دانلود فیلم آموزش تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در c#

10 دی 1398
۱,۲۸۷ بازدید
بدون نظر

امروز در آموزش سی شارپ تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در c# را بررسی میکنیم.

با یادگیری C # ، خواهید آموخت که C # زبانی است که در بستر .NET فعال است و دارای مدلهای رایج ، شی گرا ، کامپوننت گرا و مدل محور است. این زبان به لطف رابط کاربری بسیار جذاب و ساده قابل یادگیری است ، به همین دلیل این زبان Rabbani ، زبان دانشگاهی دانشگاه ها است. اینها برخی از دلایلی است که باعث شده این زبان به یک زبان محبوب و پرکاربرد تبدیل شود.

در آموزش C # ، زبان C # را یاد خواهید گرفت. C # یک زبان برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد است که بر اساس الگوها و مدلهای رایج ، شیءگرا و کامپوننت گرا در بستر .NET (.net) ، C # طراحی شده است. این زبان به دلیل جذابیت رابط کاربری و سهولت یادگیری در دانشگاه ها تدریس می شود.

تاریخ شمسی و استفاده از آن یکی از نیاز های مهم همه برنامه نویسان فارسی و ایرانی در تمامی زبان های برنامه نویسی می باشد.

برای این کار چند راه برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی وجود دارد :

راه اول استفاده از کامپوننت هایی است که برای این کار تعبیه شده که بسیار خوب است ولی مشکلاتی نیز دارد از جمله ی کرک که بعضی از کامپوننت ها دارند و مشکلات گرفتن خروجی از برنامه و … که شاید مقدار کمی به سختی استفاده از آن بیفزاید.

راه حل دوم استفاده از چند خط کد ساده در یک تابع و استفاده از آن در همه جای یک پروژه که در این فیلم کوتاه آموزشی به آن پرداخته ایم و توصیه ما به شما این است که آن را ببینید و کد را به Visual Studio خود منتقل کنید و در c# این کد را بنویسید و لذت ببرید.