از قدیمی ترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ ، بازی Snake  را میتوان نام برد که ما در این آموزش نسخه کلاسیک این بازی را بازسازی میکنیم.

هدف از این مجموعه، پیشرفت در زمینه برنامه نویسی شی گرا در یونیتی است و این بازی به عنوان یک تمرین برای این هدف در نظر گرفته شده است.

مطالبی که در این آموزش به آنها پرداخته شده است :

آشنایی با تعریف کلاس و استفاده از آن

کاربرد کلاس و اشیا به صورت عملی

آموزش ایجاد وقفه در بازی  با استفاده از توابع کلاس Time

ایجاد محدودیت در حرکت با استفاده از پارامترهای کلاس Screen  و تابع Camera.main.WorldToScreenPoint

استفاده از List و برخی توابع آن

تولید رندوم آبجکت در فضای دید دوربین

تغییر جهت و زاویه آبجکت با استفاده از بردارهای Forward , Right , …

تمرین دیباگ کردن و بهینه سازی عملکردها