قراره تو این دوره چی یاد بگیرم؟

  • آشنایی با محیط نرم افزار
  • آشنایی با انواع نورها وساخت سایه ها
  • بررسی کامل پنجره متریال ادیتور، آشنایی با بافت ها و تکسچرها
  • بررسی انواع دوربین ها و انیمیشن آنها، تنظیمات لنز دوربین
  • آشنایی با انواع رندرها و ساخت درب و پنجره ها
  • ترسیم انواع آبجکت های اولیه سه بعدی و اشکال خطی دو بعدی

سرفصل های دوره

۶ فصل
۷۵ جلسه
۸ ساعت
۱

فصل اول: آشنایی با محیط نرم افزار، منوهای اصلی، ترسیم آبجکت های اولیه سه بعدی و اشکال خطی

۱۵ قسمت
۰۱:۲۵:۱۴
1

مقدمه - معرفی محیط کاربری - شروع کار با نرم افزار ( User Interface )

رایگان
۰۵:۲۹
2

ساخت انواع اشکال هندسی سه بعدی و ایجاد تغییرات در پارامتر های اشکال ( Common Panel )

رایگان
۱۲:۲۸
3

آشنایی با صفحه های نمایش و حالات مختلف آنها ( View Port )

رایگان
۰۲:۵۱
4

آشنایی و انتخاب واحد های اندازه گیری مختلف برای رسم اشکال هندسی ( Unit Setup )

رایگان
۰۲:۱۲
5

ایجاد تغییرات در صفحه ی مختصات برای شخصی سازی کردن محیط کاربری ( Grid )

رایگان
۰۳:۲۷
6

آشنایی با روش های مختلف حرکت در صفحه نمایش

رایگان
۰۳:۴۸
7

آشنایی با ابزار حرکت اشکال هندسی در محیط نرم افزار و کلید های میانبر آنها

رایگان
۰۴:۳۱
8

آشنایی با منو های اصلی نرم افزار و زیر مجموعه های آنها ( File )

۰۵:۳۳
9

آشنایی با منو های اصلی نرم افزار و زیر مجموعه های آنها ( Edit )

۰۴:۰۰
10

آشنایی با منو های اصلی نرم افزار و زیر مجموعه های آنها ( Group )

۰۵:۰۵
11

معرفی ابزار مهم و کاربردی نوار ابزار ( Toolbar )

۰۴:۰۵
12

آشنایی و کار با ابزار Hide , Unhide , Freeze , Unfreeze ( Display Floater )

۰۴:۴۴
13

آشنایی با منو های اصلی نرم افزار و زیر مجموعه های آنها ( Tools )

۰۲:۱۴
14

ادامه ی کار با منو های اصلی - آشنایی با انواع روش های تکثیر اجسام هندسی

۰۹:۲۶
15

ساخت انواع اشکال خطی و دو بعدی - ایجاد تغییرات در پارامتر های اشکال - تبدیل اشکال دو بعدی به اشکال س

۱۵:۲۱
۲

فصل دوم: آشنایی با مودیفایر، کامپوند آبجکت، ادیت اسپیلاین، ترسیم انواع اشکال هندسی پیشرفته

۲۴ قسمت
۰۲:۵۷:۳۶
۳

فصل سوم: بررسی کامل پنجره متریال ادیتور، بافت ها، تکسچر ها و بامپ ها، reflection و raytrace

۱۱ قسمت
۰۱:۰۱:۱۵
۴

فصل چهارم: آشنایی با انواع نورها و بررسی پارامترها، ساخت سایه ها و پارامترها

۸ قسمت
۰۰:۵۳:۰۱
۵

فصل پنجم: کار با انواع دوربین ها و بررسی تکنیک های Depth of Field ، Mostion Blur و Multi Pass Effect

۹ قسمت
۰۰:۵۵:۳۶
۶

فصل ششم: بررسی انواع رندرها در تری دی مکس، بررسی هسته گرافیکی نیتروس و ساخت درب و پنجره ها در نرم افزار

۸ قسمت
۰۰:۵۵:۳۳

3Ds Max چیست ؟

3ds Max ابزارهای قدرتمندی را برای مدلسازی سه بعدی، تکسچرینگ، نورپردازی، ریگینگ، انیمیشن، دینامیک، ذرات و رندر فراهم می کند. این به توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری، معماران، طراحان، مهندسان و متخصصان تجسم امکان می دهد آثار هنری خیره کننده ای خلق کنند. علاوه بر این، رابط تعاملی و ابزارهای گردش کار 3ds Max کار متخصصان تجسم طراحی را آسان‌تر می‌کند.

در دوره آموزش 3Ds Max چه می آموزید ؟

در این مجموعه تدریس برنامه 3DsMax بصورت قدم به قدم از مقدماتی تا متوسط ویژه کاربران تازه کار تدریس میشود.

  • آشنایی با محیط نرم افزار
  • بررسی منوهای کاربردی و دستورات مهم
  • ترسیم انواع آبجکت های اولیه سه بعدی و اشکال خطی دو بعدی
  • بررسی کامل پنجره متریال ادیتور، آشنایی با بافت ها و تکسچرها
  • آشنایی با انواع نورها وساخت سایه ها
  • بررسی انواع دوربین ها و انیمیشن آنها، تنظیمات لنز دوربین
  • آشنایی با انواع رندرها و ساخت درب و پنجره ها

این دوره چه بازارکاری دارد ؟

  • فعالیت و کار در شرکت های معماری و انیمیشن سازی سه بعدی
  • طراحی غرفه های نمایشگاهی، انواع مبل و تخت و کابینت

پیش نیازهای آموزش تری دی مکس چیست ؟

آموزش نرم‌افزار 3ds max 2019  هیچ‌گونه پیش‌نیازی ندارد و از صفر آموزش داده شده است .

سرفصل های دوره آموزش تری دی مکس :

فصل اول: آشنایی با محیط نرم افزار، منوهای اصلی، ترسیم آبجکت های اولیه سه بعدی، ترسیم اشکال خطی و دو بعدی، کار با ابزارها و دستورات مهم

فصل دوم: آشنایی با مودیفایر، کامپوند آبجکت، ادیت اسپیلاین، ترسیم انواع اشکال هندسی پیشرفته و انواع منحنی ها

فصل سوم: بررسی کامل پنجره متریال ادیتور، آشنایی با پارامترها، بافت ها، تکسچر ها و بامپ ها، reflection و raytrace و موارد مرتبط دیگر

فصل چهارم: آشنایی با انواع نورها و بررسی پارامترها، ساخت سایه ها و پارامترها

فصل پنجم: کار با انواع دوربین ها، ایجاد مسیر برای دوربین، تنظیمات لنز دوربین و بررسی تکنیک های Depth of Field ، Mostion Blur و Multi Pass Effect

فصل ششم: بررسی انواع رندرها در تری دی مکس، بررسی هسته گرافیکی نیتروس و ساخت درب و پنجره ها در نرم افزار

این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟

معماران

انیمیشن سازان

طراحان مبل و تخت و کابینت

چه نرم افزارهایی در این دوره استفاده شده است ؟

  • در این دوره تنها از نرم افزار 3ds max استفاده شده است .