سرفصل های دوره

۱ فصل
۹ جلسه
۱ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۹ قسمت
-
1

قسمت اول

رایگان
۰۳:۴۲
2

قسمت دوم

رایگان
۰۶:۴۳
3

قسمت سوم

رایگان
۱۴:۲۲
4

قسمت چهارم

رایگان
۰۶:۲۳
5

قسمت پنجم

رایگان
۰۴:۴۲
6

قسمت ششم

رایگان
۰۵:۴۹
7

قسمت هفتم

رایگان
۰۷:۴۹
8

قسمت هشتم

رایگان
۰۴:۵۲
9

قسمت نهم

رایگان
۰۵:۴۲

ابزار inspector، از ابزارهای مفید برای پروسه طراحی صفحات وب است. این ابزار در ابتدا فقط برای مرورگر فایرفاکس استفاده می‌شد و بعد از آن توسط بقیه مرورگرها نیز مورداستفاده قرار گرفت. ظاهر inspector در مرورگرهای مختلف متفاوت است اما عملکرد آن‌ها یکسان می باشد. البته در برخی مرورگرها مانند کروم و فایرفاکس این ابزار امکانات بیشتری دارد و قوی‌تر از مرورگرهایی مانند IE عمل می‌کند.

Inspector امروزه بخش جدایی‌ناپذیر از طراحی صفحات وب هست و امکانات زیادی در اختیار طراحان قرار می‌دهد. حتی می‌توانیم بگوییم بدون این ابزار طراحی وب کاری مشکل و غیرممکن است. Inspector می‌تواند مشکلات موجود در صفحه وب را نشان دهد و طراح را جهت رفع این اشکال یاری نماید.

در دوره آموزش Inspector مرورگر Chrome و استفاده از آن در طراحی وب، ما استفاده از ابزار inspector برای مرورگر کروم را آموزش خواهیم داد. زمانی که یک طراح با استفاده از این ابزار در مرورگر کروم طراحی صفحه خود را کامل و به شکل دلخواه انجام دهد، می‌تواند مطمئن باشد در تمام مرورگرهای دیگر صفحه‌اش به همان شکل نمایش داده می‌شود.

سرفصل‌های این دوره کاربردی:

-معرفی inspector  و بررسی آن در مرورگرهای مختلف

-بررسی کلی inspector  در گوگل کروم

-بررسی بخش elements

-کار با بخش styles

-کار پیشرفته با styles

-کار با قسمت computed

-کار با تب resource و time line

-کار با تب network

پس از مشاهده این آموزش شما به‌عنوان یک طراح، به‌خوبی می‌توانید از امکانات این ابزار قدرتمند و کاربردی در طراحی صفحات وب استفاده کنید.