هیچ دوره ای در سبد خرید شما وجود ندارد
امروز خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی کامل بخش پارتیکل در یونیتی,ازساخت یک پارتیکل ساده شروع کرده و تا ساخت افکت یک انفجار کامل.
آموزش که درمقابل شماست برگرفته از سایت محبوب دیجیتال توترز است.
در این به بررسی مباحث پارتیکل سیستم در یونیتی و ادیتور آن می پردازیم
imanlari
سلام و عرض ادب خدمت شما هنرجوی عزیز
شما می تونید پارتیکل سیستم مورد نظر را تنظیم کنید و زیر مجموعه گیم ابجیکت که قراره برخورد روش انجام شود قراردهید
سپس در صورتی اینکه شی بهم برخورد کرد پارتیکل سیستم را استارت یا اگر باید هیمشه در یک حلقه قرار گیر آن را از حالت غیر فعال به حالت فعال تبدیل کنید
مصطفی
با سلام
من میخواهم در زمینه بازی سازی فعالیت کنم من میخوام بعد از برخورد دو آبجکت
یک پارتیکل سیستم اجرا شود لطفا به من در این مورد کمک کنید
من از کد زیر استفاده میکنم
و این کد را به گلوله میدهم
public ParticleSystem waterGun;
void OnCollisionEnter2D(Collision2D col)
{
if (col.gameObject.CompareTag(“Player”))
{
waterGun.Play();
}
}
در انتظار پاسخ شما
با تشکر فراوان
game
سلام
لطفا آموزش های اندروید رو بیش تر قرار بدید
شیراوند
سعی میکنیم تمام جوانب یک نرم افزار به طور کامل پوشش بدیم وساخت بازی برای اندروید یکی از اون جوانبه ودر مقیاس کلی تر قرار داره سعی شده در این اموزش تکنیک های بهینه سازی و ساخت یک پارتیکل گفته شه که در ساخت بازی های موبایل کاربرد داره وجزء از گیم است.
در یک پکیج کلی ساخت گیم پرداخت به زوایا کلی یک بخش از نرم افزار ممکن نیست ووظیفه ما ایجاب میکنه علاوه بر پکیجهای ساخت گیم بخش های مختلف را به طور مفصل معرفی کنیم که نقصانی از طرف آموزش ما وجود نداشته باشه
با تشکر
game
درست میگید آقای شیراوند اما این آموزش ها در سطح اینترنت زیاد است
به عنوان مثال شما اگر آموزش GUISkin یونیتی رو بدید بسیار محبوب خواهد شد چون در اینترنت پیدا نمیشه این که چطور یک آبجکت رو برداریم و اسپرایت اون گوشه تصویر ظاهر شه و مثلا بعد از استفاده به عنوان باز کردن درب نابود شه و کلا GUISkin یونیتی رو کامل شرح بدید
ممنون از آموزش های مفیدتون