سرفصل های دوره

۱

لیست ویدئوهای دوره

-
1

لینک اول

رایگان
2

لینک دوم

رایگان
3

لینک سوم

رایگان

batt

با سلام در خدمتتون هستم با یک آموزش متفاوت و پروژه محور از نرم افزار فتوشاپ

در این آموزش با استفاده از ابزارهایی که فتوشاپ در اختیارمون قرار می دهد می خواهیم یک باتری مشابه شکل بالا طراحی کنیم . سعی کردیم در حین این آموزش کاربرد یک سری از ابزارها جدید را هم آموزش دهیم . تصور ما این است که شما کاربر عزیز آشنایی مقدماتی با این نرم افزار دارید هر چند می توانید بدون آمادگی قبلی هم این آموزش را ببینید و استفاده کنید فقط در این صورت کار شما کمی مشکل تر خواهد بود و نیاز به تلاش بیشتری خواهید داشت .

یکی از نکاتی این آموزش استفاده از ابزار Gradient Overlay برای بُعد بخشیدن ( سه بعدی کردن) به شکل باتری است اینکه ما توانایی درست و به موقع استفاده از این ابزار را به دست آوریم یکی از اهداف این آموزش است .

نحوه ایجاد سایه و استفاده از ابزار Shadow یکی دیگر از اهداف آموزشی این ویدیو است . اینکه ما تشخیص بدهیم چه موقع از کدام ابزار استفاده کنیم که بهترین نتیجه ممکن را به ما بدهد در درجه اول اولویت خواهد بود .

برای یادگیری هر چه بهتر سعی کنید آموزش را چند بار مشاهده کنید و سپس خودتان این شکل را در نرم افزار طراحی و پیاده کنید . حتی می توانید به دلخواه خود رنگ بندی عکس را تغییر دهید.