چه دوره ای می خواهید یاد بگیرید؟

آینده خود را با دوره های آموزشی دانشجویار تضمین کنید

۴۹۱۸ ساعت فیلم تدریس شده است

بیش از ۵۰ هزار دانشجو

بیش از ۳۰۰ مدرس

صفحه نخست
رشته کامپیوتر
دروس دانشگاهی
تحلیل و طراحی سیستم
آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش دوم
۴ نظر
بازدید : 1,773 بازدید
آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش دوم

مهندسی نرم افزار یعنی استفاده از اصول مهندسی بجا و مناسب برای تولید و ارائه محصول نرم‌افزاری با کیفیت، که قابل اطمینان و با صرفه بوده و برروی ماشین‌های واقعی به طور کارآمدی عمل کند.

مهندسی نرم‌ افزار یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصولی نرم‌افزاری با کیفیت است.

کاربردهای مهندسی نرم‌ افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده و زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برای‌شان شدنی نبود، مانند نرم افزارهای اداری و بازی های اینترنتی.

فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم‌ افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری می‌رساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود: پایگاه داده‌ها، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرایندها و ابزار.

مهندسی نرم افزار یکی از مهم ترین عوامل علم مهندسی کامپیوتر و از دروس اصلی تمامی مقاطع رشته کامپیوتر می باشد،لذا سعی کرده ایم این درس را با سرفصل دانشگاهی جامع و کامل برای شما عزیزان در قالب دوره آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته، تهیه نماییم. این دوره برای مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین کنکور کارشناسی ارشد مفید است. در این دوره مسائل روز مهندسی نرم افزار در دو بخش تئوری(بخش اول و بخش دوم) و سه بخش عملی(بخش سوم ، بخش چهارم و بخش پنجم) ارائه شده است.

شما عزیزان می توانید بخش اول را از لینک زیر دریافت نمایید:

آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش اول

در این بخش مباحث تئوری کامل شده و در بخش های بعد مباحث عملی برای شما عزیزان تهیه خواهد شد.

کاربران گرامی : جهت اطلاع از سرفصل ها ، اخبار و زمان انتشار دوره ها می توانید از طریق لینک زیر در تلگرام با ما همراه باشید

لینک کانال تلگرام دوره مهندسی نرم افزار پیشرفته

سرفصل های RUP:

  • RUP (Rational Unified Process)
  • تاریخچه RUP
  • تعریف RUP
  • چه کسانی از RUP استفاده می کنند؟
  • مفهوم Vision
  • مفهوم Vision Document
  • هدف از استفاده Vision Document
  • آموزش ساخت یک چشم Vision Document (سند چشم انداز)
  • RUP به عنوان یک رویکرد مهندسی در حیطه تولید نرم افزار
    • RUP Spirit
    • مفهوم معماری در RUP
    • ذینفع های معماری
    • معماری 1+4 در RUP
  • معماری 1+4 در RUP
    • Logical View
    • Implementation View
    • Process View
    • Deployment View
    • Use Case View
  • اصول هشت گانه RUP
    • غلبه مستمر بر ریسک های عمده پروژه
    • اطمینان از ارائه ارزش برای مشتری
    • تأکید و اسرار بر داشتن یک نرم افزار قابل اجرا
    • فراهم کردن راهکارهای مناسب برای مدیریت تغییرات از ابتدای پروژه
    • اولویت دهی به یک معماری قابل اجرا و اثبات آن
    • ایجاد سیستم با استفاده از مولفه ها
    • فعالیت در قالب یک و تنها یک تیم
    • در نظر گرفتن کیفیت در همه فعالیت ها
  • RUP به عنوان یک چارچوب برای فرایند تولید عالی نرم افزار
  • ساختار پویا
  • فاز های RUP در ساختار پویا
    • Inception
    • Elaboraion
    • Construction
    • Transition
  • ساختار های محتوایی
  • عناصر RUP
    • مفهوم Discipline
    • مفهوم Role
    • مفهوم Activity
    • مفهوم Artifact
    • مفهوم Workflow
  • سایر عناصر RUP
    • Recommendations and Guidelines
    • Patterns and frames
    • Operation Manual Tool
    • Concept
    • Roadmap
  • انواع Discipline
  • Category 1 (Original Discipline)
    • Business Modeling
    • Requirement
    • Analysis And Design
    • Implementation
    • Test
    • Establishment
  • Category 2 (Supporting Discipline)
    • Project Management
    • Change & Configuration Management
    • Environment

سرفصل های Agile:

  • Agile
  • چه کسی Agile را انجام می دهد ؟
  • چرا Agile اهمیت دارد ؟
  • مراحل کار Agile ؟
  • محصول کار چیست؟
  • مفهوم Agility
  • Agility و هزینه تغییر
  • فرایند Agility
  • اصول Agility
  • سیاست Agile
  • عوامل انسانی در Agile
  • XP (Extreme Programming)
    • ارزش های XP
    • آزمون در XP
    • فرایند XP
    • XP صنعتی
    • مشاجره XP
  • معرفی سایر مدل های فرایند Agile
    • Adaptive Software Development
    • Scrum
    • Dynamic Systems Development Method
    • Crystal
    • Feature Driven Development  
    • Lean Software Development
    • Agile Modeling
    •  Agile Unified Process

سرفصل های مدیریت پروژه نرم افزاری:

  • مدیریت پروژه های نرم افزاری
  • پروژه چیست ؟
  • مدیریت قرارداد ها و پروژه های فنی
  • مدیر پروژه چه کارهایی انجام می دهد ؟
    • مطالعه امکان سنجی
    • برنامه ریزی
    • اجرای پروژه
  • چرخه حیات توسعه نرم افزار
    • تحلیل خواسته ها
    • طراحی معماری
    • طراحی مشروح
    • برنامه نویسی و آزمون
    • جامعیت
    • آزمون کیفیت
    • نصب
    • پشتیبانی و پذیرش
  • طبقه بندی پروژه های نرم افزاری
    • کاربران اجباری در برابر داوطلبان
    • سیستم های اطلاعات در برابر سیستم های تعبیه شده
    • اهداف در مقابل محصولات
  • Stakeholders
    • داخل تیم
    • خارج تیم
    • خارج از تیم و سازمان
  • اهداف
    • اهداف فرعی
  • مفهوم SMART
    • Specific
    • Measurable
    • Achievable
    • Relevant
    • Time Constrained
  • اندازه گیری اثربخش
  • موفقیت و شکست پروژه
  • Business Case
    • معرفی پروژه
    • پروژه پیشنهادی
    • وضع بازار
    • زیرساخت های سازمانی و عملیاتی
    • سودها
    • طرح کلی پیاده سازی
    • هزینه ها
    • وضعیت مالی
    • ریسک ها
    • برنامه ریزی مدیریت
  • مدیریت دارایی پروژه
    • تعریف
    • مدیریت دارایی پروژه
    • بهینه سازی دارایی پروژه
    • مشکلات در بخش دارایی پروژه
  • ارزیابی پروژه
    • Cost – benefit Analysis
    • Cash Flow Forecasting
  • تکنیک های آنالیز سود و زیان
    • Net profit
    • Payback
    • Return On Investment
    • Net Present Value
    • Internal Rate Of Return
  • آنالیز ریسک
  • شناسایی و طبقه بندی ریسک
  • ریسک و ارزش فعلی خالص
  • تحلیل هزینه و سود
  • تحلیل پروفایل ریسک
  • استفاده از درخت تصمیم گیری
  • مدیریت استراتژیک برنامه
  • ایجاد برنامه
    • مفهوم سند رسمی
    • خلاصه ی برنامه
    • Vision Document
    • طرح اولیه
  • برنامه ریزی تحویل پروژه
  • مدیریت سودها
  • برنامه ریزی گام به گام پروژه
    • انتخاب پروژه
    • تعیین اهداف پروژه
    • تعیین زیر ساختار پروژه
    • تحلیل ویژگی های پروژه
    • محصولات و اهداف پروژه
    • برآورد کار مورد نیاز برای هر فعالیت
    • تخصیص منابع
    • عمومی کردن برنامه ریزی
    • اجرای برنامه ریزی
    • برنامه ریزی سطح پایین
  • متد های انتخاب روش صحیح برای پروژه
    • ساخت یا خرید ؟
    • انتخاب متدها و فناوری ها
    • انتخاب مدل های فرایند
    • ساختار در مقابل تحویل سریع
    • مدل آبشاری
    • مدل مارپیچ
    • Prototyping
    • تحویل افزایشی
    • Agile Method
    • Atern
    • XP
    • مدیریت فرایند های تکراری
    • انتخاب مناسب ترین مدل
    • نتیجه گیری نهایی
  • موارد برنامه ریزی برای انجام فعالیت ها
    • بررسی اهداف برنامه ریزی
    • تعیین زمان برنامه ریزی
    • زمان بندی پروژه ها
    • مشخص کردن فعالیت ها
    • تععین ترتیب و زمان بندی فعالیت ها
    • مدل های برنامه ریزی شبکه
    • تدوین یک مدل شبکه
    • اضافه کردن بعد زمان
    • گذر پیشرو
    • گذر عقبگرد
    • مشخص کردن مسیر بحرانی
    • کوتاه کردن پروژه
    • مشخص کردن فعالیت های بحرانی
    • Activity On Arrow Networks
  • مدیریت ریسک ها
    • تعریف
    • طبقه بندی ریسک ها
    • راهکار های اداره کردن ریسک ها
    • شناسایی ریسک
    • برآورد ریسک
    • مقابله با ریسک
    • risk Register
    • ارزیابی ریسک ها برای زمان بندی
    • استفاده از تکنیک PERT
    • شبیه سازی مونت کارلو
    • مفهوم زنجیر بحرانی
  • مسائل مربوط اختصاص منابع
    • ماهیت منابع
    • تعیین منابع مورد نیاز
    • زمان بندی منابع
    • ایجاد مسیر بحرانی
    • درنظر گرفتن هزینه
    • بررسی های تخصصی تر
    • انتشار زمان بندی منابع
    • زمان بندی های هزینه
    • ترتیب زمان بندی
  • نظارت و کنترل بر روی کارها
    • هدف از این کار چیست ؟
    • مسئولیت
    • ارزیابی پیشرفت پروژه
    • Checkpoint
    • Snapshot
    • جمع اوری داده ها
    • Partial Completion
    • RAG
  • معرفی نمودار های پیشرفت پروژه
    • Gantt chart
    • Split
    • Timeline
  • نظارت بر هزینه ها
    • تحلیل ارزش کسب شده
    • اولویت بندی نظارت
    • فعالیت های مسیر بحرانی
    • فعالیت های بدون فرجه
    • فعالیت هایی با فرجه کمتر از حد
    • فعالیت با ریسک بالا
    • فعالیت هایی که از منابع بحرانی استفاده می کنند
  • بازگرداندن پروژه به تاریخ مقصد
    • کوتاه کردن مسیر بحرانی
    • بازبینی خواسته بر اساس اولویت
    • حفظ طرح تجاری
    • برنامه ریزی استثناها
  • کنترل تغییرات
  • قراردادها و مسائل مربوط به آن
  • انواع قراردادها
    • قرارداد های مبلغ ثابت
    • قرارداد های مواد و زمان
    • قرارداد مبلغ ثابت به ازای هر واحد تغییر
    • فرایند مناقصه باز
    • مناقصه محدود
    • فرایند مذاکره شده
  • مراحل بستن قرارداد
    • تحلیل خواسته ها
    • ارزیابی
    • مناقصه
    • پروپوزال ها
  • محتویات قراردادها
    • تعاریف
    • شکل های توافق
    • چه چیزی باید تولید شود
    • مالکیت نرم افزار
    • محیط
    • تعهدات مشتری
    • روال پذیرش
    • استانداردها
    • مدیریت پروژه و کیفیت
    • جدول زمانی
    • هزینه ها
    • خواسته ها و تبصره ها
  • مدیریت قراردادها
  • Acceptance
  • نظارت و مدیریت افراد در محیط های نرم افزاری
    • درک رفتارها
    • رفتار سازمانی
    • انتخاب پرسنل مناسب
    • فراید جذب نیرو
  • انگیزه
    • مدل تیلوری
    • نظریه دوفاکتوری هرزبرگ
  • ویژگی های شغل از نظرمدل اولدهام – هاکمن
  • روش های بهبود انگیزه
  • دغدغه های کاری
  • تیم و کار تیمی
    • بررسی و اهداف
    • تشکیل تیم
    • تیم و کار تیمی
    • تصمیم گیری
  • تصمیم گیری های لازم
    • موانع ذهنی برای تصمیم گیری خوب
    • تصمیم گیری گروهی
    • موانع تصمیم گیری خوب
    • معیار های کاهش معایب تصمیمی گیری
    • برنامه نویسی جمع گرایی
    • تیم های برنامه نویسی ریاستی
    • Xp
    • اسکروم
  • وابستگی و هماهنگی
    • رابطه بین تولید کننده و مصرف کننده
    • وابستگی بین وظیفه و وظیفه فرعی
    • وابستگی قابلیت دسترسی
    • وابستگی قابلیت به کارگیری
    • خواسته های سازگار
    • تیم های مجازی و متفرق
    • روش های ارتباطی
    • برنامه ریزی برای ارتباطات
    • رهبری
    • سبک های رهبری

سرفصل های Aspect-Oriented:

  • مهندسی جنبه گرا
    • ویژگی های مهندسی نرم افزار جنبه گرا
    • چرا مهندسی جنبه گرا ؟
    • مهندسی جنبه گرا چگونه به وجود آمد ؟
    • چه کسانی از مهندسی جنبه گرا استفاده می کنند ؟
  • تفکیک دغدغه ها
    • تعریف
    • اهمیت تفکیک دغدغه ها
    • انواع دغدغه های ذینفع ها
    • دغدغه های اصلی سیستم
    • دغدغه های تاثیر گذار
    • مفهوم Tangling , Scattring
  • مهندسی نرم افزار با جنبه ها
  • طراحی و برنامه نویسی جنبه گرا
  • فعالیت های طراحی جنبه گرا
  • مثالی از مدل طراحی جنبه گرا
  • وارسی و اعتبار سنجی
  • چند نکته اجرایی درباره Aspect

سرفصل های CBSE:

  • مهندسی نرم افزار مبنی بر اجزاء
    • تعریف CBSE
    • چه کسی این کار را انجام می دهد ؟
    • چرا CBSE اهمیت دارد ؟
    • مراحل کار چگونه انجام می شود ؟
    • محصول کار چیست ؟
    • چگونه مطمئن شویم کار را درست انجام داده ایم ؟
  • فرایند CBSE
  • مهندسی حوزه
  • جنبه اقتصادی CBSE

سرفصل های مهندسی نرم افزار C/S:

  • مهندسی نرم افزار خادم و مخدوم
    • مهندسی نرم افزار خادم و مخدوم چیست ؟
    • مهندسی نرم افزار خادم و مخدوم وظیفه چه کسی است؟
    • چرا مهندسی نرم افزار خادم و مخدوم اهمیت دارد ؟
    • مراحل کار مهندسی نرم افزار خادم و مخدوم چیست ؟
    • محصول کار مهندسی نرم افزار خادم و مخدوم چیست ؟
    • چگونگی اطمینان از صحت کار ؟
  • سیستم های توزیعی
  • خادم و مخدوم ها
    • انواع خادم ها
    • میان افزار
    • نمونه ای از میان افزار
    • پروتکل ها
    • فناوری به کار رفته در E-Commerce
    • بسته های مخدوم و خادم
    • مهندسی امنیت
    • اجزاء نرم افزاری در سیستم های C/S
    • مهندسی نرم افزار بر سیستم های C/S
    • مدل سازی تحلیل
    • طراحی سیستم های C/S
    • تکرار طراحی فرایند
  • انواع خادم ها
    • خادم پرونده
    • خادم DataBase
    • خادم گروه افزار
    • خادم Web
    • خادم پستی
    • خادم شئ
    • خادم چاپ
    • خادم کاربردی
  • ساختار های لایه ای
  • پروتکل ها
    • تعریف
    • IP-ICMP
    • POP3
    • HTTP
    • E-Commerce
    • سیستم نمونه E-Commerce
  • فناوری به کار رفته E-Commerce
    • سوکت ها
    • اشیاء توزیع شده
    • Spaces
    • CGI
    • محتوای قابل اجرا
  • RMI
  • DCOM
  • COBRA
  • بسته های مخدوم و خادم
    • بسته های کپی داده
    • بسته های ایمنی
    • بسته های تراکنش
    • ناظران تراکنش ها
  • طراحی سیستم های توزیع شده
    • تطابق حجم انتقال با رسانه های مخابره ای
    • نگهداری داده های مورد نیاز در حافظه سریع
    • نزدیک کردن داده ها به محل کاربرد آن ها
    • به کار گیری داده ها تا حد امکان
    • رفع تنگناها و گلوگاه ها
    • به حداقل رساندن ضرورت دانش جامع سیستم
    • گروه بندی داده های مرتبط در محل یکسان
    • توجه به بکارگیری خادم های اختصاصی
    • تطبیق فناوری با ضروریات عملکرد
    • استفاه از توازی تا حد ممکن
    • استفاده از تراکم داده ها تا حد ممکن
    • طراحی نواقض
    • به حداقل رساندن رکورد
    • نتیجه
  • اجزاء نرم افزاری در سیستم های C/S
    • تعریف
    • توزیع اجزاء نرم افزاری
    • رهنمودهایی در توزیع سیستم های فرعی برنامه کاربردی
    • اتصال سیستم های فرعی در نرم افزار C/S
    • میان افزار و ساختارهای میانچی

سرفصل های Web Engineering:

  • مهندسی وب
    • مهندسی وب چیست ؟
    • چه کسی این کار را انجام می دهد ؟
    • علت اهمیت این کار چیست؟
    • مراحل کار چیست ؟
    • محصول کار چیست ؟
    • چگونگی اطمینان از صحت این کار
  • ویژگی های برنامه های تحت وب
    • Network Intensive
    • Content Driven
    • Continuous Evolution
    • Immediacy
    • Security
    • Aesthetic
  • ویژگی های کیفیتی
  • فناوری ها
  • تولید و توسعه بر اساس جزء
  • استاندارد های اینترنتی
  • WebE
  • چارچوبی برای مهندسی وب
  • تست برنامه های کاربردی تحت وب
  • مباحث مدیریتی
  • تیم مهندسی وب
  • مدیریت پروژه های تحت وب

سرفصل های Re-engineering:

  • مهندسی مجدد
    • مهندسی مجدد چیست ؟
    • چه کسی مهندسی مجدد را انجام می دهد ؟
    • اهمیت مهندسی مجدد چیست ؟
    • مراحل کار مهندسی مجدد
    • محصول کارمهندسی مجدد چیست ؟
    • چگونگه مطمئن شویم که این کار درست انجام شده ؟
  • Business Process Reengineering
  • مدل BPR
  • کلمات هشدار
  • Reengineering Software
  • نگهداری نرم افزار
  • یک مدل فرایند مهندسی مجدد نرم افزار
  • مهندسی معکوس
  • مهندسی معکوس برای درک پردازش
  • مهندسی معکوس برای درک داده ها
  • مهندسی معکوس در UI
  • ساختار سازی مجدد
  • ساختار سازی مجدد برنامه
  • ساختار سازی مجدد داده ها
  • مهندسی پیشرو
  • مهندسی پیشرو برای C/S
  • مهندسی پیشرو برای معماری های شئ گرا
  • مهندسی پیشرو رابط های کاربر
  • مسائل اقتصادی مهندسی مجدد

سرفصل های CASE:

  • CASE
    • چرا CASE اهمیت دارد ؟
    • چرا CASE اهمیت دارد ؟
    • محصول کار CASE چیست ؟
    • مراحل کار CASE چگونه است ؟
    • چگونه از انجام این کار اطمینان حاصل کنیم ؟
  • CASE چیست ؟
  • ساخت بلوک هایی برای ابزار CASE
  • ابزار های طراحی مجدد
    • ابزار های فرایند مهندسی تجاری
    • ابزار های مدیریت و مدل سازی فرایند
    • ابزار های برنامه ریزی پروژه
    • ابزار های تحلیل ریسک
    • ابزار های مدیریت پروژه
    • ابزار های مدیریتی و متریک
    • ابزار های مستند سازی
    • ابزار های نرم افزاری سیستم
    • ابزار های تضمین کیفیت
    • ابزار های مدیریت پایگاه داده ای
    • ابزار های مدیریت پیکربندی نرم افزار
    • ابزار های تحلیل و طراحی
    • ابزار های PRO/SIM
    • ابزار های توسعه و طراحی رابط
    • ابزار های تولید نمونه
    • ابزار های برنامه سازی
    • ابزار های توسعه وب
    • ابزار های تحلیل پویا
    • ابزار های تحلیل ایستا
    • ابزار های مدیریت آزمون
    • ابزار های C/S
    • ابزار های طراحی مجدد
    • ابزار های مهندسی معکوس به مشخصه ها
  • I-CASE
  • معماری مجتمع
  • مخزن CASE
  • نقش مخزن در I-CASE

سرفصل های مهندسی امنیت نرم افزار:

  • مهندسی امنیت
    • پیشگفتار
    • پیچیدگی سیستم
    • تضمین نرم افزار و امنیت آن
    • نقش فرآیند ها و تلاش ها در امنیت نرم افزار
  • تهدیدات در امنیت نرم افزار
    • تهدیدات زمان توسعه
    • تهدیدات هنگام عملکرد
  • منابع ناامنی نرم افزار
  • مزایای شناخت زودهنگام عیب های امنیتی نرم افزار
    • ایجاد مورد کسب و کار برای امنیت نرم افزار
  • مدیریت توسعه نرم افزار ایمن
    • یک چارچوب مدیریت ریسک برای امنیت نرم افزار
    • تلاش های امنیتی نرم افزار در چرخه حیات توسعه
  • چه چیزی نرم افزار را ایمن می کند ؟
    • پیشگفتار و بررسی
  • تعریف خواص نرم افزار ایمن
    • خواص اصلی نرم افزار امن
    • خواص موثر نرم افزار امن
  • چگونه می توان خواص امنیتی نرم افزار را تحت تأثیر قرار داد
    • دیدگاه دفاعی
    • دیدگاه حمله کننده
  • الگوی حمله
    • تعریف
    • مثالی از الگوی حمله
  • مهندسی نرم افزار برای نرم افزار ایمن
    • مقدمه و بررسی اولیه
    • اهمیت مهندسی نیازمندی ها
    • نیازمندی های کیفی
    • مهندسی نیازمندی های امنیت
    • استخراج نیازمندی ها
    • بررسی روش های استخراج نیازمندی ها
    • معیارهای اعتبارسنجی روش استخراج
  • طراحی و معماری نرم افزار های ایمن
    • مقدمه و بررسی اولیه
  • تجربیات امنیتی نرم افزار برای معماری و طراحی
    • توصیف مشخصه نرم افزار
    • تحلیل تهدید
  • ارزیابی آسیب پذیری معمارانه
    • تحلیل مقاومت در برابر حمله
    • تحلیل ابهام
    • طبقه بندی آسیب پذیری ها
    • تعیین درست نمایی ریسک
    • جمع بندی تحلیل ریسک معمارانه
  • دانش امنیت نرم افزار برای معماری و طراحی
  • اصول امنیت نرم افزار
  • کد نویسی امن و آزمون
    • تحلیل کد
    • انواع آسیب پذیری در کد نرم افزار
    • ممارست های کد نویسی
    • آزمون امنیت نرم افزار
  • روش های آزمون امنیت
    • روش های عملکردی
    • آزمون مبتنی بر ریسک
    • آزمون واحد
    • آزمون کتابخانه ها و فایل های قابل اجرا
    • آزمون یکپارچگی
    • آزمون سیستم
  • حاکمیت و مدیریت نرم افزار ایمن
    • حاکمیت و امنیت
    • چه میزان امنیت کافی است؟
    • مدیریت امنیت و پروژه
    • حفاظت از اطلاعات
  • حاکمیت و امنیت
    • تعریف
    • مشخصات مدیریت و حاکمیت کارآمد
  • حوزه پروژه

مطلب مفیدی برای شما بود ؟؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

دریافت کنید

30000 تومان
شرکت در در این دوره آموزشی
در صورتی که توضیحات نوشته، دموی آموزش و لینک های ارزیابی پاسخگوی سوالات شما در مورد این دوره آموزشی نمی باشد و نیاز به مشاوره بیشتری دارید لطفا این فرم را تکمیل کرده و در ساعات اداری منتظر تماس همکاران ما باشید.
  • *
  • *
  • *
  • *
  • در صورتی که توضیحات نوشته، دموی آموزش و لینک های ارزیابی پاسخگوی سوالات شما در مورد این دوره آموزشی نمی باشد و نیاز به مشاوره بیشتری دارید لطفا این فرم را تکمیل کرده و در ساعات اداری منتظر تماس همکاران ما باشید.

    پیام شما با موفقیت ثبت شد. در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.
    • مطالب مرتبط
    • دیگر آموزش های مرتبط با این مدرس
    • رزومه مدرس

    نظرات کاربران

    ۴
    • علیرضا اصلانی
      چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

      خسته نباشید
      آموزش خیلی خوبیه ممنون بابت زحماتتون

      • مدرس ویسی
        چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

        سلام ممنونم

        نظر لطف شماست

    • هادی
      سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

      کماکان بی صبرانه منتظر بخش دوم از این آموزش هستم. ممنون از استاد بزرگوار که تمام جزئیات را با کیفیت خیلی بالا در نظر گرفته اند

      • مدرس ویسی
        شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

        سلام کاربر گرامی

        ممنون از لطف شما

    دسته بندی

    تحصیلات تکمیلی

    رشته الکترونیک

    رشته کامپیوتر

    سایر دسته های دانشجویار

    سایر نرم افزارها

    کلاس آنلاین

    مدرسین

    تعداد دوره
    بر اساس امتیاز
    حروف الفبا
    • کد تخفیف :

      goldpack

      ویژه خرید پکیج طلایی (C#,ASP,PHP,Android,Network)
      60 درصد تخفیف

    مطالب سایت بر اساس

    جدیدترین ها
    محبوب ترین ها
    بطور تصادفی
    دانشجویار مجوز نشر دیجیتال لوگو شرکت به پرداخت ملت logo-samandehi بانک تجارت دانشجویار