت پنجم : شلیک 2 ، مدت زمان : 44:39
پیاده سازی شلیک ، آسیب ، سلامتی برای دشمنان ، شلیک در جهت های مختلف و ……
قسمت ششم :parallax Scrolling ، مدت زمان :110:01
پیاده سازی یک parallax Scrolling حرفه ای و کاربردی با استفاده از Extention Method و Singleton….
قسمت هفتم : کار کردن با particle System ، مدت زمان : 37:36
ساخت Special Effect با unity و با استفاده ازاسکریپت SpecialEffect Helper و با استفاده از Singleton
قسمت هشتم : کار کردن با موزیک و جلوه های صوتی ، مدت زمان : 30:13
ساخت افکت های صوتی با استفاده از اسکریپت soundEffectHelper و …..
قسمت نهم : ObjectPooling ، مدت زمان 138:56
پیاده سازی Object Pool فوق العاده حرفه ای و کاربردی برای تولید بی نهایت دشمنان و ابژکتها و بالا بردن performance بازی ، ندیریت کردن Pool ها و ….
قسمت دهم : Modern Unity UI، مدت زمان 136:32
پیاده سازی Main Menu، Pause Menu، آشنایی با انیمیشن در new UI و ….

نکته
پشنهاد

Untitled