قراره تو این دوره چی یاد بگیرم؟

  • ابزار ها و دستورات
  • هوش مصنوعی firefly
  • طراحی بروشور و کاتالوگ
  • طراحی و تکنیک های پیشرفته
  • طراحی ست اداری
  • طراحی اینفوگرافیک
  • ترفندها و کلیدهای میانبر
  • و ...
محسن پهلوان نشان

محسن پهلوان نشان

تصویر ساز حرفه ای

تدوینگر و تیزرساز هنری

مدرس و مولف

عضو دپارتمان گرافیک دانشجویار

و ....

سرفصل های دوره

۱۰ فصل
۸۶ جلسه
۶۰ ساعت
۱

فصل اول – آموزش مقدماتی فتوشاپ

۲۰ قسمت
۱۲:۳۸:۳۱
1

طریقه دانلود و نصب نسخه ۲۰۲۲ فتوشاپ

رایگان
۰۹:۴۵
2

آشنایی کامل با صفحه new document و ایجاد صفحه جدید، نحوه وارد کردن عکس ها به فتوشاپ، بررسی اولیه محی

رایگان
۴۷:۲۳
3

آشنایی با قسمت های set forground color و set background color

رایگان
۲۳:۴۸
4

آشنایی با transparent، بررسی پنجره لایه ها

رایگان
۴۱:۱۵
5

کار با ابزار zoom و جابجایی آسان در محیط کاری

۵۸:۰۵
6

آشنایی کامل با ابزارهای انتخاب lasso، polygonal lasso، magnetic lasso

۳۸:۲۰
7

آشنایی کامل با ابزارهای انتخاب حرفه ای object selection

۳۴:۵۶
8

بررسی کامل دستور free transform بهمراه جزئیات

۳۸:۵۵
9

آشنایی با دستورات image size و canvas size

۳۰:۵۸
10

آشنایی کامل با ابزار brush؛ انواع ترسیم ها، تغییرات سایز

۴۴:۳۸
11

آشنایی با ابزارهای eraser، Background eraser، magic eraser

۱۷:۱۴
12

آشنایی و کار با خط کش ها و گایدلاین ها در فتوشاپ

۱۵:۴۷
13

کار با ابزار clone stamp با مثال های کاربردی

۵۰:۵۸
14

کار با ابزارهای patch tool, content aware move tool, red eye

۴۹:۰۶
15

کار با ابزار gradient بصورت کامل و آشنایی با ابزار paint bucket

۵۶:۱۲
16

کار با ابزارهای blur ,sharpen و smudge بهمراه مثال های کاربردی

۴۸:۲۷
17

کار با ابزارهای dodge, burn و sponge با مثال های کاربردی

۰۱:۰۸:۱۳
18

تمرین اول "طراحی مکعب"

۳۰:۰۳
19

تمرین دوم "طراحی لوگوی با کیفیت از روی لوگوی بی کیفیت"

۲۳:۲۶
20

تمرین سوم "دیزاین کردن یک تصویر با چندین عکس"

۳۱:۰۲
۲

فصل دوم – مبانی متوسط (ابزارها و دستورات)

۳۱ قسمت
۲۰:۰۲:۵۲
۳

فصل سوم – طراحی بروشور و کاتالوگ

۸ قسمت
۰۵:۳۲:۰۶
۴

فصل چهارم – طراحی ست اداری

۳ قسمت
۰۲:۱۵:۱۹
۵

فصل پنجم – طراحی اینفوگرافیک جدید!

۱۱ قسمت
۰۹:۴۳:۲۹
۶

فصل ششم – آموزش رتوش

۲ قسمت
۰۱:۵۹:۳۴
۷

فصل هفتم – طراحی و تکنیک های پیشرفته جدید!

۸ قسمت
۰۵:۴۳:۵۵
۸

فصل هشتم – ترفندها و کلیدهای میانبر

۱ قسمت
۰۰:۵۴:۰۳
۹

فصل نهم – هوش مصنوعی FireFly و ویژگی های جدید

۲ قسمت
۰۱:۳۴:۱۱
۱۰

فصل دهم – فایل های مربوط به دوره

-

دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ دانشجویار از صفر تا صد همه جزئیات را درباره نرم افزار فتوشاپ به شما آموزش می‌دهد. این دوره شامل ۸۰ جلسه آموزشی و مجموع زمان آموزش ۵۵ ساعت، این امکان را به شما می‌دهد تا تکنیک‌هایی در زمینه طراحی و گرافیک حرفه‌ای فرابگیرید.

در این دوره آموزشی شما با روش‌ها و ترفندهای کاربردی آشنا شده و تجربه کار با نرم‌افزار فتوشاپ را در حین آموزش پیدا خواهید کرد. همچنین، با توجه به کیفیت بالای آموزش‌، این دوره سازگار با تمامی سطوح تجربی کاربران می‌باشد و شما در طول دوره با استفاده از نمونه‌ها و پروژه‌های عملی، تجربه کار با نرم افزار فتوشاپ را درک خواهید کرد.

به علاوه، در دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ شما با یکی از توانمندی‌های شگفت‌انگیز شرکت ادوبی، یعنی Firefly که یک هوش مصنوعی قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر است، آشنا خواهید شد. استفاده از این ابزار می‌تواند تاثیر زیادی در سرعت و کیفیت کار شما بگذارد.

پس از اتمام این دوره، شما آماده خلق آثار هنری برتر و ارائه حرفه‌ای طراحی دیجیتال با استفاده از فتوشاپ خواهید بود.

شروع کنید و همراه با دانشجویار، در مسیری پر از خلاقیت پیشرفت کنید.

💥 بزرگترین مسابقه طراحی گرافیک با فتوشاپ 💥

🎁 شما هم می‌توانید برنده بزرگ ترین مسابقه طراحی با فتوشاپ باشید 🎁

نرم افزار فتوشاپ، به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین ابزار در حوزه طراحی و گرافیک، شهرت فراوانی در جهان دارد. یادگیری این نرم افزار، برای همه طراحان گرافیک، به منزله قدم اول و حیاتی در مسیر ورود به دنیای طراحی است. فرقی نمیکند که قصد شما ورود به یک آتلیه باشد، یا اینکه به دنبال عکاسی بروید، یا حتی به حوزه تدوین علاقه‌مند باشید؛ در هر صورت ادیت و ویرایش تصاویر با فتوشاپ را به عنوان یک نیاز حیاتی حس خواهید کرد.

در دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ چه می آموزیم؟

در دوره آموزش فتوشاپ پیشرفته قرار است شما را به صورت کاملا مفهومی و قدم به قدم و از مباحث ابتدایی تا پیشرفته نرم افزار فتوشاپ آشنا کنیم. پس اگر علاقمند به فتوشاپ و ویرایش تصاویر هستید، این دوره کاربردی را از دست ندهید.

مزیت این دوره نسبت به دوره‌های مشابه

با ارائه دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ، ما به صورت عملی و با انجام پروژه‌های متعدد، شما را در مسیر یادگیری این نرم افزار قرار می‌دهیم. در دوره آموزش جامع Photoshop، شما با انجام پروژه‌های تمرینی گوناگون ، قادر خواهید بود دانش خود را که در بخش‌های قبلی به دست آورده‌اید، تثبیت کنید. با این کار، می‌توانید به خوبی از نرم افزار استفاده کرده و پروژه‌های خود را به سرانجام برسانید.

متأسفانه در بسیاری از دوره‌های آموزشی فتوشاپ موجود در اینترنت، مدرس مربوطه تنها به توضیح مبانی و معرفی سریع ابزارها مشغول می‌شوند و به کاربردهای هر ابزار در پروژه‌های واقعی، اشاره‌ای نمی‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از ابزارهایی که در دوره‌های مقدماتی معرفی می‌شوند، اهمیت و کاربرد کمی در این سطح دارند و ممکن است کاربران را گیج کنند. در دوره آموزش فتوشاپ پیشرفته، تمامی ابزارهای ضروری در هر سطح به طور جامع معرفی و در طول پروژه‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. این روش برای یادگیری کاربرد صحیح هر ابزار و استفاده بهینه از آن در شرایط متنوع بسیار موثر است.

دیگر مزیت دوره آموزش جامع فتوشاپ از صفر تا پیشرفته، مدرک پایان دوره است که به صورت دوزبانه برای شما فعال می‌شود. همچنین در صورت نیاز، امکان دریافت مدرک به صورت چاپی نیز وجود دارد. با وجه به اعتبار شرکت دانشجویار به عنوان یک برند آموزشی در ایران، مدرک صادر شده دارای اعتبار بالایی است و می‌توانید از آن در رزومه و پروفایل لینکدین خود استفاده کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • دانشجویان هنر و گرافیک
  • کاربران مشاغل هنری مثل طراحی و عکاسی
  • گرافیست های طراح
  • برنامه نویسانی که نیازمند طراحی صفحات خود هستند
  • طراحان رابط کاربری
  • و تمام کسانی که به ویرایش تصویر علاقه مند هستند

پیش نیاز های دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ

از آنجایی که دوره جامع آموزش فتوشاپ پروژه محور دانشجویار، این نرم افزار را از سطح مقدماتی و صفر آموزش می‌دهد، هیچ پیش نیازی برای آن وجود ندارد. با این حال، دارا بودن موارد زیر، در آموخته‌های شما در این دوره تاثیرگذار هستند.

  1. دسترسی به یک سیستم کامپیوتر برای اجرای نرم افزار
  2. پشتکار و علاقه به حوزه گرافیک
  3. دقت داشته باشید در این دوره، نسخه 2022 فتوشاپ برای تدریس انتخاب شده؛ اما شما می‌توانید نسخه‌های قدیمی یا جدیدتر را هم مورد استفاده قرار دهید.

نرم افزارهای مورد استفاده در دوره:

سرفصل‌های دوره جامع آموزش فتوشاپ پروژه محور

دوره در 8 فصل ضبط می‌شود که در هر فصل، با مباحث جدیدی آشنا می‌شوید. همچنین تعدادی از این سرفصل‌ها، به پروژه‌های عملی اختصاص پیدا کرده‌اند که تسلط شما به ابزارها را افزایش می‌دهند.

چرا باید فتوشاپ را یاد بگیریم؟

پیشرفت چشمگیر مشاغل و کسب و کارها در سال‌های اخیر، بازارکار بسیار پر رونقی را در حوزه گرافیک به وجود آورده است. اگر یک نرم افزار گرافیکی را به صورت پیشرفته یا حتی متوسط فرابگیرید، می‌توانید در حوزه‌های مرتبط با حقوق مناسبی استخدام شوید.

  • مثلاً با یادگیری افترافکت، می‌توانید به عنوان یک موشن گرافیست، متخصص جلوه‌های ویژه، سازنده تیزرهای تبلیغاتی و… فعالیت کنید.
  • همچنین، اگر پریمیر را یاد بگیرید، می‌توانید به عنوان یک تدوینگر سینما، تدوینگر در آژانس‌های تبلیغاتی یا ویرایشگر ویدیو در تیم‌ها و استارتاپ‌ها مشغول به کار شوید.
  • از طرف دیگر، با فراگیری نرم افزارهایی مانند مایا یا بلندر، می‌توانید به عنوان یک انیماتور، متخصص استخوان‌بندی انیمیشنی، مدل‌ساز سه بعدی و… به فعالیت بپردازید.
  • همچنین، ممکن است برنامه‌نویس باشید و با فراگیری برنامه نویسی و زبان‌های مورد استفاده در حوزه مدنظرتان، به عنوان یک توسعه ‌دهنده استخدام شوید.

در همه این مشاغل، یک نکته مهم وجود دارد: نیاز به فتوشاپ! در نقش موشن گرافیست، شما نیازمند طراحی پس‌زمینه، مدلسازی و استفاده از تصاویر در فتوشاپ هستید تا سپس آن‌ها را به نرم افزار منتقل کنید. در صورت تمایل به تدوین فیلم، ممکن است نیاز به اشیا ثابتی در کادر داشته باشید. آنها را در فتوشاپ آماده سازی کرده و سپس روی فیلم اعمال خواهید کرد. حتی در حوزه برنامه‌نویسی، فتوشاپ برای طراحی رابط‌های گرافیکی نرم افزار، طراحی رابط کاربری سایت، تولید تصاویر و ایکون‌های مورداستفاده در هر پروژه، کاربرد دارد.

در نتیجه، برای هر یک از این مشاغل، نیازمند یادگیری یک نرم افزار به صورت تخصصی هستید. اما در نهایت همه آنها در مواردی، به فتوشاپ وابسته هستند!

با گذراندن یک دوره جامع آموزش فتوشاپ، می‌توانید به خوبی با این نرم افزار آشنا شوید و بعد از تسلط کافی و ایجاد نمونه کارهای متعدد، به عنوان یک طراح فوتوشاپ مشغول به کار شوید.

بازارکار فتوشاپ چگونه است؟

با گذراندن دوره آموزش جامع فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته، می‌توانید به خوبی به این نرم افزار مسلط شوید. نکته مهم این است که بعد از دیدن هر قسمت، با نرم افزار تمرین کنید تا بتوانید به خوبی به مباحث مسلط شوید. زمانی که دوره را با انجام تمامی تمرین‌ها و پروؤه‌های تمرینی به سرانجام رساندید، می‌توانید با ایجاد تعدادی نمونه کار جذاب و حرفه‌ای، پروژه‌های فریلنسری دریافت کنید و بابت انجام آنها، درآمد کسب کنید.

طبق آگهی‌های استخدام منتشر شده در سایت جابینجا، درآمد متوسط یک طراح فتوشاپ، از حدود 8 میلیون تومان (در شهرستان ها) آغاز شده و تا بیش از 20 میلیون تومان در برخی از شرکت‌ها می‌رسد. همچنین بسته به تخصص و جایگاه شغلی شما در شرکت، ممکن است درآمدی بالاتر از اعداد گفته شده را دریافت کنید.

همچنین در صورتی که بخواهید به صورت دورکاری و فریلنسری مشغول به کار شوید، فرصت‌های شغلی متعددی پیش روی شما قرار دارد. در این حالت، با دریافت پروژه‌های مختلف، می‌توانید هزینه معقولی را از کارفرمایان دریافت کنید. توجه داشته باشید برای فعالیت به عنوان یک گرافیست فریلنسر، باید نمونه کارهای مناسبی ایجاد کنید.

چنانچه هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا سوالی در مورد دوره آموزش فتوشاپ پیشرفته دارید، میتوانید در ادامه همین صفحه از بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان گذاشته تا در کمترین زمان ممکن مناسب ترین پاسخ را دریافت کنید.

نظرات دانشجویان

کاربر دوره
کاربر دوره

مدرک معتبر دو زبانه

پس از گذراندن دوره و انجام پروژه های مشخص شده، مدرک معتبر و دو زبانه دانشجویار را دریافت خواهید کرد.

مدرک فارسی مدرک انگلیسی

سوالات متداول

آیا یادگیری فتوشاپ پیش‌نیاز خاصی دارد؟

این دوره از سطح مقدماتی و صفر آموزش می‌دهد و هیچ پیش نیازی برای آن وجود ندارد.

تا چه زمانی به محتوای دوره دسترسی خواهیم داشت؟

شما می توانید به صورت دائمی به محتوای این دوره آموزشی دسترسی داشته باشید. همچنین اگر آپدیت جدیدی روی این دوره لحاظ شود به محتوای آپدیت شده نیز دسترسی خواهید داشت.

این دوره آموزشی پروژه محور است؟

در این دوره شما از صفر تا فوق حرفه ای به صورت پروژه محور می توانید آموزش فتوشاپ را فرابگیرید و با انجام تمامی تمرین‌ها و پروژه‌های تمرینی، مهارت‌های پیشرفته در زمینه استفاده از فتوشاپ را کسب کنید.

آیا در صورت تهیه دوره، مدرک شرکت در دوره آموزش فتوشاپ دانشجویار به من تعلق می گیرد؟

بله مدرک معتبر برای شما صادر خواهد شد. اما توجه داشته باشید پس از گذراندن این دوره طلایی از دانشجویار، پروژه ای توسط مدرس دوره برای شما تعریف خواهد شد. پس از تکمیل پروژه و تایید مدرس دوره، مدرک معتبر دو زبانه شرکت در دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ برای شما صادر می‌گردد.

بستر برگزاری دوره آموزش فتوشاپ دانشجویار کجاست؟

دوره در جهت حفظ حقوق مدرس و برای جلوگیری از منتشر شدن در بستر های متنوع، در نرم افزار اسپات پلیر برگزار می‌شود. البته نرم افزار اسپات، قابلیت استفاده در سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید، ویندوز، وب و مک را دارد. در این نرم افزار شما قابلیت دانلود و تماشای آفلاین ویدیو ها را نیز خواهید داشت. پس هدف دانشجویار، اذیت کردن کاربران نیست. هدف فقط جلوگیری از پابلیک شدن دوره ها می‌باشد. دوره ای که به صورت عمومی و رایگان منتشر شود، دیگر فروش نخواهد داشت. متوقف شدن فروش دوره، سبب خواهد شد که دیگر پشتیبانی و بروزرسانی در دوره توسط مدرس انجام نشود. پس برای بهبود و ارتقای دوره، ملزم به استفاده از اسپات پلیر هستیم و مطمئن باشید دسترسی شما به دوره ها قطع نخواهد شد؛ چراکه دانشجویار حامی منافع کاربران و مدرسین خود می‌باشد.