سرفصل های دوره

۱ فصل
۱۱ جلسه
۳ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۱۱ قسمت
۰۲:۵۲:۵۴
1

مقدمه

رایگان
۰۹:۲۶
2

قسمت اول

رایگان
۰۶:۱۰
3

قسمت دوم

۲۰:۱۳
4

قسمت سوم

۲۳:۱۹
5

قسمت چهارم

۱۹:۳۶
6

قسمت پنجم

۱۶:۱۱
7

قسمت ششم

۱۷:۰۸
8

قسمت هفتم

۱۱:۱۸
9

قسمت هشتم

۱۵:۴۱
10

قسمت نهم

۱۴:۳۱
11

قسمت دهم

۱۹:۲۱
12

پاور پوینت

دوره آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده افراد مختلف از دستگاه‌های هوشمند، بحث امنیت در این زمینه به شدت احساس می‌شود. در کشور ما سازمان‌ها و شرکت‌های زیادی وجود دارد که از روترها در شبکه خود استفاده می‌کنند. به دلیل استفاده خیلی زیاد از این دستگاه، تأمین امنیت این دستگاه به شدت احساس می‌شود، همانطور که امنیت ویندوز مهم است( آموزش تست نقوذ و امنیت ویندوز در این راستا به شما کمک خواهد کرد). در این دوره درباره تست نفوذ و آموزش حفظ امنیت در روتر صحبت می‌کنیم و با سرویس‌هایی که روی اکثر روترها هستند، آشنا می‌شویم. نقاط نفوذ آن‌ها را بررسی می‌کنیم و با متدهای نفوذ آشنا می شویم.

روتر یا مسیریاب یک دستگاه سخت افزاری مهم و حیاتی در شبکه های کابلی و بی سیم است. این دستگاه بررسی می کند اطلاعات از کدام مسیر باید به مقصد برسند و در نهایت رسیدن آن به مقصد را کنترل می کند. روترها باعث اتصال یک شبکه به شبکه های دیگر می شوند. لذا مسأله امنیت و جلوگیری از نفوذ به روترها اهمیت بسیاری دارد. روترها دو نوع روتر سخت افزاری و روتر نرم افزاری دارند.

پس از آن آموزش های لازم نسبت به تأمین امنیت در برابر این نفوذها را یاد خواهیم گرفت.

این دوره برای کسانی که به مبحث تست نفوذ و امنیت علاقه‌مند هستند و مدیران شبکه که می‌خواهند امنیت شبکه خود را تا حد خوبی بالا ببرند، مناسب است.

دوستانی که این دوره را می‌گذرانند می‌توانند به‌عنوان تستر و متخصص امنیت در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، فعالیت کنند. با گذراندن این دوره می‌توانند با انواع روش‌های نفوذ به روتر ها آشنا شوند و توانایی امن کردن روترها را به دست آورند. متخصصین امنیت، می‌توانند با این متدها شبکه خود را از دست هکرها حفظ کنند.

پیش‌نیازهای دوره آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر:

  • گذراندن دوره‌های شبکه
  • آشنایی با تست نفوذ و امنیت

ابزارهای مورد نیاز دوره آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر:

  • روتر (روتر نرم افزاری Vyatta)
  • لینوکس (kali)
  • مجازی ساز (VmWare)