سرفصل های دوره

۱ فصل
۱۵ جلسه
۱ ساعت
۱

لیست ویدئوهای دوره

۱۵ قسمت
۰۱:۱۷:۵۶
1

قسمت اول

رایگان
۰۹:۱۴
2

قسمت دوم

رایگان
۰۶:۰۵
3

قسمت سوم

۰۵:۰۸
4

قسمت چهارم

۰۶:۴۰
5

قسمت پنجم

۰۴:۱۰
6

قسمت ششم

۰۲:۰۶
7

قسمت هفتم

۰۵:۴۵
8

قسمت هشتم

۰۵:۱۸
9

قسمت نهم

۰۲:۵۱
10

قسمت دهم

۰۴:۵۷
11

قسمت یازدهم

۰۵:۲۱
12

قسمت دوازدهم

۰۴:۴۰
13

قسمت سیزدهم

۰۴:۳۷
14

قسمت چهاردهم

۰۳:۵۵
15

قسمت پانزدهم

۰۷:۰۹
آموزش کاربردی استفاده از امکانات جستجوی گوگل
هم اکنون میلیاردها سایت بر روی اینترنت  وجود دارد و هر ۵ ثانیه نیز یک سایت به آن افزوده می شود. این دنیای مجازی آنقدر بزرگ شده است که دیگر کاربران بدون استفاده از موتورهای جستجو قادر به بهره مندی از آن نیستند. بدین ترتیب روز به روز اهمیت استفاده از موتورهای جستجو بارزتر می گردد. اما همان اندازه که این موتورها مفید هستند درصورت ناآشنا بودن با نحوه درست کار با آنها می توانند خسته کننده هم باشند.
از پرکاربردترین و مفیدترین موتورهای جستجو گوگل نام دارد که این روزها جام پیروزی را از دیگر رقبا ربوده است و روز به روز بر تعداد کاربران خود می افزاید. بدون تردید شما هم حداقل برای یکبار گذرتان به http://www.google.com خورده است و صفحه ساده و در عین حال پرقدرت این جستجوگر را دیده اید. جستجوگری که با پشتیبانی از زبانهای متنوع دنیا کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. و شاید همین پشتیبانی از زبان فارسی است که در میان ایرانیان نیز از اقبال خوبی برخوردار شده است .
 اگر تا بحال برای شما پیش آمده است که هنگام جستجوی مطلب مورد نظرتان در موتور جستجوگر گوگل به مشکل برخورده اید و نتوانستید آنچه که نیاز دارید پیدا کنید، پیشنهاد ما مشاهده این آموزش کاربردی و جذاب است.
در این دوره قصد داریم شما را با نکات مهم و کاربردی جستجو و استفاده از امکانات دیگر گوگل بیشتر آشنا کنیم .